بازدید 3143

فعالیت پلیس ایلام به زائرین اربعین

سرهنگ «علی مهری» اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت به صورت آشکار و پنهان، ۲۴ ساعته مشغول انجام وظیفه هستند.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 05 October 2019
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه گشت‌های پلاک خوان پلیس آگاهی به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، گفت:مردم مراقب اموال خود باشند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «علی مهری» اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت به صورت آشکار و پنهان، ۲۴ ساعته مشغول انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به اینکه کنترل وسایل نقلیه در دستور کار پلیس است، افزود: با استفاده از عوامل گشتی پلیس آگاهی و خودرو‌های مجهز به پلاک خوان، کنترل وسایل نقلیه انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کنترل سارقان سابقه‌دار، برخورد با موتورسیکلت سواران فاقد پلاک و مدارک قانونی، در این ایام با جدیت ادامه خواهد داشت.

مهری با بیان اینکه آموزش پارکینگ داران و نظارت بر عملکرد آنان در خصوص نگهداری و ترخیص خودرو توسط پلیس آگاهی در حال انجام است، از زائران خواست، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌هایی که صلاحیت آن‌ها تایید شده است پارک کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان به زائران توصیه کرد، که وسایل نقلیه خود را در کوچه و خیابان‌های شهر مهران رها نکرده و اموال خود را در محلی نگهداری کنند که مورد تعرض افراد سودجو قرار نگیرد، همچنین مراقب افراد کلاهبردار که سعی در جلب اعتماد زائران با هدف سرقت اموال آنان را دارند باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر