بازدید 4831
۲

۴۰ درصد رانندگان سرویس مدارس زن هستند

کد خبر: ۹۲۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 23 September 2019

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از فعالیت ۷۳ درصدی ناوگان تاکسیرانی در پوشش سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رضا قنادان صبح امروز در جلسه ستاد مهر معاونت حمل و نقل که به منظور پایش وضعیت ترافیک اول مهرماه برگزار شد با بیان این‌که شناسایی نقاط استراتژیک و پرمسافر یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی است، گفت: ما در شهر تهران ۴۰ خط استراتژیک تاکسی داریم که بخش زیادی از نقل و انتقال مسافرین را انجام می‌دهد که ارائه‌ خدمات در این خطوط شیفت‌بندی شده است و دپو ون در این خطوط داریم.

وی با بیان این‌که تاکسی‌ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ در آماده‌باش هستند و در ۱۴۰ نقطه گشت ویژه داریم، اظهار کرد: ساماندهی سرویس مدارس با قوت زیاد ادامه دارد و امسال ۱۳ هزار سرویس مدرسه در سامانه سپند کشوری ثبت نام کرده‌اند و برای ۳۵۰ شرکت نیز مجوز صادر شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان این‌که ۷۳ درصد خودروها تاکسی هستند و مابقی خودرو شخصی هستند، ادامه داد: ۴۰ درصد رانندگان سرویس مدارس زن و مابقی مرد هستند.

وی اظهار کرد: متوسط سن رانندگان سرویس مدارس ۴۸ سال و میانگین عمر ناوگان هفت سال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
خیلی هم عالی
الان یه عده میان می گن مردها بیکارند چرا زنها کار کنند !
در دهه شصت و هفتاد بیش از نود درصد رانندگان مدارس مرد بودند و معضلی بیکاری هم برای مردان وجود نداشت متاسفانه با این روند فعلی باید بقیه رانندگان مرد هم شغل خانه داری پیشه کنند و بجای کار در حمل و نقل عمومی به پخت و پز و شست و شو در خانه بپردازند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی