بازدید 6034
۶
بازتاب

تشکر اینفانتینو از روحانی بابت حضور زنان در ورزشگاه

من امروز شخصا شاهد بودم که زنان ایرانی علاقه‌مند به فوتبال اجازه یافتند پس از ۴۰ سال وارد ورزشگاه شوند تا یک مسابقه را از نزدیک تماشا کنند. می‌خواهم از همه مسئولین ایرانی به ویژه رییس جمهور روحانی صمیمانه تشکر کنم که به قول خود عمل کردند.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 10 October 2019

رییس فیفا با انتشار پیامی از مسئولین ایرانی قدردانی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جیوانی اینفانتینو رییس فیفا با انتشار پیامی از ورود زنان به ورزشگاه در ایران ابراز رضایت کرد و از مسئولان مربوط در این زمینه قدردانی کرد. متن پیام اینفانتینو به شرح زیر است:

امروز، روزی تاریخی و شادی آفرین برای فوتبال بود. یک دستاورد بزرگ.

من امروز شخصا شاهد بودم که زنان ایرانی علاقه‌مند به فوتبال اجازه یافتند پس از ۴۰ سال وارد ورزشگاه شوند تا یک مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

واقعیت این است که بیش از هزار زن توانستند تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند و این اتفاق در طی مهم‌ترین بازی فصل فوتبال آسیا، یعنی فینال لیگ قهرمانان رخ داد. اتفاقی که (ورود خانم‌ها به ورزشگاه) این رویداد را ویژه‌تر کرد. این قدرت فوتبال است و آن چیزی ست که آن را ارزشمند می‌کند.

پیام تشکر اینفانتینو از روحانی بابت حضور زنان در ورزشگاه

می‌خواهم از همه مسئولین ایرانی به ویژه رییس جمهور روحانی صمیمانه تشکر کنم که به قول خود عمل کردند. قولی که در دیدار و گفتگو با ایشان در سفر قبلی ام به ایران، داده شده بود. این قدمی مهم و اساسی در مسیری درست بود و من مطئمنم که با گفتگو‌های مستمر، در آینده‌ای نزدیک پیشرفت‌های بیشتری حاصل خواهد شد. در پایان می‌خواهم به دو چهره تاثیرگذار امروز یعنی شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران اشاره کنم و از آن‌ها بابت رقم زدن این رویداد تشکر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
و البته مرحوم دختر آبی...
یه نظر میاد این پیام مربوط به فینال جام باشگاه های آسیاست دوست عزیز
مسئولین ما متوجه شده اند که این سازمانها بسیارقدرتمند و باید نسبت به تصمیم آنها حرف شنوی داشت چه قبول کنیم چه نه این روش مداخله در امور کشورهاست .ولی آنها آنقدر قدرتمندند که جسارتها در هم می شکند.حرف نشنوی تبعات سنگینی دارد
در نهایت فیفا برنده شد
ما هم از آقای اینفانتینو تشکر می کنیم که با قدرت و با اهرم زور کاری کرد که این دولت به حضور زنان در ورزشگاه رضایت بده
من فکر میکنم بیشتر داشته تیکه مینداخته ... چون هر کی ندونه آقای روحانی خودش میدونه که هیچکاری برای هیچکس نکرده!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار