بازدید 3751
شکست با دوگل و گلزنی از داخل محوطه به بیرانوند

بازیکنی که دو رکورد مهم پرسپولیس را نابود کرد

شاگردان قلعه‌نویی اولین تیمی بودند که دو گل به پرسپولیس زدند و همچنین اولین تیمی که از داخل محوطه جریمه توانسته به این تیم گل بزند.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 30 September 2019

خط دفاعی پرسپولیس در این فصل اگرچه نتوانسته مانند فصول گذشته آمار شگفت‌انگیزی در گل‌نخوردن و کلین‌شیت از خود به جای بگذارد، اما از نظر عملکرد همچنان از بهترین‌های لیگ است.

به گزارش تابناک ورزشی، این در حالی است که آن‌ها در دو بازی دروازه‌بان اول خود را در اختیار نداشتند و در دو بازی آخر هم جلال حسینی به عنوان لیدر اصلی خط دفاع به دلیل مصدومیت غایب بوده است.

مدافعان و دروازه‌بان‌های پرسپولیس با دقت و تمرکز بالا توانستند تعداد گل‌های خورده کمی داشته باشند. البته آن‌ها یک رکورد ویژه را هم خلق کردند و هیچ تیمی نتوانسته بود از داخل محوطه جریمه شوتی به داخل چارچوب آن‌ها بزند. یعنی مدافعان این تیم اجازه ورود و یا بعد از آن ضربه‌زنی دقیق به مهاجمان حریف نمی‌دادند. این رکورد، اما در بازی با سپاهان شکسته شد.

شاگردان قلعه‌نویی اولین تیمی بودند که دو گل به پرسپولیس زدند و همچنین اولین تیمی که از داخل محوطه جریمه توانسته به این تیم گل بزند. محمد محبی توانست بعد از جا گذاشتن شجاع خلیل‌زاده به دروازه نزدیک شده و با یک ضربه دقیق دروازه‌بیرانوند را باز کند. او که بازیکن تعویضی قلعه‌نویی بود با پاس کی‌روش صاحب توپ شد و برد تیمش مقابل پرسپولیس را قطعی کرد.

پیش از این فقط یک تیم توانسته بود از داخل محوطه جریمه، شوتی به سمت چارچوب پرسپولیس بزند. ضربه پنالتی که علی کریمی زد و بیرانوند آن را به خوبی مهار کرد. بجز این ضربه که البته با اشتباه داوری به دست آمد، می‌توان جا ماندن شجاع خلیل‌زاده را اولین اشتباه مدافعان پرسپولیس در محوطه جریمه در این فصل دانست. اشتباهی که با یک گل زیبا جریمه شد و شانس شاگردان کالدرون برای بازگشت به بازی را به حداقل رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی