بازدید 5962
۱

آغاز پیروزی‌های مقاومت یمن

محسن رخصت طلب
کد خبر: ۹۲۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 29 September 2019

امروز مردم صبور و مظلوم یمن پس از تحمل حدود پنج سال تجاوز زمینی و هوایی بیرحمانه ائتلاف سعودی - اماراتی - امریکایی و محاصره ناجوانمردانه زمینی - دریایی - هوایی به بالندگی لازم و کافی برای برخورد جدی با جبهه استکبار غربی - عربی رسیده است و تاوان سنگین این ظلم آشکار را حاکمان و ارتش سعودی خواهد داد.

ارتش سعودی با بکار گیری مزدورانی از کشور‌های مختلف تحت فرماندهی فرماندهان بی کفایت خود بخش زیادی از خاک بدون سکنه یمن را با کمک عوامل داخلی اشغال کرد و در گستره جغرافیایی وسیعی باز شد و در آستانه شهر‌ها و مراکز اصلی جبهه مقاومت متوقف شد.

اما این پیروزی کاذب در صورت خودباوری و بسیج همگانی ملت یمن به رهبری حوثی‌ها میتوانست دامی برای شکستن استخوان‌های فاسد حاکمان و ارتش سعودی شود و امروز این اتفاق میمون در زمین و هوا افتاده است.

ضربه سخت نیرو‌های مقاومت در حمله هوایی به تاسیسات نفتی آرامکو و اولین حمله بزرگ زمینی ملت یمن به متجاوزین نوید پیروزی جبهه حق علیه باطل است.

پیشروی نسنجیده ارتش سعودی - اماراتی در عمق خاک یمن و عدم توفیق در دستیابی به اهداف اصلی و توقف ناشیانه در زمین نامناسب همان اشتباهی ست که ارتش صدام در سال ۱۳۵۹ علیه ایران مرتکب شد و مغرورانه ایستاد و با دادن حدود ۴۰ هزار اسیر و نیمی از تجهیزات نظامی ارتش خود ضربه سختی را متحمل شد.

امروز ارتش سعودی نه توان و استعداد حفظ سرزمین‌های اشغالی یمن را دارد و نه نیروهایش انگیزه مقامت در خاک یمن در مقابل حملات مردمی را دارد لذا این عوامل و نیز شرایط جغرافیایی مستقر در آن ارتش سعودی را مانند طعمه‌ای برای شیران جنگجوی یمنی قرار داده است.
معمولا در این شرایط دیکتاتور‌ها با نگرانی از فروپاشی درونی امکان تصمیم‌گیری صحیح و منطقی برای نجات خود را ندارند بلکه بر اشتباه خود اصرار می‌ورزند و این موقعیت فرصت مناسبی برای نیرو‌های مقاومت یمنی ست تا با انجام چند عملیات پی در پی ضربات خرد کننده‌ای را بر پیکر متجاوز وارد کنند.
امید است ملت یمن با حضور همه جانبه در جبهه نظامی مقاومت و پشتیبانی از سپاه حوثی‌ها و در شرایطی که دشمن متجاوز جسارت عقب نشینی سراسری را ندارد عملیات‌های بزرگتری را برای رسیدن به پیروزی نهایی به منصه ظهور برساند.

به امید پیروزی حق علیه باطل

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجله نكنيد جنگ پيروزي ندارد جنگ افروزي خوب نيست دنبال صلح بودن بهتر است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس