بازدید 30523

دختر بیکار وزیر، حلقه ارتباط پیرزن روستایی و جوان مولتی میلیاردر؟!

چه ارتباطی میان این‌ها وجود دارد؟ دختر بیکار یک وزیر، یک پیرزن روستایی که مجموعه‌ای به غایت گران قیمت به نامش وارد شده و پسر جوانی که ظاهرا باید در دسته مولتی میلیاردر‌ها قرارش داد؟ مسائلی به ظاهر بی ربط که با مرور چند پرونده به هم مرتبط به نظر می‌رسند!
کد خبر: ۹۲۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 25 September 2019
تابناک اجتماعی -
چه ارتباطی میان این‌ها وجود دارد؟ دختر بیکار یک وزیر، یک پیرزن روستایی که مجموعه‌ای به غایت گران قیمت به نامش وارد شده و پسر جوانی که ظاهرا باید در دسته مولتی میلیاردر‌ها قرارش داد؟

به گزارش «تابناک»؛ پاییز سال ۹۶، چندماه پیش از آنکه دلار کانال سه هزار تومان را ترک گفته و مرز‌های تورم و گرانی در کشور درنوردیده شود، پرونده‌ای در کانون توجه عموم قرار گرفت که حکایت از واردات انبوه یک خودروی لوکس توسط یکی از زنان روستایی داشت.

واردات ۱۴۴ دستگاه انواع خودروی پورشه توسط پیرزنی که ساکن روستایی محروم است، از آن دسته اتفاقاتی است که بعید است شنیده و از یاد برده باشید، اما من باب یادآوری بد نیست اشاره کنیم این پرونده موجب شد فرضیه قاچاق این دست خودرو‌ها به کشور مهر ابطال بخورد.

ماجرا از این قرار است که برخی سودجویان برای پیشبرد اهدافی مانند واردات خودرو‌های لوکس به کشور، با پرداخت وجوهی اندک اوراق هویتی برخی قشرهای کم در آمد را در اختیار می‌گیرند تا با آن کارت بازرگانی دریافت کرده و به مدد این کارت، اقدام به واردات قانونی بی ثبت اثر و نشانی از خود کنند.

البته ماجرا ابعاد هم دیگری هم دارد که از جمله آنها، استفاده از تسهیلات دایر شده برای مرزنشینان و دیگر قشرهای جامعه است که در پرونده واردات پورشه نیز بدین ترتیب بود. پرونده‌ای که گفته می‌شد از جمله شاکیانش، گمرک کشورمان است؛ هرچند اطلاع خاصی از فرجام آن در دست نیست.

اما منظور از مرور این پرونده، نه رسیدن به چرایی مشخص نشدن فرجام آن ـ که در جای خود بسیار اهمیت دارد ـ و حتی سازوکار‌ها و تدابیر اندیشیده شده برای مقابله با این دست سوءاستفاده ها، که مرور داستان دیگری است که یکی از کلیدواژه‌های اصلی آن «پورشه» است.

خودرویی لوکس و بسیار گران قیمت که در دوران دلار سه هزارتومانی نیز رویای رسیدن به آن در مخیله بسیاری جایی نداشت، چه برسد به این روز‌ها که نرخ دلار و دیگر ارز‌های خارجی چند برابر شده و اوضاع اقتصاد کشورمان بحرانی است؛ آنقدر بحرانی که واردکنندگان این خودرو‌ها دست از کار کشیده اند.

البته مدت زیادی نیست که واردکنندگان رسمی بسیاری از خودرو‌های گران قیمت به کشور، فعالیت هایشان را کاهش داده یا متوقف کرده اند و آن گونه که گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد، فعالیت‌های ایشان و شرکت هایشان تا همین اواخر برقرار بوده و از قضا، موجب بهره مندی ایشان از امتیازاتی ویژه نیز شده است.

کافی است یکی از موتور‌های جست و جوی اینترنتی را باز کرده و کلید واژه‌هایی از قبیل: ارز دولتی، واردات خودرو، گزارش بانک مرکزی، شفاف سازی و امثال این‌ها را جست و جو کنید تا دریابید برای واردات پورشه به کشور نیز از ارز ویژه و ارزان قیمت استفاده شده است.

اکنون اگر از فرجام ارز‌های اختصاص یافته به واردات محصولات مختلف از جمله خودرو نیز صرف نظر کرده و پاسخ این پرسش را که «آیا پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و در دست بررسی است؟» به آینده موکول کنیم، مرور داستانی دیگر که به پورشه مربوط است و طی روز‌های اخیر مطرح شده، خالی از لطف نیست.

روایتی که این بار در دل نشست‌های یک دادگاه رسیدگی به برخی تخلفات اقتصادی مطرح شده و به نظر می‌رسد چندان بی ربط با واردات پورشه و ماجرای پیرزن روستایی نیست؛ هرچند فعلا ارتباط حقوقی و قضایی میان آن‌ها برقرار نیست و می‌دانیم کشف این مهم هم در دستور کار این محکمه قضایی قرار ندارد.

ماجرا از این قرار است که قاضی پرونده تخلفات شبنم نعمت زاده، دختر وزیر اسبق صمت در ابتدای نشست نخست رسیدگی به اتهامات وی و متهمان همکارش، دلیل بازداشت وی به رغم تودیع وثیقه را این گونه توضیح داد که مهلت ضمانت نامه‌های تودیع شده توسط پدر وی رو به اتمام بوده و بیم فرار وی می‌رفته است.

قاضی مسعودی همچنین اشاره کرد، فردی با نام امیر بارانی ۲۰ میلیارد تومان سند برای متهم وثیقه گذاشته و یادآوری کرده که اگر دادگاه لازم بداند، باز می‌تواند سند‌های دیگری در اختیار مرجع قضایی قرار دهد، در حالی که این فرد متولد سال ۱۳۷۳ بوده و میزان ثروتش سوالاتی آفریده که دادگاه را مجاب کرده آن فرد را فرابخواند؛ فراخوانی که البته اجابت نشده است.

ماجرایی جالب توجه که خیلی زود برخی فعالان فضای مجازی ابعاد جدیدی از آن را کشف و افشا کردند، از جمله اینکه امیر بارانی، با نام کامل «سیدامیر بارانی بهبهانی»، فرزند فردی است که یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی اش در سال‌های گذشته، واردات پورشه به کشور بوده است؛ تجارتی مرتبط با وزارت صمت!

اطلاعاتی که تا کنون نه وزیر اسبق و نه مسئولان فعلی وزارت صمت به آن واکنش نشان نداده اند تا ابهامات در این خصوص اوج بگیرد؛ ابهاماتی که حتی واکنش دختر وزیر هم به آن‌ها سکوت است؛ هرچند تأکید دارد به رغم وزیر بودن پدرش، سال‌ها بیکار بوده و از حضور پدرش در چنین جایگاهی، بهره‌ای نبرده است!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۲
متاسفانه مسئولین از این بچه های ناخلف زیاد دارند. واقعا اینا با داشتن همچین فرزندانی چطور به محرومین میخواهند خدمت کنند!
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
برای برخی مدیران خدمت پیشکش جیب مردم و خالی نکنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
یکی از این ریشه‌ها را نبود شفافیت و دفاع حزبی و قبیلگی از دوستان و همفکران از عوامل ایجاد فساد است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
كسي كه آبرو داشته باشه بيكار نميمونه، ميخواد آقازاده باشه ميخواد يه آدم معمولي.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
ناخلف؟!اتفاقا اینها فرزندان خلف پدرانشان هستند! اینها در اصل کار چاق کن برای پدران هستن! یک پدر به چه کسی غیر از هم خونش میتونه اعتماد کنه واسه کارهای زیرآبی... پدران اینها را تطهیر نکنیم!
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
بیکار ماییم که عمری است با چندرغاز سر کاریم. عسل بابا چه احتیاجی به این جور سرکاریها دارد که از بوق سگ تا پاس شب برا ماهی دویست دلار جان بکند. امثال ایشان مملکت را با جایش بالا کشیده اند و احتیاجی به کار کردن ندارند. علی برکت الله!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
چون نون حلال نخوردن اینجوری شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
ایکاش عکاس درجلسه دوم دادگاه هم از ناخنخای شبنم خانم عکس میگرفت. جلسه اول که باناخنهای کاشته شده و لاک دارحاضرشده بود.معلومه که نمازهم نمیخونه این چادرش هم کاملا" مصلحتیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
فرزندان مسئولین باطن مسئولین هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
لا اقل يكي به دختر بيكار بگه چادر عفاف رو لكه دار نكنه بابا حالا چرا محجبه شده..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
اکثرا پدرانشون هم ناخلف اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
اگر قوه قضائه بر اموال مسولان در ابتدا و انتهای مسولیت تمامی مسولین نظارت کند تقریبا فسادی شکل نخواهد گرفت
تعریف این جماعت از کار همان سختی و زحمت و عرق ریختن و دغدغه مخارج است که طبق این تعریف همه بیکار هستند
اگر هم بیکار بوده دلیلش عدم نیاز به کار بوده
یادش به خیر زمان کمپینگ نخریدن خودرو پدرش می گفت اینهایی که می گویند خودرو داخلی نخرید را باید به جرم خیانت به مملکت محاکمه کرد.
زمانه مشخص می کند کی خائن است.
پاسخ ها
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
میگفت که ضد انقلاب هستند
احسان رضاییان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
آره یادمه، همون زمان دخترش با زد و بند و رانت داشته قاچاق دارو میکرده، اونوقت به مردم بدبخت میگفت خیانت کار به کشور و انقلاب، راستی چرا هیچکس کاری با باباش نداره؟
مظلوم نمايي دختر اقاي وزير در حد لاليگا
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
وقتی بیکاری اینقدر خوبه و اینقدر درآمد داره و آدم ضامن 20 میلیاردی هم پیدا میکنه چرا دولت میخواد آمار بیکاری رو کم کنه؟
ضمنا برای 100 تومان وام ضامن لازم دارم،کسی هست؟
یک تولید کننده
بانکی که اجازه استفاده از این حساب را داده باید معرفی و مجازات شود
امتیاز درمقابل امتیاز به قول حسن روحانی " بازی برد برد که می گفت همینه وزیر صمت مجوز خاص واردات پورشه می ده بعدش طرف می یاد وثیقه می ذاره .....
من نه دل خوشی از اصلاح طلب دارم نه از اصول گرا اما بار ها گفته ام اصلاح طلب به مراتب بدتر از اصول گرا ست چون اصول گرا تکلیفش روشن است اما شما اصلاح طلب که دم از درستی ومبارزه با فساد می‌زنید الان کجاید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
سلام.جانم هستیم.اتفاقا قوه قضاییه دست جناح دیگه است و اون باید حکم صادر کنه.ولی بنده بعنوان یک اصلاحطلب تقاضای اشد مجازات برای کلیه اصلاحطلبانی که کار غیر قانونی انجام میدن میکنم.اونا آبروی اصلاحات رو هم میبرن پس امیدروام حسابی باهاشون برخورد بشه.اونا بوی کباب شنیدن وگرنه اصلاحطلب نیستن
تعریف ترور چیه؟
خیانت جنگی چه معنی داره؟
در حالی که کشور تحت شدیدترین تحریم هاست و در یک جنگ تمام عیار اقتصادی و نیابتی نظامی قرار داره
چه فساد هایی که در آینده رو بشه!!!!
از اول با تجربه ها گفتند دعوا سر لحاف ست و ما باور نکردیم! هر چی گذشت بیشتر صحت تجارب بزرگترها روشن شد! حالا لحاف شامل پورشه و ویلا و حسابهای بانکی تپل و کارخونه و شرکت هزار کوفت و زهر مار دیگست! بدبختی فقر و کوپن و یارانه شندر غازش مال خلق الله!!!!
چه قوانین در کشور وجود دارد خبر نداریم یکی همین قوانین واردات خودرو و دیگری این قانونی که فرزندان هیت های علمی میتوانند در دانشگاه درقوز اباد قبول شوند و بعد منتقل شوند به دانشگاه پدر و مادرشان جایی که هئیت علمی است این هم از قوانین اشتباه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
آخه مرد حسابی این همه اهمال ولی قانونی در این کشور انجام می‌گیرد شما به این قشر زحمتکش که
پیام آور علم و دانش هستند گیر داده اید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
بنده عضوهیات علمی هستم .فرزندم درکنکورامسال جایی قبول نشد.به ایشان گفتم فرزندم درست رابخوان مامعلم جماعت درهفت آسمان یک ستاره نداریم .این آیین نامه که تنها امنییییازماست اگردردی دوا می کردبه مانمی دادتد...همین هم شد..آنکه فرزندش اززابل به تهران می آیدشغل هیات علمیش برای دست گرمی است دراصل وکیل و وزیروقبلا معاون اول بوده.اگرخیلی فکرمی کنیدشغل ماپردرآمدوپرامتیازاست بیاندید طاق بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
مصداق بارزش هم اقای ژن خوب بودن که از دارقوزاباد به دانشگاه شریف منتقل شدن وبعد دچار توهم شدن که واقعا ضریب هوشی شون بالا بوده الان هم معلوم نیست در کدام پست بالا درحال گند زدن هستن
ای داد بیداد... بگو چرا انقدر وضع اقتصاد مملکت به فنا رفته. امثال اینان به باد دادند همه چیز را.
از حضور پدرش در این موقعیت بهره ای نبرده ولی پدر به زور او را بهره مند کرده است .
دختران و پسران مقامات را هم تابی یک بررسی بکنند که در خارج از کشور برج سازی میکنند . پول برج ها از کجا تامین شده . چه فرقی هست تا دختر روستایی که پول تحصبل ندارد با اقا زاده و خودی که از رانت دارد تو خارج بنام اعمال خیر و تبلیغ کیف میکنند
اونوقت ملوانهای ما به حاطر دومیلیارد تومان باید در سخت ترین شرایط زندگی،باشند.
بردار اون چادر رو از سرت تا همه صورت واقعي تو رانت خوار رو ببينند .
ای روز های تلخ زندگی
که اکنون یادتان شیرین
ای شب های بی شمع
اینا چرا راحت ول میگردن؟ آقای رئیسی! هیچ جای دنیا این افراد قانون گریز و قانون شکن و در یک کلام مافیا در جامعه ول نمیگردند.
به قول اقای جهانگیری ، یه دختر مظلوم ...
زیر نقاب دین چه اختلاس هایی که نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
بیچاره دین
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
20 میلیون ایرانی
قبل از شما فهمیدند و از ایران رفتن
این خانم که در محل کارش با مانتو قرمز جلو باز و شال. صورتی ظاهر می شد حالا چرا این جوری خودشو قنداق کرده است. ای نفرین بر تزویر و ریاکاری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
ظاهرا فقط اصحاب دعوا و خبرنگاران نامحرم است که با چادر اومده
این ماجرای دو سال قبل است قوه قضاییه تا حالا کجابود ؟ چند دست از این جرائم داریم که فعلا به دلایلی مخفی است ؟چند روز پیش افسر نیروی انتظامی توی سریال ستایش ادعا میکرد ما 98/9 % جرائم را کشف میکنیم ! من میگویم شما 100% کشف کن چه فایده وقتی مصلحت ها بر قضاوت عادلانه سایه انداخته ؟
فیلم جدید:
دادگاهی برای یک مشت ناکارامد .
همه رو اعدام کنید تا کمی دلمان خنک شود .
آخه. خانم نعمت زاده بیمه بیکاری گرفته اند تا حالا؟ تشریف میبردند وزارت کار میگرفتند خوب. پدر ایشان اصلا برای ایشان کاری نمیکنه. درود بر شما جناب نعمت زاده که چنین فرزندی را در جامعه ما پرورید. درود بر تمامتان!
اگر شخص دیگری بود مفسد فی الارز شناخته شده و اعدام میشد ولی...
چه کشوری شده برخی فقط برای فساد و اختلاس بر سر کار میآیند و بعد انتظار دارند مردم در انتخابات شرکت کنند
خدا خیرتون بده آقای رئیسی. با همین فرمون بروید جلو. خوب لرزه به اندام مفسدین انداختید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
مرگ بر ریاکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
ایشان تا الان کجا بودند؟ تازه به ایران آمده اند؟
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
جناب ناشناس دوم همون طور که می دونین ایشان ایران تشریف داشتند ولی چند وقتیه عهده دار مسئولیت ریاست قوه قضاییه شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
البته نه همه مفسیدن ، مثلا پرونده شهرداری دوره قبل چی شد؟
ولی من انتظار داشتم صاحبان پتروشیمی‌ها ی خصوصی پا پیش بگذارند و وثیقه دختر وزیر را تامین کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
کدوم طرف؟ پدر ایشان که سهمشو پرداخت کرده. طرف دیگر که جناح مقابله که عمرا از اینکارا برای رقیب بکنه.
عالی عالی عالی .وظیفه روزنامه نگاری خودت را بنحو احسن انجام دادی.البته کاش برای برخی افراد در ان جناح دیگر هم ازاد باشی تا چنین تحلیلهای عالی انجام بدهی.بهر حال ممنونم
جالبه که وقتی آقا پسر ۲۵ ساله وثیقه ۲۰ میلیاردی گذاشته همه تعجب کردن ازجمله دادگاه و میخاد پیگیری کنه این آقا پسر اینهمه پول و ثروت رو از کجا آورده ، خنده دار نیست؟
فکر میکنم برای مراجع ذیصلاح با توجه به وجود بانکهای اطلاعاتی متعدد پیدا کردن این افراد مشکل نباشه و این کار باید همیشگی و مداوم باشه ، چرا که هیچ کجای دنیای اجازه نمیدن افراد بدون ضابطه صاحب اینهمه ثروت بشن حتی اگر خود شخص هم زحمت کشیده باشه اینقدر ازش مالیات میگیرن که نتونه به این راحتی صاحب اینهمه ثروت بشه ، و البته در کشور ما هم امکان پذیر هست ولی اون کسانی که باید تصمیم برای اجرای این قانون رو بگیرن ... هیچوقت این امور در کشور ما عملیاتی نخواهد شد ، هرگز
وزارت صمت وزارتخانه ای هست که مردم رو به هر لحاظ بیچاره کرده حالا چه دوره قبل باشه چه الان
مردمگرفتار تصمیمات غیر کارشناسی این وزارتخانه هستن
به ولای علی 6 ماهه بیکارم/ خدا ازشون نگذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
به اشتباه منفی دادم به جاش دو تا مثبت
چه ارتباطی میان این‌ها وجود دارد؟ دختر بیکار یک وزیر، یک پیرزن روستایی که مجموعه‌ای به غایت گران قیمت به نامش وارد شده و پسر جوانی که ظاهرا باید در دسته مولتی میلیاردر‌ها قرارش داد؟
خوش بودگرمحک تجربه آید به میان تاسیه روی شود آنکه دراو غش باشد ضمن درودبه تابناک :چه زیبابوداولین سال بعدازانقلاب تمامی مردمان ایران همدل بودندوچه زیباتر بوددرزمان ۸ساله جنگ تحمیلی که تمامی مردان شهروروستا دربرابردشمن سینه سپرکرده ولی چه زشت وکریه شد بعدازآن که عده ای باوامخواهی بدنبال رانتخواری وتظاهروریاوکسب درآمدهای نامشروع بااحتکارواختلاس ودست درازی به حق الناس وبیت المال وترجیح منافع شخصی به منافع ملی با نام آقازاده هاوخانم زاده ها دست به غارت وچپاول زده وبااعمال کثیف خودامروزاعتمادراازمردم گرفته وسبب دلسردی وناامیدی طبقه ۳ شده اند،خداوندراسوگندمیدهیم به احترام خون شهیدان وناله های دل مادران دلسوخته اشان وباتوجه به وضعیت حساس مملکت تمامی اینگونه خیانتکارانراهمچنان رسوابفرماید.
یقین دارم تا قبل از عید آزاد خواهد شد. یک بار این دانه درشتهای فاسد را اعدام کنید تا عبرت شود برای بقیه.
این وزیر و تمام افراد وابسته به آن چه ها کردند که وقتی میشنویم ، حالمان بد میشود. مگر ما در نظام جمهوری اسلامی زیر سایه قران زندگی نمیکنیم. پس چرا از فساد همه میگویند. چرا ریشه این مورد را نمی خشکانید.
سيستم اقتصادي و بازرگاني مملكت خيلي پيچيده تر از اين چند مطلب ذكر شده فوق است .يك كلاف كاملا" سردرگم كه حكايت فساد در عمق و ريشه هاي صنعت تجارت و بازرگاني دارد.
بله این از شگردهای قدیمی مال اندوزان است که به هر طریق ممکن ثروت باد آورده جمع بکنند در ثانی در شرایط فعلی چه لزومی دارد که ماشین و چیزهایی از این دست وارد بشود که منشا آن دست اندازی به بیت المال و حقوق مردم است متاسفانه در بحث این چنینی کارها درست نشد که نشد و با اینکه صدها بار گفته و نوشته میشود اوضاع کنونی ادامه دارد و سود جویان کارشان را از هر طریق ممکن ادامه میدهند.
دل آدم کباب میشه که این بچه وزیر بیکار بوده
چه دنیای مسخره ای!
موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
باچی موافقی؟
۹۰ درصد اختلاس ها و رانت ها توسط مدیران و بستگان آنها صورت می گیرد و متاسفانه مسئولین بالاتر نیز سکوت می کنند
برای مسئولین دستگاه قضا آ رزوی سلامتی داریم . خیلی جالب میشه امثال دختر وزیر که بیکار بودند تبعید بشوند به منطقه جازموریان و جنوب سیستان و بلوچستان تا از بیکاری دربیایند .
نه که بهره ای نبرده باشه کم برده
کسانی که ثروت ایران را غارت و مردم را به ذلت کشاندند باید خود و حامیانشان به مصادره اموال و اعدام محکوم شوند
خدا لعنت کند حرام‌خوران را
همه این حرکات فقط بازی با احساسات ملت است
چقدرم مظلومه )
چادر سرش کرده که مثلا من انقلابیم و تخفیف مجازات میخواد ؟! عجب ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
آره بابا! تو این مملکت کلا آدم رو از لباس پوشیدنش قضاوت میکنند!
خدایا بدترین جایگاه در دوزخ را نصیب جنایتکاران بفرما.
این قرار بود دلیل مظلومیت دولت روحانی باشه شد مایه آبروریزی!!!
«سیدامیر بارانی بهبهانی»، و پدرش به اتهام واردات 144دستگاه پورشه به کشو، چندماه پیش از آنکه دلار کانال سه هزار تومان با سوء استفاده از نام و اعتباریک پیرزن روستایی هم باید تحت تعقیب قضایی قراربگیرند
حاج خانم لطف فرمایید حجابت را طوری استفاده بکن تاصورت معصومشما برای خیرین مشخص شود تا انشااله بعداز دادگاه که حتما ازاد میشوید. کاری برایت پیداکنند که باز هم پنج سال بیکار نباشید.تابناک جان حتما اینرا برای صواب اخرتان درج کنید
این پسر جوان شاید دوست پسر باشه!!!!!!! وگرنه همینجوری سند بذاری برای یکی دیگه روی چه حسابی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
گله من قبل فرستادن پیام یه بار متن رو بخون ارتباطشون رو متوجه میشی.بابای دختر وزیر صمت بوده بابای پسر وارد کننده پورشه با ارز ۴۲۰۰ تومنی و کارت بازرگانی یک پیرزن روستایی فقیر.یعنی یک ابر فساد اندر ابر فساد
لطفا مقاومت کنید. مردم مقاومت کنید تا اینها و امثال اینها در بهترین خوشی زندگی کنند. مقاومت باز هم مقاومت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
چه ربطی داره . همه چی بهم گره میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
خیلی هم ربط داره.
تا برخی را داریم نیازی به دشمنی و حمله نظامی آمریکا نیست برخی خودشون از کلاهک هسته ای خطر ناک ترند.
چادر و حجاب ارثیه حضرت زهراست که اینگونه بی آبرو می کنند برخی.
علت بیکاری اش لابد بدان سبب بود که حقوقهای ماهیانه کارمندی اگر مدیریت نگیم کفاف حرص وطمع او را نداشت لذا دنبال یک کار نون واب دار بود که نصیبش شد اما
خداوند در قران گفته چه بسا چیزهایی که شما فکر می کنید خیر در ان است و بر آن اصرار می کنید در حالیکه آن برای شما شر است در مقابل چیزهایی هست که شما ای انسان خیال می کنید در آن شر است و از آن فرار می کنید در خالیکه خیری در آن است...حالا این بخور بخورهایی که این ها راه انداختند خیال می کنند خیر است...بخورید که این عذابی است که خدا داده است تا روزی بدون شک بوسیله آن خفه خواهند شد...
هر وقت یکی از این دلبندها رو اعدام کردن یا دستشونو قطع کردن ما هم باور میکنیم این دادگاهها نمایشی نیست
خانواده آقای بارانی بهبهانی دارای قدرت ‌نفوذ بسیاری دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
چرا سراغ خانواده ها فاسد نمیرن ؟
تا وقتی گیر نیفتادن و یا بهتر بگم گیر بهشون ندادن هرجا میرن بابام بابام میکنن وقتی گیر افتادن اصلن منکر همه چیز میشن.آخه سرکار خانم شما از کی زرنگ تر بودی اگه بابای محترمتون نبودن حتی نمیتونستی یه وام 100 میلیونی بگیری!
اگه چندتا از این آقازاده های مفسد رو اعدام کنند و داغشونو به دل باباشون بندازن بقیه حساب کار دستشون میاد.
مرگ بر حرام‌خوار
لعنت بر حرام‌خوار
حالم از این آدما دورو بهم میخوره و باید مجارات بسختی بشن
البته اگر بستگان دیگر وزرا هم محاکمه می شدند شائبه سیاسی بودن بوجود نمی آمد آخه شریعتمداری و نعمت زاده از عوامل اصلی کمپین انتخاباتی روحانی بوده اند .
اگر وضعیت بقیه مسئولین و بستگان آنها بررسی شود شک ندارم وضعیتی بهتر از شریعتمداری و نعمت زاده ندارند
اگه اشتباه می کنم اصلاح کنید
یه روزی آقای توکلی گفت پدرایشون یعنی آقای وزیر واطرافیانش تو 200 تاشرکت عضو هیئت مدیره است ؟
حالم دیگه داره از هر چی متظاهربه هم می خوره
دادگاه بايد حكم بازداشت نعمت زاده رو هم صادر كنه .
انقلاب که شد، میگفتن: ما تشنگان خدمتیم.
اما کسانی قدرت را بدست گرفتن و میدان دار شدن که شیفتگان قدرت، رانت وثروت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
اونا گفتند ، شما چرا باور کردی؟؟؟
نقش پدر ایشان را بیشتر بررسی کنید.
اقدامات آقای رئیسی ترس به دل مفسدین انداخته. دیگر آن اعتماد به نفس و گستاخی سابق را ندارند. درود بر آقای رئیسی که قاطعیت اسلام را به این اراذل و اوباش میچشونه. باید بفهمند که این مملکت صاحب و قانون دارد.
یعنی به همین راحتی در این شرایط جنگ اقتصادی و تحریم که حتی با مسائل امنیت ملی هم مرتبط است، با بی وجدانی تمام دلار دولتی را برای واردات پورشه اختصاص بدهند و مسئولین هم همینجور سکوت کنند و مردم مظلوم هم همچنان داد بزنند با مفسدین برخورد کنید؟ . من نمیدانم این مجازات اعدام را برای چه در اسلام تعیین کرده اند؟
لطفا سانسور نکنید تابناک
مفسدین فکر نمیکردند بالاخره یکی پیدا بشه طومار اونها رو در هم بپیچه.
خب بنده خدا راست گفته بیکار بوده
چون دلالی ویا جوش دادن رابطه بین دو نفر شغل محسوب نمیشه
سرها را باید از زیر برف در اورد
بیچاره در مقابل اختلاسهای کلان که کاری نکرده تازه باید سرزنشش کرد که چرا نتوانسته با اختلاس کلان به کانادا رفته و رکورد جدیدی ثبت کند...
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی