بازدید 3469

نامه تاج برای جلوگیری از فاجعه انحلال سه تیم‌ نفتی

کد خبر: ۹۲۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ 01 October 2019

رئیس فدراسیون فوتبال با واکنش نسبت به ابلاغیه جدید وزارت نفت که فعالیت تیم‌های نفتی در ورزش قهرمانی کشور را تحت‌الشعاع قرار داده است، از استاندار خوزستان خواستار رسیدگی و ارائه راه‌حل در رابطه با موضوع شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در متن ارسالی مهدی تاج به استاندار خوزستان آمده است: 

جناب آقای دکتر شریعتی / استاندار محترم خوزستان

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید تصمیم جدیدی که از سوی مسئولان ارشد وزارت نفت اتخاذ شده است، اشاره به این امر مهم دارد که ورزش حرفه‌ایی از بدنه این وزارتخانه حذف شود. همچنین در این مصوبه محدودیت‌های زیادی برای ورزش قهرمانی اعمال و علاوه بر حذف ورزش قهرمانی، تصمیماتی در جهت محدودیت برای ورزش حرفه‌ایی نیز در نظر گرفته شده است، که این تصمیمات در مناطق نفت‌خیز که سرمایه کشور از آنجا تامین می‌شود منجر به تعطیلی ورزش کشور می‌شود و از سویی وجود پالایشگاه‌های نفت و گاز و همچنین کارخانه‌های پتروشیمی که موجب آلودگی‌های زیادی از متصاعد شدن گاز و نفت می‌شود، از نطر زیستی و سلامتی مشکلات زیادی برای مردم این مناطق که هیچ دلخوشی به جز ورزش و به خصوص فوتبال ندارند ایجاد می‌نماید.
بدیهی است تعطیلی ورزش باعث می‌شود که جوانان و نوجوانان این مناطق به سمت بزهکاری و اعتیاد سوق پیدا کنند و سرخورده شوند. از طرفی دیگر مرفهین علاقمند به ورزش این مناطق را ترک و راهی دیگر کلان شهر‌ها می‌شوند. با تعطیلی تیم‌های لیگ برتری در استان‌های نفت‌خیز نیز مشکلات زیادی به وجود می‌آید که باید عواقب ناشی از آن هم در نظر گرفت.

انتظار از حضرتعالی این است که تمهیدات لازم را در این زمینه مبذول و از تضعیف شدن ورزش فوتبال در مناطق نفت‌خیز جلوگیری نمائید.

مهدی تاج / رئیس فدراسیون فوتبال

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها