بازدید 7205
۲

وزیر اقتصاد: ادغام بانک‌های دولتی جدی است

کد خبر: ۹۲۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 02 October 2019
وزیر اقتصادگفت: پدیده ادغام بانک‌های دولتی جدی است و از آن‌ها در پایان سال گزارش‌گیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد امروز چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸ در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: بستر مناسبی برای جذب منابع وجود دارد و در حال حاضر هم عرضه جدید سهام را داریم که در آینده نزدیک حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های خیلی اکازیون عرضه خواهد شد و من امیدوارم همچنان از استقبال قابل توجه مردم برخوردار شود و به هدایت نقدینگی به اموری که مناسب هستند، کمک کند.

وی درباره تغییر مدیرعامل هپکو گفت: همه کار‌ها انجام شده و فقط کار ثبت آن مانده است و همچنین ایشان کار خودش را شروع کرده است. مشکلاتی که راجع به هپکو وجود داشت همه حل شده و امروز من پیامکی از استاندار داشتم که از اقدامات سازمان خصوصی‌سازی در این زمینه تشکر می‌کرد.

وزیر اقتصاد درباره تغییرات و شکل جدید خصوصی‌سازی گفت: با بررسی‌های مطالعاتی که داشته‌ایم توانستیم آن‌ها را در هیئت واگذاری ببریم و این هیئت با قالب و پیشنهادات وزارت دارایی موافقت کرده است بنابراین ما هم در روش قیمت‌گذاری و واگذاری تغییراتی را داریم.

وی درباره ادغام بانک‌ها اظهارکرد: پدیده ادغام بانک‌های دولتی خیلی جدی است و در مجامع بانک‌ها از بانک‌ها گزارش‌گیری شده و آخر امسال نیز از بانک‌ها این موضوع و عملکردشان خواسته خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
میلیاردها هزینه شد تا این بانک مجزا تاسسیش دند و حالا میلیاردها هزینه خواهد شد تا یکی شوند ؟؟
یک سوال بزرگ در ذهن من مانده است چرا بانک های دولتی بجای کمک به سرمایه گذار ایرانی برای موفقیت در سرمایه گذاری اش، اموال وثیقه ای وام بانکی اش را مصادره و بخت برگشته وام گیرنده را به خاک سیاه نشاندند؟بزرگترین مقصر وضعیت کنونی ایران، بانک های آن هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل