بازدید 6847

عصر طلایی والیبال با حمایت بانک گردشگری

کد خبر: ۹۲۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 22 September 2019
حمایت بانک گردشگری با چاشنی مهارت و غیرت والیبالیست‌های کشورمان، تیم ملی والیبال ایران را به قهرمانی آسیا رساند.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، مرتضی خامی، مدیرعامل بانک گردشگری ضمن بیان این مطلب گفت: حمایت‌های بانک گردشگری از تیم‌های ملی والیبال در همه رده‌های سنی آقایان و بانوان از سال ۲۰۱۷ آغاز شد و با درخشش در مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا ادامه دارد.
عصر طلایی والیبال با حمایت بانک گردشگری
وی افزود: حمایت‌های بانک گردشگری در فراز و فرود‌های تیم‌های ملی والیبال کشورمان در سال‌های اخیر، پشتوانه‌ای انکارناپذیر و زمینه ساز وصف ناپذیر قهرمانی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان در عرصه‌های جهانی و آسیایی شد تا برگ زرینی دیگر در برگ برنده‌های ورزش ایران اسلامی باشد.

مدیرعامل بانک گردشگری همچنین با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال بزرگسالان در بازی‌های آسیایی اظهار امیدواری کرد تا با ادامه این روند، تیم‌های ملی والیبال موفقیت‌های بیشتری را در مسابقات پیش رو کسب و عصر طلایی والیبال ایران را پررنگ‌تر و طولانی‌تر کنند.

خامی گفت: بانک گردشگری وظیفه خود می‌داند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تعریف شده اش در قبال تعهدش به فدراسیون والیبال و با همکاری و همیاری ورزش دوستان و علاقمندان به این رشته ورزشی، حمایت خودش را محکم و استوار ادامه دهد تا نه تنها در عصر طلایی والیبال بلکه در تمامی اعصار تا سال ۲۰۲۰ کنار والیبال کشورمان بماند. این حمایت‌ها نقش پررنگی در موفقیت‌های تیم‌های ملی داشته و امروزه به گواه اکثر صاحب نظران نقش بانک گردشگری در موفقیت‌های تیم‌های ملی والیبال انکارناپذیر می‌باشد.

وی افزود: این موفقیت‌ها در انحصار بانک گردشگری و یا فدراسیون و تیم‌های ملی والیبال نیست بلکه متعلق به تمام مردم ایران است که با تشویق‌ها و ابراز علایقشان، حامی اصلی ورزش کشور هستند.

خامی در پایان گفت: قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات آسیایی به طور قطع نقطه پایانی موفقیت‌ها و پیروزی‌ها نیست و در واقع تیم‌های ملی والیبال کشورمان با این قهرمانی‌ها خودشان را در مسیر بی انتهای موفقیت‌های بیشتر پیش رو قرار داده اند و بی تردید این راه، بی بازگشت است و بانک گردشگری افتخار خود میداند که سهمی را در این مسیر به خود اختصاص داده است.
عصر طلایی والیبال با حمایت بانک گردشگری
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر