بازدید 2587
واکنش

انصاری‌فرد: کل هزینه‌ دادگاه CAS برعهده استقلال است

گفتنی است دو مدیرعامل اخیر استقلال و معاونین آن‌ها به دفعات از این موضوع به عنوان حربه‌ای برای جوسازی علیه فدراسیون فوتبال و اتهام جانبداری به سازمان لیگ استفاده کرده بودند، ولی حالا باید مشخص شود چه کسی هزینه‌های هنگفت حضور در دادگاه سوییس، وکلای استخدامی، هزینه دادرسی پرونده، بلیت پرواز و هتل‌های گرانقیمت را پرداخت خواهد کرد؟
کد خبر: ۹۲۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 09 October 2019

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی باشگاهش در دادگاه فرسایشی و طولانی سوییس، گفت: هزینه‌های دادگاه CAS برعهده باشگاه استقلال است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدحسین انصاری‌فرد پس از اعلام رأی دادگاه CAS مبنی بر قهرمانی پرسپولیس گفت: در مراسم ختم کاشانی بودیم که این خبر را شنیدیم و اینکه دادگاه بعد از چندین جلسه رای خود را صادر کرد و جام را متعلق به باشگاه پرسپولیس دانست. جام قهرمانی را هم از قبل گرفته بودیم و هر دو جام را در یک بازی خانگی تقدیم به هواداران خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مبلغ پرداخت هزینه‌های دادگاه CAS گفت: از کم و کیف خبر ندارم، اما هزینه‌های این دادگاه را استقلال می‌پردازد، زیرا استقلال شاکی این پرونده بوده است.

گفتنی است دو مدیرعامل اخیر استقلال و معاونین آن‌ها به دفعات درباره اطمینان از پیروزی در این دادگاه خارجی گفته بودند و افتخاری در کنار فتحی از این موضوع حربه‌ای برای جوسازی علیه فدراسیون فوتبال و اتهام جانبداری به سازمان لیگ استفاده کرده بودند، ولی حالا باید مشخص شود چه کسی هزینه‌های هنگفت حضور در دادگاه سوییس، وکلای استخدامی، هزینه دادرسی پرونده، بلیت پرواز و هتل‌های گرانقیمت را پرداخت خواهد کرد؟

انصاری‌فرد: کل هزینه‌ دادگاه CAS برعهده استقلال است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار