بازدید 2925

برد فولاد در بوشهر؛ شاهین اقبال روی شانه نکونام

فولاد که پس از شکست در جام حذفی برابر فجرسپاسی مورد انتقاد شدید هواداران قرار داشت، از این فشار خارج شد و موقتاً به رتبه پنجم جدول صعود کرد. شاهین هم که با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد، پنجمین شکست خود را کسب کرد
کد خبر: ۹۲۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 04 October 2019

تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام پس از شکست شاهین، موقتاً از فشار هواداران خود خارج شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و فولاد خوزستان، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (جمعه) و در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر فولاد خاتمه یافت. حسن بیت‌سعید در دقیقه ۵۷، تنها گل شاگردان جواد نکونام را به ثمر رساند.

با این نتیجه، فولاد که پس از شکست در جام حذفی برابر فجرسپاسی مورد انتقاد شدید هواداران قرار داشت، از این فشار خارج شد و موقتاً به رتبه پنجم جدول صعود کرد. شاهین هم که با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد، پنجمین شکست خود را کسب کرد تا در انتهای جدول باقی بماند. این در حالی بود که عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه ابراز امیدواری کرده بود تیمش به سکته کامل نرود. مصطفی احمدی از شاهین و محمد قاسمی‌نژاد از فولاد، بازیکنانی بودند که از اشکان خورشیدی داور این مسابقه، کارت زرد دریافت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار