بازدید 5318
۲
انصاری فرد:

رقم توافق پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ مشخص شد

رقم توافق مشخص شده، اما آن را اعلام نمی‌کنیم. فکر می‌کنم ما و برانکو به توافق برسیم و مشکلی در این رابطه وجود نداشته باشد.چندین مرتبه از طریق ایمیل و واتساپ با برانکو در تماس بودیم
کد خبر: ۹۲۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 07 October 2019

محمدحسن انصاری فرد در مورد توافق با برانکو ایوانکوویچ گفت: از زمانی که من به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس آمدم وقتی اخباری مبنی بر شکایت برانکو از پرسپولیس را شنیدم به او اطلاع دادیم و اعلام کردیم که جای ما و شما در کمیته انضباطی فیفا نیست می‌توانیم با صحبت دوستانه مشکل را حل کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل پرسپولیس افزود: چندین مرتبه از طریق ایمیل و واتساپ با برانکو در تماس بودیم امروز هم وکیل رسمی ایشان به باشگاه آمد. ما پیشنهاد خود را دادیم و ایشان هم پیشنهادشان را مطرح کردند قرار شد با برانکو جلسه‌ای بگذارد و نتیجه را به ما اعلام کند.

وی در مورد رقم توافق گفت: رقم توافق مشخص شده، اما آن را اعلام نمی‌کنیم. فکر می‌کنم ما و برانکو به توافق برسیم و مشکلی در این رابطه وجود نداشته باشد. انصاری‌فرد در مورد راهکار پرداخت مطالبات ارزی برانکو گفت: در این زمینه مشکلی وجود ندارد و راهکار داریم و از طریق بانکی در خارج از کشور این مبلغ را پرداخت خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
" به او اطلاع دادیم و اعلام کردیم که جای ما و شما در کمیته انضباطی فیفا نیست می‌توانیم با صحبت دوستانه مشکل را حل کنیم."
آقای انصاری فرد. این کمیته؛ کمیته اول انقلاب ما نیست که هرکه بره داخلش برگشتنش معلوم نباشه
آخ چقدر شاعرانه از پول مردم بی زبان و بیت المال زبانت را بند اوردیم
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی