بازدید 5644
۱
گزارش

وزنه‌برداری‌جهان|نمایش یاغی‌گری کیانوش و برنزموسوی در۹۶کیلو

رستمی بعد از این اتفاق از ناحیه آرنج احساس درد و آسیب دیدگی داشت به طوری که روی تخته دراز کشید. وی بعد از بلند شدن به زبان انگلیسی اعتراض شدیدی به داوران و ژوری مسابقات داشت.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ 24 September 2019

وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران مدال برنز حرکت دو ضرب و عنوان پنجمی مجموع مسابقات جهانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که در تایلند در حال برگزاری است، عصر امروز مسابقات دسته ۹۶ کیلوگرم مردان در گروه A برگزار شد که کیانوش رستمی و ایوب موسوی نمایندگان ایران در این دسته با ۹ وزنه بردار از کشور‌های گرجستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، قطر، چین، کانادا و کلمبیا به رقابت پرداختند.

حرکت یکضرب/نمایش یاغی گری کیانوش رستمی برای دنیا

موسوی کار خود را در این دسته و در حرکت اول یکضرب با انتخاب وزنه ۱۶۷ کیلوگرمی شروع کرد که موفق به مهار آن نشد، اما در حرکت دوم وزنه ۱۶۸ کیلوگرمی را بالای سر برد. موسوی در سومین حرکت نیز موفق به مهار ۱۷۳ کیلوگرمی نشد و کار خود را در حرکت یکضرب با عنوان نهمی به پایان برد.

کیانوش رستمی دیگر نماینده ایران در این دسته در حرکات اول، دوم و سوم موفق به مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی نشد تا از گردونه مسابقات اوت کند. رستمی بعد از این اتفاق از ناحیه آرنج احساس درد و آسیب دیدگی داشت به طوری که روی تخته دراز کشید. وی بعد از بلند شدن به زبان انگلیسی اعتراض شدیدی به داوران و ژوری مسابقات داشت.

در این وزن آنتون پلیسنوی از گرجستان با ۱۸۱ کیلوگرم طلا گرفت، تیانو تائو از چین با ۱۸۰ کیلو دوم شد و جاناتان ریواس از کلمبیا با ۱۷۹ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت. وزنه بردار چینی در حالی در حرکت سوم به مدال نقره یکضرب رسید که در حرکات اول و دوم موفق به مهار وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی نشده بود تا در آستانه حذف قرار گیرد.

حاشیه ها:

در جریان حرکت اول یک ضرب رستمی مسئولان برگزاری مسابقات ناهماهنگی عجیبی ایجاد کردند که باعث شد برای دقایقی طولانی رستمی در انتظار وزنه زدن قرار گیرد که همین اتفاق اعتراض نماینده کشورمان را به همراه داشت که به نوعی باعث بر هم خوردن تمرکزش و از دست دادن وزنه‌های اول و دومش شود.

حرکت دوضرب/انصراف کیانوش به بهانه آسیب دیدگی

کیانوش رستمی وزنه بردار مدعی ایران که مدتهاست با طغیان علیه سیستم این فدراسیون، تنها و جدا از مربیان تیم ملی تمرین می کند، به دلیل آسیب دیدگی آرنج از این حرکت انصراف داد.

موسوی دیگر نماینده ایران در این دسته در اولین حرکت دوضرب در مهار وزنه ۲۰۵ کیلوکرمی ناکام بود، اما در دومین تلاش وزنه ۲۰۶ کیلوگرمی را بالای سر برد. موسوی در سومین تلاش هم موفق به مهار وزنه ۲۱۴ کیلوگرمی شد تا با مجموع ۳۸۲ کیلوگرم به کار خود با کسب مدال برنز دوضرب و پنجمی مجموع پایان دهد.

در حرکت دوضرب تیان تائو از چین با ۲۳۰ کیلوگرم اول شد، فارس الباخ از قطر با ۲۲۴ در جای دوم قرار گرفت و در سیدایوب موسوی از ایران نیز با ۲۱۴ کیلوگرم در جای سوم ایستاد. بدین ترتیب در پایان رقابت‌های دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان و در مجموع، تیان تائو از چین با ۴۱۰ کیلوگرم اول شد و مدال طلا را بر گردن آویخت، فارس الباخ از قطر با ۴۰۲ کیلوگرم دوم شد و آنتون پلیسنوی با ۳۹۴ کیلوگرم در سکوی سوم ایستاد و مدال برنز گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
و این هم نتیجه یاغی گری و انفعال مسئولین! وی باید از تیم ملی خط بخورد و یک جوان با انگیزه جای وی را بگیرد! البته اگر توسط فدراسیون جهانی محروم نشود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر