بازدید 4611

تصویب لایحه تجارت با هجمه رسانه‌ای گسترده‌ای مواجه شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: متاسفانه تصویب لایحه تجارت با هجمه رسانه‌ای گسترده‌ای مواجه شد و برخی در صدد تخریب مجلس برآمدند.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 28 September 2019

علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تصویب قانون تجارت در مجلس و تاثیرات آن بر اقتصاد کشور، گفت : متاسفانه تصویب لایحه تجارت با هجمه رسانه‌ای گسترده‌ای مواجه شد و برخی در صدد تخریب مجلس برآمدند.

لایحه قانون تجارت در سه دوره مجلس بررسی شده است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لایحه قانون تجارت شامل 311 ماده قانونی می‌شود، ادامه داد: لایحه قانون تجارت طی سه دوره و در کمیسیون‌های اقتصادی و قضایی و حقوقی مجلس و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

تخریب رسانه‌ای مجلس در قبال تصویب قانون تجارت

قانون تجارت حدودا شامل یک هزار و 200 ماده می‌شود که تقریبا 300 ماده آن تعیین تکلیف شده است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تخریب رسانه‌ای مجلس به دلیل تصویب لایحه قانون تجارت اقدام ناپسندی است، عنوان کرد: قانون تجارت حدودا شامل یک هزار و 200 ماده می‌شود که تقریبا 300 ماده آن تعیین تکلیف شده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: برای گشایش در حوزه اقتصاد باید به سمت اقتصاد آزاد حرکت کنیم تا شاهد تحولات گسترده‌ای باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل