بازدید 4019

موافقت با نقل و انتقال ۲۰۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر

کد خبر: ۹۲۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 08 October 2019

سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم گفت: امسال با نقل و انتقال ۲۰۰ نفر از دانشجویان ورودی جدید شاهد و ایثارگر موافقت شد.

سیدفردین تقی زاده در گفتگو با مهر گفت: هیچ دانشگاهی به خاطر شهریه مانع تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها نداریم ادامه داد: امسال با نقل و انتقال ۲۰۰ نفر از دانشجویان ورودی جدید شاهد و ایثارگر موافقت شد و نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی های سال گذشته در تابستان انجام شد.

سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ادامه داد: شهریه دانشجویانی که از سهمیه بالای ۲۵ درصد شاهد و ایثار گر برخوردار باشند، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می شود.

با وجود اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بارها در آیین نامه و ابلاغیه های گوناگونی به دانشگاه ها اعلام کرده است که دانشجویان شاهد و ایثارگر بدون پرداخت شهریه منعی برای ثبت نام در دانشگاه ندارند و طبق قوانین و مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران می توانند از تسهیلات رایگان دانشگاه ها بهره مند شوند، سال گذشته دسترسی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه های یکی از زیرنظام های آموزش عالی به کاربری های خود به بهانه عدم پرداخت شهریه مسدود شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار