بازدید 2797
کریمی

دغدغه مردم و نمایندگان اجرای پروژه های عمرانی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: نمایندگان بر اساس مواد بودجه برنامه‌های خود و دولت را به مردم ارائه کرده‌اند بروز اخلال در تزریق بودجه اعتماد مردم نسبت به نمایندگان و دولت را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 04 October 2019

حمدالله کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، گفت: یکی از دغدغه‌های نمایندگان و مردم اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های نیمه تمام است، بعد از ارائه لایحه بودجه به مجلس و تبدیل آن به قانون و ابلاغ قانون بودجه توسط رئیس جمهور متاسفانه شاهد هستیم که تزریق بودجه و اتمام پروژه‌ها با اخلال جدی مواجه شده است.

نماینده مردم شهرستان بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدم تخصیص به موقع بودجه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی مشکلاتی را به بار آورده است، افزود: نمایندگان بر اساس مواد بودجه برنامه‌های خود و دولت را به مردم ارائه کرده‌اند بروز اخلال در تزریق بودجه اعتماد مردم نسبت به نمایندگان و دولت را کاهش می‌دهد.

دولت نتوانسته بدهی پیمانکاران را پرداخت کند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید در زمینه تخصیص بوده و اجرای پروژه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشد، عنوان کرد: در حوزه انتخابیه من به دلیل عدم تخصیص اعتبارات و بودجه پروژه‌های عمرانی تعطیل و یا به کندی ادامه فعالیت می‌دهند و دولت نتوانسته است بدهی پیمانکاران را پرداخت کند.

بهانه‌های دولت برای تخصیص اعتبارات بعد از تصویب لایحه بودجه قابل قبول نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه در قانون بودجه برای تخصیص اعتبارات زمان‌بندی صورت گرفته است، ادامه داد: دولت نمی‌تواند بعد از تصویب لایحه بودجه در زمینه تخصیص اعتبارات بهانه بیاورد، لایحه بودجه به نوعی پیش بینی مالی سال آینده است و باید قبل از ارائه آن کاهش اعتبارات را پیش بینی می‌کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل