بازدید 10018

سارق‌ سحرخیز بلای‌ جان‌ شهروندان!

کد خبر: ۹۲۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 26 September 2019

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوان ۳۰ ساله ای خبر داد که دریچه‌های فلزی شرکت مخابرات را سرقت می کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: پس از وصول شکایات متعدد از شرکت مخابرات مبنی بر سرقت دریچه‌های فلزی حوضچه‌های مخابراتی در شهر تهران که علاوه بر خسارت مالی به شرکت مخابرات باعث ایجاد مشکلات از جمله سقوط شهروندان و موتور سواران به داخل حوضچه‌ها شده بود، در تاریخ دوازدهم شهریور ماه با توجه به حساسیت موضوع پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. در گام نخست، کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداختند. فیلم‌های ضبط شده فردی حدود ۳۰ ساله را در حال سرقت دریچه‌های شرکت مخابرات با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید نشان می‌داد.

با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد پلاک خودروی موجود در صحنه سرقت جعلی و متعلق به خودروی دیگری است بنابراین کارآگاهان با بررسی‌های فنی شماره پلاک خودرو را کشف کردند و مشخص شد خودرو متعلق به منصور ۳۱ ساله و دارای سابقه سرقت به همین شیوه است. در ادامه با دستور بازپرس شعبه ۲ دادسرای ناحیه ۳۴ و اخذ نیابت قضایی متهم در یک عملیات ضربتی در محل سکونت خود در شهر بهارستان دستگیر و به اداره هفدهم منتقل شد. در بازجویی‌های اولیه منصور منکر سرقت‌ها شد، ولی در نهایت با رویت ادله و مستندات راهی به جز اعتراف نیافت و اظهار کرد که قبل از طلوع آفتاب بین ساعت ۴ تا ۶ صبح با تغییر شماره پلاک خودرو در خیابان می‌چرخیده و دریچه‌های فلزی شرکت مخابرات را به سرقت می‌برده و پس از سرقت هر دریچه را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان می فروخته و پول حاصل از آن را برای گذران زندگی و خرید مواد مخدر مصرف می‌کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
بیشرف باعث نقص عضوشهروندان وخسارتهای مالی زیادی شده..دادستان دراین مواردنمیادوسط؟فقط برای مسائل سیاسی ورودمیکنه؟
به راحتي مي توان اين دريچه ها را جلوي مغازه هاي آهن فروشي و لوازم ساختماني ديد از جمله پايين تر از ميدان صادقيه و به نظر اين دزديها با چراغ سبز شرکتهاي پيمانکاري انجام ميشه تا مجدداً اين فلزات را به مخابرات قالب کنند آخه همه چيز رانتي و وابسته به همند.
خودرو متعلق به منصور ۳۱ ساله و دارای سابقه سرقت به همین شیوه است.

قاضی محترم که ایشون رو ول کرده باید پاسخگو باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
اسم دزدان بیت المال را نمی نویسند .اسم این بدبخت را جار می زنند.
حداقل اگه نمیتونید کاری کنید باید قوانین در جهت عدم حمایت از دزد تصویب بشه
مثل
هر سارق و جنایتکاری که سابقه بیش از یک مورد دارد در صورت کشته شدن توسط قاتل نامشخص، دیه وی از بیت المال پرداخت نخواهد شد حتی اگر محکومیتش تمام شده باشد
در کشته شدن یک سارق یا جنایتکار در صحنه جرم تحت هیچ شرایطی قصاص در کار نخواهد بود و اگر کشته شدندش تصادفی باشد دیه ای هم در کار نخواهد بود
اعدااام . این بی شرف ها جون مردم رو تهدید می کنن . یه مشت معتاد بی شرف
تمام دزدان به همین شیوه کلاه برداری میکنند فقط بعضی در اداره و بعضی بانک
آب را گل نکنید ؛ سگ هار ، ول نکنید
دریچه های فلزی را به دریچه های بتونی تبدیل کنید که ارزش دزدی را نداشته باشد. خیلی راحت.
چرا این جانی کثیف که جان و مال مردم را به خطر انداخته در ملاعام به دار نمی‌آویزید؟ چند نفر کشته یا زخمی شده‌اند بر اثر اعمال این پست‌فطرت؟
معتادهای پست فطرت
یکبارتخفیف
دفعه بعد فقط اعدام
کشور شخصی مثل رئیس جمهور فیلیپین میخاد که گفته به دزدان و جنایتکاران رحم نکنید و همشونو بکشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار