بازدید 9388
۲
سوژه

تاثیر محرومیت شجاع خلیل زاده در نتایج پرسپولیس

فصل قبل شجاع خلیل‌زاده مجموعا ۱۲۱ نبرد هوایی موفق ثبت کرده بود که در این فاکتور هیچ دفاعی بالاتر از او قرار نداشت. اتفاقا فصل گذشته هم تنها شکست پرسپولیس در مسابقه‌ای رقم خورد که شجاع در آن حضور نداشت
کد خبر: ۹۲۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ 05 October 2019

محرومیت شجاع خلیل‌زاده خیلی زود تاثیراتش را نشان داد و پرسپولیس باز هم در نبود او شکست خورد. تنها شکست فصل قبل پرسپولیس هم در مسابقه‌ای رقم خورد که شجاع غایب بود.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در نیمی از مسابقات فصل جدید شکست خورده است. آخرین شکست شاگردان کالدرون دقایقی قبل مقابل شهرخودرو رقم خورد. باختی که در آن غیبت شجاع خلیل‌زاده پررنگ است. شجاع طبق آمار متریکا فعال‌ترین بازیکن پرسپولیس است و معمولا حملات حریف را قبل از اینکه شکل بگیرد، خنثی می‌کند. خلیل‌زاده در این فصل بیشترین عملکرد دفاعی را داشته است. در بازی امروز در حالی دروازه پرسپولیس روی یک سانتر باز شد که شجاع در سه فصل اخیر، سرزن‌ترین بازیکن پرسپولیس بوده و بیشترین نبردهوایی را پیروز شده است.

تاثیر محرومیت شجاع خلیل زاده در نتایج پرسپولیس

فصل قبل شجاع خلیل‌زاده مجموعا ۱۲۱ نبرد هوایی موفق ثبت کرده بود که در این فاکتور هیچ دفاعی بالاتر از او قرار نداشت. اتفاقا فصل گذشته هم تنها شکست پرسپولیس در مسابقه‌ای رقم خورد که شجاع در آن حضور نداشت. فولاد خوزستان موفق شده بود در غیبت شجاع، به پرسپولیس ۲ گل بزند و تنها باخت فصل قبل این تیم را رقم بزند. حالا این بار نوبت به شاگردان یحیی گل‌محمدی رسید که از غیبت خلیل‌زاده نهایت بهره را ببرند و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنند.

خلیل‌زاده که تاثیر حضورش در ترکیب پرسپولیس را خوب درک کرده بود، در این فصل نسبتا آرام‌تر به سمت داور‌ها و بازیکنان حریف می‌رفت و در درگیری‌های کمتری شرکت می‌کرد. اما جو دربی او را یک لحظه غافل کرد و حکم کمیته انضباطی رای به محرومیت شجاع داد. در همین اولین روز غیبت خلیل‌زاده هم یک بار دیگر به شجاع نشان داده شد که باید آرامش بیشتری در مسابقات به خرج دهد تا پرسپولیس بیش از این از غیبتش ضرر نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقای شجاع. از لحاظ فنی در سطح بهترین مدافعین دنیایی. اما اخلاق نداری. بس کن آقا بس کن. تا کجا می خوایین نسبت به هر سوت داور، حمله کنین به سمتش و اعتراض کنین. بدا به حال اون مردمی که میان ورزشگاه برای دیدن بازی های شما.
تابناک تو که دشمنیت با پرسپولیس برای همه روشنه، نمی خواد دایه مهربان تر از مادر بشی...
حق شجاع دو جلسه محرومیت نبود. اینقدر هم علیه کالدورن جو درست نکنید. ما بمیریم هم دیگه برانکو را نمیاریم!
لااقل شما که دم از عزت مندی ایران می زنید، خجالت بکشید و دست از این کارهاتون بردارید!
برانکو بدون دادن مالیات، ایرانی ها رو فروخت به عربستان و گذاشت و رفت، بعد شما دارید براش بازارگرمی می کنی!
واقعا کارهاتون خنده داره...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار