بازدید 11053
۴

«پارسا پیروزفر» بازیگر نقش مولانا شد

پس از گمانه زنی‌های رسانه‌ای در روز‌های اخیر و توجه ویژه رسانه‌ها به این فیلم، با معرفی بازیگر نقش مولانا، پروژه «مست عشق» وارد مراحل پایانی پیش تولید خود شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 22 September 2019
حسن فتحی کارگردان «مست عشق» پارسا پیروزفر را به عنوان بازیگر نقش مولانا جلال‌الدین محمد بلخی برگزید و پیروزفر، بزودی جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از گمانه زنی‌های رسانه‌ای در روز‌های اخیر و توجه ویژه رسانه‌ها به این فیلم، با معرفی بازیگر نقش مولانا، پروژه «مست عشق» وارد مراحل پایانی پیش تولید خود شد.
 
 
همانگونه که پیش‌تر اعلام شد، فیلم تولید مشترک ایران و ترکیه است و به برشی از زندگی شمس و مولانا در شهر قونیه می‌پردازد. مهران برومند، تهیه کننده «مست عشق» است، فیلمنامه را فرهاد توحیدى و حسن فتحى نوشته اند و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی بازی خواهد کرد.

بنا بر همین گزارش، طی فهرستی عوامل اصلی فیلم که جمعی از سینماگران ایرانی و ترکیه‌ای هستند نیز معرفی شدند: جانشین تهیه‌کننده: شهرام زاهدى، مدیر فیلمبردارى: مرتضى پورصمدى، مدیر هنرى: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدوارى، سرپرست گروه کارگردانى: محمدرضا رستمى، دستیار اول و مدیربرنامه‌ریزى: فاتیح کُجا، مدیر تولید: تولگا توسون، طراح جلوه‌هاى ویژه میدانى: آیتکین یالچین، طراح بدلکارى: شاهین کاراکوش، سرمایه گذاران: شرکت سیماریا simarya film production) و شرکت ای. ان. جی (ENG yepim medya)).
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
پس بالاخره درست شد! بازیگر مولانا بک ایرانی است! چه خوب!!!!
متاسفانه متولیان امور حواسشون به دزدیهای فرهنگی نیست!!
ممنون از پیگیری سایت تابناک!!
اگر بازیگر مولانا ایرانی نبود همه ایرانیها و ایران دوستها و بخصوص دوستداران زبان فارسی این سریال را تحریم میکردند!
امیدوارم جناب فتحی از تمام ظرفیتها و آثار مهم تاریخی و ادبیاتی بویژه از آثار استادان این فن مانند مولوی شناسان فاضل و منابع دست اول و صحیح و... برای هرچه بهتر شدن و درست بودن با واقعیت آن دوره، در این سریال بهره کافی ببرد!
تابناک عزیز لطفا این پیام مرا درج کنید. (با سپاس)

جناب آقای حسن فتحی عزیز و گرامی
لطفا از راهنمایی های استادان زبان و ادبیات فارسی که برخی از ایشان عمر خود را به پای مولوی شناسی گذاشته اند بهره بگیرید و برای نوشتن فیلمنامه از کتابهایی که ایشان معرفی میکنند استفاده کنید. متاسفانه برخی از منابع مولوی شناسی با آنکه قدیمی است اما کم اشتباه نیستند و ممکن است به صحت و درست بودن حوادث و وقایع تاریخی لطمه بزند!
مصطفی زمانی گزینه بهتری بود صدای شاعرانه ای هم داشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر