بازدید 5717

فردی با چاقو ۴ پلیس فرانسه را کشت

، رسانه‌های فرانسوی می‌گویند امروز (پنج‌شنبه) فردی با سلاح سرد به اداره مرکزی پلیس پاریس حمله کرده و تعداد زیادی از مأموران حاضر در ساختمان را مضروب کرده است.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 03 October 2019
یک فرد مسلح به چاقو که خود از کارکنان اداره پلیس بوده است، با حمله به داره پلیس، قبل از آنکه به ضرب گلوله کشته شود، دستکم چهار افسر پلیس را با به قتل رساند.

به گزارش فارس، رسانه‌های فرانسوی می‌گویند امروز (پنج‌شنبه) فردی با سلاح سرد به اداره مرکزی پلیس پاریس حمله کرده و تعداد زیادی از مأموران حاضر در ساختمان را مضروب کرده است.

به نوشته روزنامه «پاریزین»، در این حمله دستکم ۴ نیروی پلیس کشته و تعدادی هم زخمی شده‌اند. مهاجم هم بر اثر تیراندازی پلیس جان خود را از دست داده است.

در این حادثه ۵ نفر هم زخمی شده‌اند.

«لویس تراورز» سخنگوی اتحادیه پلیس فرانسه کشته شدن افسران پلیس در این حادثه را تأیید کرده و گفته مهاجم از کارکنان با سابقه اداره پلیس بوده است.

تراورز که در برابر ساختمان پلیس با رسانه‌ها صحبت می‌کرد، گفت: «او بیش از ۲۰ سال با ما بود.»

در پی وقوع این حمله، وضعیت پایتخت فرانسه امنیتی شده و برخی از مراکز نزدیک به محل حادثه از جمله یک ایستگاه مترو، تعطیل شده‌اند.

همچنین پلیس خیابان‌های منتهی به محل حادثه را مسدود کرده و از شهروندان خواسته از نزدیک شدن به این منطقه خودداری کنند.

به گفته رسانه‌های فرانسوی، مهاجم وارد مقر مرکزی پلیس شده و به صورت کور به افسران حمله کرده است. هنوز انگیزه مهاجم مشخص نشده است.

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه , «ادوارد فیلیپ» نخست‌وزیر فرانسه در محل حادثه حضور پیدا کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی