بازدید 5413
۱

نان سفارشی چند است؟

«قاسم نوده فراهانی» در رابطه با قیمت‌گذاری نان سفارشی گفت: با توجه به افزایش قیمت نان به صورت مصوب که با هدف ارائه نان با کیفیت به مردم صورت گرفت، برای نان‌های سفارشی که در پخت آن از کنجد استفاده می‌شود، حداکثر قیمت تعیین شده است.
کد خبر: ۹۲۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 30 September 2019
رئیس اتاق اصناف تهران از تعیین قیمت حداکثری برای نان‌های سفارشی سنگک و بربری خبر داد و گفت: بر این اساس نان بربری سفارشی با آرد آزاد دو هزار تومان و نان سنگک با آرد آزاد و دو رو کنجد سه هزار تومان است

به گزارش اتاق اصناف تهران، «قاسم نوده فراهانی» در رابطه با قیمت‌گذاری نان سفارشی گفت: با توجه به افزایش قیمت نان به صورت مصوب که با هدف ارائه نان با کیفیت به مردم صورت گرفت، برای نان‌های سفارشی که در پخت آن از کنجد استفاده می‌شود، حداکثر قیمت تعیین شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران ضمن انتقاد نسبت به عرضه نان سفارشی به صورت اجبار به مشتریان اظهار کرد: نانوایان اجازه فروش اجباری نان به مصرف کنندگان را ندارند و نان سفارشی تنها به خواست مشتری پخت خواهد شد.

وی قیمت نان بربری سفارشی با آرد یارانه‌ای را یک هزار و ۵۰۰ تومان و نان با آرد آزاد را دو هزار تومان اعلام کرد و گفت: نان سنگک با آرد یارانه‌ای به صورت یک‌رو کنجد یک هزار و ۷۰۰ تومان و دورو کنجد دو هزار تومان تعیین شده و این در حالی است که همین نان با آرد آزاد به ترتیب حداکثر دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تومان قیمت دارد.

نوده فراهانی در واکنش به این گفته که در گذشته نیز همین مبالغ برای نان سفارشی دریافت می‌شد، خاطرنشان کرد: در گذشته برخی نانوایی‌ها، نان سنگک را تا پنج هزار تومان نیز عرضه می‌کردند، اما در حال حاضر نان سفارشی با وزن مورد تائید اتحادیه و اتاق اصناف نباید بیشتر از رقم اعلامی عرضه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
همین الان هم نان سنگک معمولی رو 3000 تومن و مدل سفارشی رو 5000 تومن میفروشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها