بازدید 6119

نتایج امروز لیگ برتر انگلیس؛ برد خانگی چلسی و تاتنهام

تانگوی اندومبله در دقیقه ۲۴ و هری کین در دقیقه ۴۳ گل‌های تاتنهام را زدند و دنی اینگس در دقیقه ۳۹ تنها گل ساوتهمپتون را به ثمر رساند. این نتیجه تاتنهام را ۱۱ امتیازی کرد و به لطف تفاضل گل بهتر در رده چهارم جدول قرار داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 28 September 2019

سفیدپوشان شمال و آبی‌های غرب لندن هفته هفتم لیگ برتر انگلیس را با کسب پیروزی‌های خانگی پشت سر گذاشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدار‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) ۶ بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها تیم فوتبال چلسی با نتیجه ۲ بر صفر میهمانش برایتون را از پیش رو برداشت. در این بازی که علیرضا جهانبخش بال ایرانی تیم فوتبال برایتون نیمکت‌نشین بود، جورجینیو در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی و ویلیان در دقیقه ۷۶ برای آبی‌پوشان غرب لندن گلزنی کردند. چلسی با این برد ۱۱ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

چلسی - لیگ برتر - گلزنی مقابل برایتون

تاتنهام، دیگر تیم شهر لندن هم امشب در پایتخت انگلیس موفق به کسب پیروزی شد. این تیم در حالی با نتیجه ۲ بر یک میهمانش ساوتهمپتون را شکست داد که از دقیقه ۳۱ با اخراج سرژ اوریر ۱۰ نفره به کارش ادامه داد. تانگوی اندومبله در دقیقه ۲۴ و هری کین در دقیقه ۴۳ گل‌های تاتنهام را زدند و دنی اینگس در دقیقه ۳۹ تنها گل ساوتهمپتون را به ثمر رساند. این نتیجه تاتنهام را ۱۱ امتیازی کرد و به لطف تفاضل گل بهتر در رده چهارم جدول قرار داد.

نتایج سایر بازی‌های لیگ برتر انگلیس

بورنموث ۲- وستهام ۲
استون‌ویلا ۲- برنلی ۲
کریستال پالاس ۲ - نوریچ صفر
ولورهمپتون ۲ - واتفورد صفر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار