بازدید 5145

شرط آمریکا برای عیادت ظریف از تخت‌روانچی کودکانه بود

کد خبر: ۹۲۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 28 September 2019

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: شرط گذاشتن آمریکا برای عیادت ظریف از تخت روانچی رفتار کودکانه دولت ترامپ را نشان می‌دهد.

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به شرط شرم آور آمریکا برای عیادت ظریف از تخت روانچی، اظهار داشت: این اقدام بچه گانه آمریکا نشان دهنده استیصال دولت ترامپ است زیرا اکنون در وضعیتی قرار گرفته که ملاقات ظریف با یک بیمار در بیمارستان‌های آمریکا را منوط به آزادی زندانیان آمریکایی می‌کند.

ابوالفضل ابوترابی در مناظره خانه ملت درباره طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این شرط آمریکا یک گروکشی بچه‌گانه است که نشان می‌دهد دولت آمریکا توسط انسان‌های کوته فکری اداره می‌شود قطعا رویکرد حاکم بر سیاست‌های آمریکا، این کشور را با بحران‌های بزرگتری مواجه می‌کند.

وی افزود: طبق اصل 110 قانون اساسی، تعیین خط مشی در سیاست خارجی از اختیارات مقام معظم رهبری است که ایشان نیز مذاکره در هر سطحی با آمریکا را ممنوع کرده اند مگر اینکه آمریکا به برجام بازگردد و این کشور نیز همانند سایر کشورهای 1+5 می تواند در میز مذاکره با ایران حضور داشته باشد.

ابوترابی با بیان اینکه اگر آمریکایی‌هایی تحریم‌های ضد ایرانی را لغو کنند، می‌توانند به 1+5 بازگردند، گفت: همه قوا و نیروهای جمهوری اسلامی ایران باید از خط مشی تعیین شده مقام معظم رهبری تبعیت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل