بازدید 2436

نقش حساب‌های بانکی در تعیین رییس‌جمهور بعدی آمریکا

کد خبر: ۹۲۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 07 October 2019

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد و نامزدها خود را برای شرکت در این رقابت انتخابی آماده می‌کنند.

به گزارش ایبِنا، نشریه فوربس اقدام به انتشار اطلاعاتی از جمله دارایی های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کرد که براساس این اطلاعات، دونالد ترامپ، رییس جمهور کنونی آمریکا با بیش از ۳ میلیارد دلار در صدر این فهرست قرار دارد.

۱. دونالد ترامپ (۳.۱ میلیارد دلار)
دونالد ترامپ
سیاستمدار، کار آفرین که از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ به عنوان رییس جمهور آمریکا مشغول به کار است. او پیش از این یک کار آفرین (عمدتا در بخش املاک و مستغلات) شومن و مجری تلویزیون بود.
ترامپ در هشتم نوامبر ۲۰۱۶ با پیروزی بر هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات (۵۶.۸۸ درصد آرا) به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد.

دونالد ترامپ نخستین رییس جمهور آمریکا است که پیش از ورود به کاخ سفید هیچ مقام دولتی و یا نظامی ناشته است. وی همچنین ثروتمندترین فردی است که این مسئولیت را برعهده گرفته است.

۲. تام استایر (۱.۶ میلیارد دلار)
تام استایر
میلیاردر، سیاستمدار و خیر آمریکایی که پس از پیروزی ترامپ در انتخابات راست جمهوری، کمپینی با ۸ میلیون امضاء و لابی در بین نمایندگان مجلس برای استیضاح او به راه انداخت و به همین دلیل ترامپ او را دیوانه و لجباز نامید.

وی گروه محیط زیست NextGen America را تاسیس کرد و در سال ۲۰۱۶ برای حمایت از نامزدهای دموکرات ۶۵ میلیون دلار در انتخابات مختلف هزینه کرد. در ۹ ژوئیه ۲۰۱۹ اعلام کرد که از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شرکت خواهد کرد.

۳. جان دلانی ( ۲۰۰ میلیون دلار)
سیاستمدار و تاجر آمریکایی که نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد. در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۷ دالانی اولین فرد دموکراتی بود که آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اعلام کرده بود. در سال ۱۹۹۳ او یکی از موسسان Health Care Financial Partners بود.

۴. مایکل بنت (۱۵ میلیون دلار)
سیاستمدار، سناتور آمریکایی از ایالت کالرادو  و عضو حزب دموکرات که در دهلی نو هند متولد شده است. وی از دانشگاه وسلیان فارغ التحصیل شد و مدرک حقوق خود را از دانشگاه ییل دریافت کرد. در سال ۲۰۰۹ پس از استعفای کن سالازار برای تصدی وزارت کشور ایالات متحده به این سمت گمارده شد.

۵. الیزابت وارن (۱۲ میلیون دلار)
سیاستمدار، سناتور آمریکایی از ایالت ماساچوست که از سال ۲۰۱۳ عضو حزب دموکرات است. در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ از احتمال نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خبر داد.
وارن حامی رژیم صهیونیستی و خواهان تضمین امنیت آن است و او ایران را «تهدیدی جدی» برای ایالات متحده دانسته و از تحریم‌ها و همچنین مذاکرات با آن کشور شدیداً حمایت می‌کند.
وارن حامی انتخاب در خصوص سقط جنین است و با هر نامزد دیوان عالی که مخالف سقط جنین باشد مخالف است. وی همچنین حامی لایحه حفاظت از بیمار و مراقبت مقرون به صرفه است.

۶. جو بایدن (۹ میلیون دلار)
سیاستمدار آمریکایی و از سال ۱۹۶۹ عضو حزب دموکرات است. او چهل و هفتمین معاون رییس جمهور آمریکا و در ۲۰ ژانویه ۲۰۰۹ به عنوان معاون معاون باراک اوباما منصوب شد. وی پیش از انتصاب به عنوان معاون رییس جمهور آمریکا، سناتور آمریکا از ایالت دلاویر (۱۹۷۳ - ۲۰۰۹) بود. در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت در دانشگاه به تدریس دیپلماسی بین المللی بپردازد. جو بایدن، در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۱۹ آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس