بازدید 22079
۷
خبر

آندره آ. استراماچونی اخراج شد

گویا ویروس دقایق پایانی دست از سر استقلال بر نمی‌دارد چراکه این تیم در دقیقه ۹۲ گل خورد و باز هم پیروزی را از دست داد. شاید اگر این مربی جوان خارجی اعتراض نمی‌کرد و روی نیمکت می‌بود، می‌توانست برد ارزنده تیمش را با تدابیر تاکتیکی حفظ کند.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 26 September 2019

سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل اعتراض شدید به داوری اخراج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، آندره آ. استراماچونی در دقیقه ۸۲ دیدار با ذوب‌آهن بعد از اینکه اعتقاد داشت خطایی روی بازیکن تیمش صورت گرفته، اعتراض شدیدی به داور کرد و حتی توپ را هم به هوا شوت کرد.

پس از این موضوع، داور بازی مستقیما او را اخراج کرد تا بدین ترتیب او در بازی بعدش تیمش هم مقابل گلگهر محروم باشد. هواداران استقلال هم بعد از این اتفاق علیه امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه شعار سر دادند.

بعد از دریافت کارت قرمز از سوی سرمربی ایتالیایی آبی ها، این تیم توسط فرشید اسماعیلی گل زد تا در دقیقه 90 این بار فاتح میدان باشد اما گویا ویروس دقایق پایانی دست از سر استقلال بر نمی‌دارد چراکه این تیم در دقیقه ۹۲ گل خورد و باز هم پیروزی را از دست داد. شاید اگر این مربی جوان خارجی اعتراض نمی‌کرد و روی نیمکت می‌بود، می‌توانست برد ارزنده تیمش را با تدابیر تاکتیکی حفظ کند.

آندره آ. استراماچونی اخراج شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
حیف پول بیت المال که داریم می دیم به این خارجی ها
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
حیف این سایتکه داره هرنظری رو میزاره تو خروجیش
اخه این چه تیتریه ؟ مافکرکردیم ازاستقلال اخراج شد
هرکی هرچی میخوادبگه پرسپولیس قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر وقهرمان جام حذفی ونایب قهرمان آسیاست . پرسپولیس همیشه شخصیت وشایستگی قهرمان شدن را داشته دارد وخواهد داشت اما قهرمان هاهم گاهی میبازن ! ما هواداران پرسپولیس درهرحال حامی تیم محبوبمان هستیم ومثل هواداران بعضی تیمها ! تیممان رابه بی غیرتی وبی عرضگی متهم نمیکنیم وازبازیکنانمان باسنگ وآجر پذیرایی نمیکنیم !!!
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
مشخصه باغیرت با اون شعارهاتون
این بیچاره های فرنگی چون حق کشی و ناداوری رو ندیدن، تحمل ندارن ببینن که چطور یه داوران به خاطر چند میلیون تومن ورق بازی رو برمیگردونن.
این بیچاره های فرنگی چون حق کشی و ناداوری رو ندیدن، تحمل ندارن ببینن که چطور یه داوران به خاطر چند میلیون تومن ورق بازی رو برمیگردونن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار