بازدید 8000

دستگیری عوامل حیوان‌آزاری در بهشهر

کد خبر: ۹۲۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 22 September 2019

دادستان عمومی و انقلاب بهشهر از دستگیری عوامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد و گفت: برای افراد مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و مراحل پرونده در حال پیگیری است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از مازندران، پنج‌شنبه هفته گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ فردی با یک داس در حال قطع کردن گوش الاغ بود و در حال توضیح دادن و فرد دیگری نیز از وی در حال فیلمبرداری بود.

انتشار این کلیپ در خبرگزاری فارس مازندران با واکنش‌های متعددی روبرو شد که مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در این باره واکنش نشان داد و گفت: با خاطیان برخورد خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست مازندران نیز در این زمینه طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس گفته بود؛ شناسایی فرد آزاد دهنده به یک حیوان در بهشهر.

علی صداقت دادستان عمومی و انقلاب بهشهر در این زمینه گفت: در پی انتشار فیلمی منزجر کننده از حیوانان آزاری در بهشهر دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری عوامل بریدن‌ گوش الاغ صادر شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: در حال حاضر متهم که اقدام به بریدن گوش‌های الاغ کرده و فردی که از این اقدام فیلمبرداری کرده، دستگیر شده و تحت نظر قرار دارند.

صداقت تصریح کرد: متهم اصلی پرونده ۲۸ ساله و دارای سوابق کیفری در پرونده‌های سرقت مسلحانه در شهرستان‌های همجوار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حیوان آزاری به عنوان یک عمل غیراخلاقی و خلاف انسانیت و شرع اسلام بوده و موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده است که در این راستا دستگاه قضایی استان به طور قاطع با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۶
آقا باید دقیقا گوشای این 2تاحیون آدم نما رو مثل گوشای اون الاغ زبون بسته با داس قطع کنن.
باید گوشهای جفتشون رو برید . نمی دونم این سارق مسلح چرا آزاد میگرده واسه خودش
كاش بدون بي حس كردن گوشش را ببرند تا بفهمه چه مزه اي داره .
سلام.دستگیری سریع خلاف کار در هر لباسی وعملی جای بسی قدردانی دارد ولی سوالی که باید به آن کمی فکر کرد این است که چرا فردی علی رغم اطمینان از شناخته شدن ودستگیری از بابت جرم باز با احساس ارامش ورضایت خلافی را انجام می دهد.
بسيار عالي و متشكر ، اخه اين چه كاريه كه ميكنن
امیدوارم به اشد مجازات محکوم بشه . بیمار روانی ابله ....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
این مملکت پر از بیمار روانی است
باید گوش خودش رو ببرن، بذارن کف دستش تا دیگه از این کارها نکنه
الان میگن طرف پرونده سرقت مسلحانه داشته و آزاد بوده یعنی چطور ممکنه؟
بعد از دیدن این فیلم از انسان بودن خودمان شرمنده شدم
این بیماران روانی (پایرومانیاک یا جنون ایجاد حریق) که طبیعت را اتش می زنند چطور؟ چرا با اینها برخورد نمی شه؟ البته این بیماری در تهران بیشتر شیوع داره. جالبه کوههای کنار دانشگاه ازاد که بواسطه ویران کردن کوه و طبیعت ساخته شده اکثرا سوزانده شده اند. تو خود حدیت مفصل از این مجمل خوان.
حیف از نام آدمی....والله زبان قاصر است در توصیف این اعمال...
کاش دو تا گوش این آدم نما را با تیغ مکت بر باید برید .......
بحث فقط حیوان آزاری نیست! این مجرم قطعا از این کارش دو هدف داشته 1- ارعاب مردم و 2- تمرین قساوت قلب برای صدمه زدن به انسانها پس دادسرا باید روی این موارد تحقیق کند و در صورت اثبات مجازات متناسب در نظر بگیرد
هر چند اعدام راه حل نیست ولی در کوتاه مدت چاره ای جز اعدام این اشرار وجود ندارد.
متهم اصلی پرونده ۲۸ ساله و دارای سوابق کیفری در پرونده‌های سرقت مسلحانه در شهرستان‌های همجوار بوده است. اینم نتیجه تنبیه و قضاوت قضات جمهوری اسلامی که با تنبیه های آبکی و قضاوت های مضحک از تخم مرغ دزد شتر دزدان قهاری میسازند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل