بازدید 4979

از بناها و شهرهای تاریخی اروپا بدانید

کد خبر: ۹۲۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 09 October 2019

بناهای تاریخی ناپل در ایتالیا

یکی از شهر های بزرگ ایتالیا که در سواحل غرب آن وجود دارد ناپل نام دارد.دریای تیرنی در روبه روی این شهر واقع شده. این شهر بزرگ با 3 میلیون جمعیت جزو سومین شهر بزرگ ایتالیا محسوب می شود. در این مقاله جاذبه های گردشگری این شهر را برای شما شرح می دهیم.

آتشفشان وزوو

از مشهور ترین آتشفشان‌های اروپا می توان آشتفشان وزوو را نام برد که واقع در شرق ناپل است. این آتشفشان بخاطر اتفاقی که در سال ۷۹ بعد از میلادی رخ داد معروف شد. زیرا فوران آن موجب نابودی شهرهای پمپئی و هرکولانیوم شد. امروزه شما می توانید با تور ایتالیا از دامنه ی این کوه آتشفشانی دیدن کنید و بالا بروید و از مناظر زیبای آن لذت ببریید.

موزه ملی باستان شناسی ناپل

از دیگر جاذبه های ناپل میتوان موزه باستان شناسی آن را نام برد. این موزه در سال 1750 در یک ساختمان بسیار زیبا ساخته شده است. در گذشته این ساختمان برای سرباز های سواره نظام بوده که امروزه به یک موزه بسیار جذاب تبدیل شده است حتما با تور ایتالیا به این منطقه سفر کنید. این موزه در شمال بندر واقع شده است و رفتن به آن بسیار راحت است زیرا در نزدیکی آن یک ایستگاه مترو وجود دارد. در این موزه شما شاهد آثار روم و یونان باستان هستید و همچنین آثاری از شهرهای پمپئی و هرکولانیوم در آن وجود دارد.

از دیگر آثاری که در این موزه وجود دارد می توان موزاییک‌های باقی مانده از خرابه‌های پمپئی، مومیایی های باقی مانده، مجسمه‌های مرمر از اسطوره‌های باستانی، مجموعه‌ای بزرگ از اشیاء که مربوط به دوران مصر باستان است، نام برد.

بنابراین اگر اهل تاریخ هستید و از تماشای آثار قدیمی لذت میبرید با تور ایتالیا از این موزه دیدن کنید.

دخمه‌های سن جنارو

دخمه‌های San Gennaro واقع در این شهر بسیار اسرار آمیز و جالب است زیرا که شما را به اعماق زمین میبرد و شما را با دنیای زیرزمین آشنا می کند. شما از طریق راهرو ها وتونل ها وارد این دخمه می شوید. این دخمه شامل دو طبقه در زیر زمین است. در طبقه ی پایین آن بیش از ۳۰۰۰ نفر دفن شده اند و بسیار اسرار آمیزاست. طبقه ی بالایی آن بزرگ تر است و بر روی دیوار های آن نقاشی های جالبی شده است. اگر با تور ایتالیا سفر کرید و قصد تجربه یه حس جدید را داشتید حتما از این دخمه دیدن کنید.

ویرانه‌های شهر هرکولانیوم

همان طور که گفتیم شهر هرکولانیوم توسط فوران آتشفشان وزوو تخریب شد. این شهر بازمانده بسیار جالب و دیدنی است و برای هر گردشگری که با تور ایتالیا به این شهر می آید تجربه ی جدید محسوب می شود.

با وجود اینکه فاصله ی این شهر تا آتشفشان نسبت به شهر پمپئی بیشتر است اما با این حال به طور کامل نابود شد. ولی این فاصله موجب این شد که بهتر نگداری شود و در حال حاضر هم برخی از آثار چوبی آن سالم است. بنابراین با تور ایتالیا که سفر کرید بازدید از این شهر را فراموش نکنید.

کاخ نوو

این کاخ بسیار باشکوه در سال ۱۲۸۲ ساخته شده است و مسافرانی که از طریق کشتی سفر می کنند اولین ساختمانی که میبینند همین ساختمان کاخ نوو است. دسترسی به این کاخ بسیار راحت است زیرا که حدودا در نزذیکی برج پیزا واقع شده. بنابراین با تور ایتالیا که سفر کردید بعد از تماشای برج پیزا، بازدید از این کاخ باشکوه را فراموش نکنید.

****

از شهر کن فرانسه چه میدانید؟

بسیاری از افراد شهر زیبای کن را تنها به علت جشنواره ی مشهور آن یعنی فرش قرمز می شناسند در صورتی که از زیبایی های بی حد و مرز آن بی خبرند. شهر کن شهری پر زرق و برق است که در ناحیه ی Riviera قرار دارد.

تفریحاتی نظیر قایق سواری، قدم زدن در شهر قدیمی و ... تور فرانسه را به یکی از بهترین تورها تبدیل کرده است. همراه سام سیر ارائه کننده ی متنوع ترین تورها من جمله تور فرانسه باشید.

آب و هوای شهر کن

این شهر در کل آب و هوای مدیترانه ای دارد. اگر تور فرانسه را در ماه جولای خریداری کنید روزانه با یازده ساعت نور آفتاب مواجه خواهید شد. زمستان این شهر هم بسیار سرد نیست. یعنی از ماه دسامبر تا فوریه هوا کاملا ملایم است. بیشترین ماه هایی که در تور فرانسه شاهد بارندگی زیاد آن خواهید بود، اکتبر و نوامبر است.

اقامت در شهر کن

هر امکاناتی که فکرش را بکنید اعم از هتل های خوب در این شهر وجود دارد اما قیمت آن ها بالا می باشد و تمام گردشگران تور فرانسه توانایی پرداخت آن را نخواهند داشت. اما هتلی در کنار دریا و با قیمت مناسب وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. نام این هتل Splendid می باشد که موجبات راحتی و آرامش شما را فراهم خواهد کرد.

غذا در شهر کن

نقش غذا در زندگی مردم این شهر بسیار حائز اهمیت است و فرهنگ خاصی را دارد. شما در بازارها می توانید انواع غذاهای دریایی همچنین سبزیجات محلی را پیدا کنید. گردشگران تور فرانسه این شهر را برای صرف غذا بسیار دوست دارند زیرا انواع غذاهای سالم اعم از مدرن و سنتی در دسترس قرار دارند.

حمل و نقل در شهر کن

فرودگاه Nice Côte d’Azur

اگر با تور فرانسه به شهر کن بروید پس از رفتن پانزده مایل یعنی چیزی معادل 24 کیلومتر به فرودگاه Nice Côte d’Azur خواهید رسید. بیش از ده میلیون مسافر در این فرودگاه جابه جا می شوند. فرودگاه دیگری که با کن 93 مایل فاصله دارد، پروسن مارسی است. از این فرودگاه ها که بگذریم به فرودگاه ماندلیو می رسیم که ابعادی کوچک تر داشته و در نزدیکی شهر می باشد.

راه آهن

شهرهای مهم فرانسه مانند نیس، تولوز، مارسی، لیون و پاریس از خدمات راه آهن بهره مند هستند.  شهرهای دیگری نیز وجود دارند که از طریق راه آهن به کن متصل می گردند. این شهرها عبارتند از رم، بروکسل، ونیز،بازل و میلان... اگر با تور فرانسه به این کشور سفر کنید از قطارهای کوچک مانند Gare de Cannes-La Bocca و Gare du Bosquet به منظور گشت و گذار در منطقه استفاده خواهید کرد.

اتوبوس

برای استفاده کردن از اتوبوس باید مرکز شهر و در نواحی تالار شهر بروید. استفاده از اتوبوس ها برای گردشگران تور فرانسه نیز دردسترس خواهد بود.

****

شگفت انگیزترین شهرهایی که در اسپانیا می توان دید

یکی از سرگرم کننده ترین کشورهایی که می توانید برای سفر خود انتخاب کنید تور اسپانیا می باشد. این کشور همچنین مردمی بسیار میهمان نواز دارد که در اولین برخورد متوجه آن خواهید شد. اسپانیا همچنین دارای مناظر زیبایی است که هرگز آن ها را از دست ندهید. بارسلونا و مادرید تنها بخش کوچکی از دیدنی های اسپانیا می باشند.

بسالو

بسالو یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا است که در ناحیه ی شمالی بارسلونا قرار گرفته است. این شهر همچنین متقاضیان بسیاری را برای اقامت دائم دارد. این شهر به عنوان دروازه ای برای ورود به سرزمین رویاها شناخته می شود. خیابان های بسالو دارای سنگ فرش بوده و مکانی بسیار جادویی برای قدم زدن می باشد. پلی که در این شهر قرار دارد شما را به قرون وسطی خواهد برد و لحظاتی ناب را برایتان به ارمغان خواهد آورد. تور اسپانیا امکان بازدید از بسالو را برایتان فراهم کرده است.

فریگیلیانا

این شهرکه در بخش جنوبی اسپانیا واقع شده به داشتن خیابان های تمیز و باریک شهرت دارد. علاوه بر آن آب و هوای فریگیلیانا نیز برای سفر مناسب می باشد. حتی اگر در ماه های سرد به این شهر سفر کنید، خسته نخواهید شد. شهر سفید یکی دیگر از نام های فریگیلیانا است. گالری هوپ در این شهر انجام می شود.(یکی از رسم هایی که به شهر کلمبوس مربوط می شود). با سفر به این شهر بارها و رستوران های بسیاری را بر روی پشت بام ها خواهید یافت.

لِکِیتیو

منطقه ی زیبای دیگری که نفس های گردشگران را در سینه حبس خواهد کرد. با سفر به لکیتیو در ناحیه ی باسک کانتری می توانید غذاهای خوشمزه ای را امتحان کنید. در سفر خود با تور اسپانیا مناطقی مانند سن سباستین، بیلبائو را هرگز از دست ندهید و با مردم میهمان نواز آن جا آشنا شوید. این مکان ارزش خرید تور اسپانیا و حداقل یک بار دیدن را دارد.

اگر علاقه به ماهیگیری دارید حتما به دهکده ی کوچک ماهیگری سر بزنید. کلیسای گوتیک نیز در لکیتیو قرار دارد که هرگز آن را از دست ندهید. در این ناحیه شهرهای باسک کوچکی نیز قرار دارد که می توانید به بازدید آنان بروید.

روندا

شهر روندا به دو ناحیه تقسیم بندی می شود: بخشی از این شهر به  اهالی شمال آفریقا مربوط می شود و همینطور شهر رنسانس قدیمی در ناحیه ای دیگر شهر قرار دارد که تاریخچه ی آن به قرن پانزدهم بازمی گردد. اگر در جای جای این شهر قدم بردارید بخش هایی جدا و جذاب را خواهید دید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل