بازدید 4095
آن‌هایی که تیم را بستند، وحشتناک‌ترین خیانت را به باشگاه کردند

حجازی: این بی‌شخصیت‌ترین استقلالِ تاریخ است

کد خبر: ۹۲۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 23 September 2019

آتیلا حجازی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد افرادی که این تیم را برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر بسته‌اند، وحشتناک‌ترین خیانت را به باشگاه استقلال کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، آتیلا حجازی با اشاره به دربی پایتخت که در نهایت با برد پرسپولیس همراه شد، گفت: متأسفانه شاهد بازی خوبی نبودیم و این یکی از بدترین دربی‌ها بود. در هر دقیقه یک نفر روی زمین می‌افتاد و این مسابقه از لحاظ فنی چیزی نداشت. استقلال در مجموع ۹۰ دقیقه حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بد نبود، اما در مجموع باز هم شاهد یک بازی ضعیف از سوی این تیم بودیم. یک پنالتی هم به دست آمد که اگر گل می‌شد شاید شرایط فرق می‌کرد. در کل فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه‌تر بود.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در ارتباط با انتقاد‌هایی که از کادر فنی استقلال صورت گرفته است، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا همه سراغ سرمربی می‌روند و کسی از بازیکنان حرف نمی‌زنند. استقلال از خط دروازه تا خط حمله بازیکن طراز اول و باکیفیت ندارد، من نمی‌دانم چرا سیدمهدی رحمتی را رد کردند. این بازیکن پسر خاله من نیست، اما با چه توجیهی رحمتی را از دست دادند؟ چرا در خطوط دفاع، هافبک و حمله این همه بازیکن اسمی جدا شدند؟ افرادی که استقلال را برای فصل جدید بستند وحشتناک‌ترین خیانت را به این باشگاه کردند. واقعاً این بازیکنان با چه استدلالی جذب استقلال شدند؟ اگر چشم بسته برای استقلال بازیکن جذب می‌شد، قطعاً نفرات بهتری نسبت به این بازیکنان به خدمت گرفته می‌شدند.

حجازی با بیان اینکه استقلال با این بازیکنان با نتیجه ۲ بر صفر از همه تیم‌ها عقب است، تصریح کرد: من دلم برای استقلال می‌سوزد و تا حالا این تیم را اینقدر ذلیل ندیده بودم. استقلال تاریخ بزرگی در فوتبال ایران دارد و این تیم نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. اینجا آزمایشگاه نیست که بازیکنان ضعیف بیایند و تیم به این روز بیفتد. استقلال سه بازیکن بزرگ ندارد که بازیکنان دیگر از آن‌ها حرف شنوی داشته باشند. تیم فعلی بدون شک از لحاظ فوتبالی بی‌شخصیت‌ترین تیم تاریخ استقلال است.

وی خاطرنشان کرد: اول فصل می‌شنیدم که فلان بازیکن برای استقلال شرط می‌گذارد که چهار میلیارد بگیرد یا شرط می‌گذارد که فلان بازیکن باید از تیم برود. شما در چه حدی هستید که برای استقلال تعیین تکلیف می‌کنید؟ من از همان زمان که این چیز‌ها را شنیدم، گفتم که فاتحه استقلال خوانده است. استقلال و پرسپولیس جایگاه خاصی در فوتبال ایران دارند و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید کیفیت بالایی داشته باشند. الان واقعاً کدام بازیکن می‌خواهد شرایط را برای استقلال تغییر بدهد؟

حجازی با بیان اینکه استقلال جایی برای حمایت باقی نگذاشته است، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها به ما می‌گویند حمایت کنید، مگر می‌شود کورکورانه از تیم حمایت کرد؟ اگر استقلال خوب بازی کند و بدشانسی بیاورد باز هم می‌توان صبر کرد، اما این تیم هیچ حرفی برای گفتن ندارد. استقلال در این فصل با این بازیکنان به هیچ‌جا نمی‌رسد و حتی پنجم هم نمی‌شود. حتی اگر گواردیولا هم به استقلال بیاید چیزی تغییر نمی‌کند. مربی نیاز به ابزار دارد، اما متأسفانه استقلال بازیکن بزرگ و باکیفیت ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر