بازدید 2686

داوجونز بیش از ۴۵۰ واحد سقوط کرد

کد خبر: ۹۲۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 03 October 2019

در پایان معاملات روز چهارشنبه، با وحشت سرمایه‌گذاران از رکود اقتصادی قریب‌الوقوع آمریکا، شاخص‌های وال‌استریت به شدت سقوط کردند تا شروع ۳ ماهه سوم برای سهام آمریکا همچنان ضعیف باقی بماند.  

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز چهارشنبه (بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران)، با وحشت سرمایه‌گذاران از رکود اقتصادی قریب‌الوقوع آمریکا، شاخص‌های سهام وال‌استریت به شدت سقوط کردند تا شروع ۳ ماهه سوم برای سهام آمریکا همچنان ضعیف باقی بماند.  

میانگین صنعتی داوجونز ۴۹۴ واحد یا ۱.۹ درصد سقوط کرد و به ۲۶۰۷۸.۶۸ واحد رسید. داوجونز از میانگین ۱۰۰ روزه و ۵۰ روزه نوسان خود پایین‌تر آمد. اس‌اندپی۵۰۰ با از دست دادن ۱.۸ درصد از ارزش خود در ۲۸۸۷.۶۱ واحد بسته شد. این شاخص هم از میانگین نوسان ۱۰۰ روزه خود پایین‌تر آمد. تمام ۱۱ زیرشاخص اس‌اندپی سقوط کردند و سقوط ۱۰ زیرشاخص بیشتر از ۱.۲ درصد بود. کامپوزیت نزدک با سقوط سنگین ۱.۶ درصدی به ۷۷۸۵.۲۵ واحد رسید.  

یوسف عباسی، مدیر سهام سازمانی در اینتل اف‌سی‌استون، می‌گوید: این همه وقت که ما برای به دست آوردن توافق تجاری، در شرایطی مبهم، از دست دادیم حالا تاثیر منفی خود بر رشد اقتصادی را نشان می‌دهد. حالا فکر همه این است که چقدر بیشتر باید منتظر بمانیم. واقعیت این است که بخش تولیدات از سرمایه‌گذاری دست کشیده‌اند و منتظر هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر