بازدید 3782

انتقاد‌پلوسی‌از‌تصمیم‌ترامپ‌درموردخروج‌نظامی‌از‌شمال‌سوریه

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تصمیم رئیس‌جمهوری این کشور مبنی بر خروج نیرو‌های ایالات متحده از شمال سوریه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶ 07 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تصمیم رئیس‌جمهوری این کشور مبنی بر خروج نیرو‌های ایالات متحده از شمال سوریه واکنش نشان داد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، امروز -‌دوشنبه- اعلام کرد که نیرو‌های نظامی این کشور از شمال سوریه خارج خواهند شد و ارتش این کشور از نیرو‌های کرد سوریه حمایت نخواهد کرد. وی همچنین گفت که گروهک تروریستی داعش به‌طور کامل نابود شده است.

پلوسی در واکنش به این اظهارات ترامپ، این تصمیم را «بسیار آزاردهنده» خواند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه گفت که ترامپ باید از این «تصمیم خطرناک» منصرف شود. وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تصمیم رئیس‌جمهور مبنی بر خروج نیرو‌ها از شمال سوریه بسیار آزاردهنده است و به هم‌پیمانان کرد ما که شرکای ما برای نابودی داعش بودند خیانت می‌کند. به‌رغم آنچه رئیس‌جمهور ممکن است بگوید، داعش همچنان تهدیدی جدی است. این تصمیم اشتباه و نامسئولانه تلاش‌های مردان شجاع آمریکا و هم‌پیمانان‌مان برای نابودی ستمگری داعش را زیر سؤال می‌برد.»

در بیانیه پلوسی همچنین آمده است: «رئیس‌جمهور باید از این تصمیم خطرناک صرف‌نظر کند. مردم آمریکا لایق سیاست امنیت ملی قدرتمند، هوشمندانه و استراتژیکی هستند که این کشور را ایمن نگاه دارد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی