بازدید 29185
تقدیم مخاطبانِ مهمترین رویدادهای ورزشی به شبکه‌های خارج‌نشین و اینترنتی ازسوی شبکه‌های سه و ورزش سیما؛

صداوسیما خواب است یا خودش را به خواب زده؟ / سکوت‌ عمدی و سازماندهی‌شده یا بی‌کفایتیِ مدیریتی در عدم پخش کشتی ‌آزاد قهرمانی ‌جهان!

‌می‌توان به وضوح ردپای یک بی تفاوتی عمدی و بی کفایتی حساب شده را در جدول پخش برنامه‌های این دو شبکه در صبح جمعه به نظاره نشست؛ موضوعی که بار‌ها توسط کارشناسان خبره ورزش به آن اشاره شده و حتی برخی از آن به «مافیای پخش تصاویر ورزشی» تعبیر کرده اند.
کد خبر: ۹۲۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 20 September 2019

صبح امروز جمعه، علاقه‌مندان و دوستداران رویداد‌های ورزشی به عشق و هیجان دیدن مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از خواب بیدار شدند و به طور طبیعی گیرنده‌های خود را روشن کردند و مستقیم سراغ شبکه سه و شبکه ورزش رفتند، ولی با هرچیزی مواجه شدند جز تصاویر زنده کشتی!

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در میان انبوه شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی، دو شبکه «سه» و «ورزش» مأموریت پوشش سوژه‌های ملی و پرمخاطب ورزش را بر عهده دارند و طی سال‌های اخیر، سعی شده تا بخشی از بار مسئولیت شبکه سه ـ که از اوایل دهه ۷۰ با هدف پخش زنده رویداد‌های ورزشی و جذب انبوه عظیم مخاطبان عمدتا جوان و ورزش دوست تاسیس شده بود ـ بر دوش شبکه ورزش گذاشته شود.

اما حالا در کمال بی سلیقگی، دیده می‌شود مهمترین رویداد‌های داخلی و خارجی برای علاقه‌مندان ورزش در ایران به شکل بسیار مرموزی از کنداکتور برنامه‌ها کنار گذاشته می‌شود و بینندگان رسانه ملی که این بار واقعا «میلی» عمل می‌کنند، پای گیرنده‌ها سرگردان و بلاتکلیف رها می‌شوند و یک ناظر بی طرف را نیز مجاب می‌کنند که دست‌های پشت پرده‌ای در کار است تا انبوه مخاطبان درست در لحظه‌های حساس، به سمت رسانه‌های فرعی جایگزین هدایت شوند.

جالب است بدانید به موازات سکوت خبری سنگین جام جم؛ یک سایت اینترنتی که بخش عمده ای از اعتبار و مخاطبش را از همین کم کاری های تلویزیون حکومتی کسب کرده است، تمامی رقابت ها را زنده و مستقیم به همراه گزارش فارسی روی «آنتن» امواج اینترنتی می برد و انبوه پیگیری کنندگان هم خودکار به سوی آن هدایت می شوند، تا لحظه به لحظه در جریان کشتی های حساس و نفسگیر در قزاقستان قرار بگیرند.

کنداکتور صبح جمعه سیما؛ همه چیز جز کشتی آزاد قهرمانی جهان

صبح روز جمعه، برنامه‌های اصلی شبکه سه سیما با پخش برنامه‌ای زنده از موزه جنگ (!) آغاز شد که طی آن در کنار پخش لب‌خوانی یک خواننده داخلی ـ که صدا و چهره اش بسیار نزدیک به یکی از خوانندگان معروف پیش از انقلاب و خارج نشین است ـ عده‌ای دختر و پسر مشغول حرکات نمایشی رزمی و نانچیکو زدن و ضربه به کیسه بوکس و ... جلوی دوربین زنده سیما بودند. برنامه‌هایی که مدت هاست کارکردش را از دست داده و مشخص نیست با چه هدفی برنامه ریزی و پخش می‌شود. شاید دیدن همان برنامه‌های پیاده روی عمومی و پخش مراسم قرعه کشی جوایز آن جذاب‌تر از چنین آیتم‌هایی بود.

صداوسیما خواب است یا خودش را به خواب زده؟ / سکوت‌عمدی و سازماندهی‌شده یا بی‌کفایتیِ مدیریتی در پخش کشتی‌آزادقهرمانی‌جهان!

سپس در حالی که مسابقات کشتی گیران ایرانی در نورسلطان قزاقستان از ساعت نه و نیم صبح آغاز شده بود، شبکه سه ترجیح داد به جای پوشش یک رویداد مهم برای ورزش کشور، تکرار یک سریال افول کرده را روی آنتن بفرستد. نکته عجیب اینکه شبکه ورزش نیز که مدت‌ها به حوزه محدود اختیاراتش گله داشت، همزمان تصاویر اتومبیلرانی فرمول وان را با گزارش خواب آور گزارشگر قدیمی اش که تقریبا همه رشته‌ها را گزارش می‌کند، روی آنتن داشت.

اگر باز هم تصور می‌کنید لابد امکان پخش زنده در صبح جمعه برای شبکه سه نبود، سخت در اشتباهید چراکه بعد از پایان پخش تکرار سریال ایرانی، برنامه زنده رکورد با اجرای محمدرضا احمدی آغاز شد و این برنامه نیز بجای پخش تصاویر زنده کشتی، مشغول مصاحبه با رئیس فدراسیون دوومیدانی شد که از دوره چهار ساله قانونی ریاستش گذشته است و در واقع دیگر رئیس فدراسیون نیست!

جالب اینکه مجری این برنامه حتی از اعلام شفاهی نتایج همزمان مسابقات کشتی هم رویگردان و عاجز بود و شاید اجازه چنین کاری را عمدا به او نداده بودند! احمدی یکی از مجریان بروز و ماهر فعلی سازمان است و مشخص نیست چگونه هیچ اشاره‌ای به مهمترین رویداد جاری ورزش برای میلیون‌ها ایرانی نداشت؟

شبکه سه بعد از برنامه رکورد هم مشغول پخش آگهی‌های کنکوری و میان برنامه‌های بی ربط شد و شبکه ورزش نیز پخش برنامه ضبط شده «از شنبه» را کلید زد. به این ترتیب می‌توان به وضوح ردپای یک بی تفاوتی عمدی و بی کفایتی حساب شده را در جدول پخش برنامه‌های این دو شبکه در صبح جمعه به نظاره نشست؛ موضوعی که بار‌ها توسط کارشناسان خبره ورزش به آن اشاره شده و حتی برخی از آن به «مافیای پخش تصاویر ورزشی» تعبیر کرده اند.

دستورالعمل عجیب شبکه سه؛ فقط کشتی های پایانی!

پیگیری‌های خبرنگار تابناک نشان می‌دهد، مدیران شبکه سه در قبال مسابقات کشتی قهرمانی دنیا و سهمیه المپیک، تنها پخش مسابقاتی که کشتی گیران ایرانی برای کسب مدال روی تشک می‌روند، در دستور کار قرار داده و شبکه ورزش نیز به آسانی از کنار پوشش چنین رویداد عظیمی گذشته است!

صداوسیما خواب است یا خودش را به خواب زده؟ / سکوت‌عمدی و سازماندهی‌شده یا بی‌کفایتیِ مدیریتی در پخش کشتی‌آزادقهرمانی‌جهان!

بهره برداری شبکه لندن نشین از عدم پخش زنده رویدادهای مهم 

اما در میان این خواب خبری، تنها سایت مرموز اینترنتی نیست که به خیل عظیم مخاطب و کلیک و بیننده رسیده است، بلکه شبکه لندن نشین ایران اینترنشنال، که به تازگی یکی از بهترین مجریان و گزارشگران سازمان صداوسیما را به انگلیس کشانده و مشخصا سیاست جذب مخاطب از طریق پخش رقابت‌های ورزشی تیم‌های ایران در خارج از کشور را در پیش گرفته است، به هدف خود نزدیک و نزدیکتر می‌شود. این شبکه با اعزام یک تیم خبری، لحظه به لحظه از داخل سالن مسابقات، برای بینندگان گزارش زنده ارسال می‌کند و در شبکه‌های اجتماعی اش نیز تمام وقت اینکار را انجام می‌دهد. این شبکه رقابت‌های مربوط به ورزش بانوان ایران را نیز از طریف فرستنده‌های ماهواره‌ای به خانه ایرانیان می‌فرستد و از این طریق نیز برای خود امتیاز تازه‌ای در خلأ پوشش تصویری سیمای جمهوری اسلامی جمع می‌کند.

به این ترتیب، می توان سیاست جاری مدیران شبکه های هدف در تلویزیون ایران را دقیقا منطبق با خواسته این شبکه های خارج نشین دانست؛ از تقدیم مجریان و گزارشگران زبده گرفته تا اهدای بیننده پروپاقرص ورزشی.

نویسنده: مجید کوهستانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸۱
جریان نفوذ با پسران باجناق شروع شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اینکار سازماندهی شده است ...حتی خبرگزاری فارس که فوتبال تیمهای دست چندمی اروپا را گزارش می کند هیچ خبری از کشتی نگذاشته و همچنین الف
سیروان کردستان
| Germany |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
باید تلویزیون را تحریم کرد و کالاهای پرتبلیغ صدا و سیما را تحریم نمود تا درامد تبلیغاتی تلویزیون هم کم شود تا تاثیر نارضایتی ملت بیشتر بر این دستگاه طویل و عظیم و کم خاصیت نشان داده شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
پخش نکرده که مردم بروند نماز جمعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
کار سیما پنهان یا کم رنگ کردن موفقیتهای دولت و دوره روحانیست حتی کوچکترین موفقیت
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
خودشان میدانند که مردم اصلا نگاه نمی کنند
خدا نگه دارد کانالهای ماهواره ای فارسی زبان خارج از کشور را
که بصورت زنده و با بهترین کیفیت و بهترین مجریان و مشاوران ورزشی دارند پخش می کنند
بعد می گویند چرا مردم سیمای جبهه پایداری میلی را نمی بینند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
تلویزیون اینترنتی!!،خبر نداری یا نمیخوای بگی تلویزیون ماهواره ای با گزارش گزارشگر قبلی خود صدا و سیما داره پخش میکنه؟بعدشم چه معنی داره مسابقه کشتی مردان با اون وضع لباسها پخش بشه که زنان بتونن ببینن؟باید مردم عادت کنن اگر مسابقه کشتی میخوان ببینن برن استادیوم که خانمها هم از
ورود ممنوع باشن.بعدشم اگر قرار شد یه زمانی کشتی مثل جودو محروم بشه مردم باید عادت بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اقا من میدونم جریان چیه قهرمانامون وقتی میرن رو دشک کشتی باید با داور دست بدن که قانونه و داور گاهی خانومه و نشون دادنش باعث تحریک جوانان و کنده شدن کنده فرنگی بنیان خانواده میشه که با عدم پخشش این حیله دشمن نیز نقش بر اب گردید
مجید دلبندم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
کشتی ایرانی ها را پخش میکنه و نیازی هم نیست که کشتیهای دیگر کشورها اونم کشتی های مقدماتی پخش بشه
شما بیخود جو نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
سبحان الله ، میدونی داری درباره کی حرف میزنی؟
پسر باجناق جناب ....بوق،بوق ..
دهنت رو آب بکش .. پخش نشد که نشد ، به جهنم !
جودو تحریم شد به جهنم !
نداریم بخوریم به جهنم !
اصلا به جهنم که به جهنم !
نظر من هم به جهتم !!
پناهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
از آخر سوم شدن که دیگه دیدن نداره. با این نتایج ضعیف چی شو پخش کنه. آبرو ریزی ها رو!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
آیا نمیدانید که صدا و سیما پشت گاومیش ها رو سانسور کرد و یا پستون گرگ رو حالا نکنه نعوذ بالله میخواید کشتی گیرا رو با لباس کشتی نشون بده ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
شبکه اینترنشنال فارسی کامل پخش میکنه با کیفیت hd
از مدیران بیسواد و بی کفایت و انتصابی انتظار بهتر از این نداریم

نه تنها در صدا و سیما بلکه در بیشتر سازمانهای دولتی و ........
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
وقتی چند تا رفیق دوران دبیرستان با نفوذ و رانت و پاچه خاری از یک گروه کوچک ولی دارای حامیان
پرنفوذ و قدرتمند در بالا بالاها !؟
، بنام جبهه پایداری ، سیمای ملی را بنام خودشان غصب کرده اند و به ناراضی تر کردن مردم مشغول هستند
باید به کل داستان مشکوک شد
سیدحسنی3نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
نه بابا
در خواب میبینه خیلی خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
مدیر تلویزیون از برکناری مدیر شبکه 3 هراس دارد
شاید درست بشه . بگو مرگ بر آمریکا !!!!!!!!!!!
خوب سوختین ازذشبکهدهای لندن نشین
خدا ایشالا سوزشتون رو بیشتر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
جان
سوختی؟
پس حقتون است امثالی مثل تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شما سعی کن دوتا کتاب که نه در حدو قواره ات نیست ،، دوتا پی دی اف از اینترنت دانلود کن بخون ،، نگارش یاد بگیری دوست من !!
خوب سوختین ازذ شبکههای لندن نشین !!
خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟
الان مامانت تو آشپزسوزه برات غذا پخیده برو بخولش
از یک مدیر سی ساله بیشتر از این انتظار نمیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شبکه ورزش هم پخش نکرد
باید دید مشکل کجاست
و نه اینکه دهان باز کنیم...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
به سن و سال نیست
به طرز تفکر مشکوک و عملکرد و دهن کجی به مردم و حمایتهای پشت پرده ای است
که از این پسر باجناق جناب حداد عادل صورت می گیرد
باید شک کرد
البته بهتر ، که دارند مردم را به تحریم ضد در صد سیمای میلی تشویق میکنند
metycpu
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
سی‌ساله‌ست ولی حاجیمون ارزشیه! هماهنگه!
شبکه های موفق ماهواره ای مدیران جوان دارند اما شایسته و کاردان .

اینجا همه انتصابات فامیلی و رانتی است

نتیجه اش میشه همین فضاحتی که داریم می بینیم !!!!!
پاسخ ها
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
خداییش شبکه ... دارد عالی و حرفه ای و بسیار مثبت و بدون جهت گیری خاص سیاسی کار رسانه ای اش را می کند . و اکثر مردم هم به آن اعتماد دارند و اصلا قابل مقایسه با سیمای میلی با اینهمه خدم و حشم و بودجه و بریز و بپاش و تبلیغات نیست
رادیوتلویزیون که شده منبع تبلیغ وانحصارطلبی...گل بگیرنش بهتره.
انصافاً ایران اینترشنال با پخش مستقیم، گزارش عالی و تحلیل عالی تر گوی سبقت را ربود. در آینده اگر این شبکه یک شبکه ورزشی تخصصی بزند فکر نکم دیگه کسی شبکه ۳ و شبکه ورزش صدا‌و‌سیما را تماشا کند. همان اتفاقی که با حذف عادل برای نود افتاد و مردم دوشنبه‌ها برنامه رختکن منوتو را به‌جای نود می‌بینند. آیا این وقایع تصادفی است یا عمدی در کار می‌باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
ما که فیلم می بینم و یادمان هم نمی اید نودی وجود داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
تابی جان
تا این لحظه سه منفی ، سی و پنج مثبت و فقط یک پاسخ به این کامنت آنهم از بین منفی ها
منظورتان از عدالت اینه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
منصفانه شبکه های من و تو و ایران اینتر نشنال هم از نظر کیفی و حرفه ای عالی هستند
و هم به ارزش های انسانی و فرهنگ سازی و آموزش جوانان و رواج ادب و اخلاق و انصاف و دور بودن از تعصبات خطرناک قومی و نژادی و مذهبی به جوانان آموزش و کمک می دهند
ایکاش سیمای میلی هم رواج خشونت و نفرت پراکنی و ریا کاری و دشمن تراشی و تنش آفرینی و اعصابت کور کورانه را کنار بگذارد
و کمی از آنها الگو برداری کند
و به کمک تجهیزات و امکانات و بودجه فراوانی که دارد
به توسعه تربیت و انسانیت و انصاف و روا داری و عشق و تساهل و تسامح اسلامی واقعی و دوستی و بالا بردن فرهنگ و آداب و معاشرت انسانی به جوانان کشور بپردازد
هر چند اکثر مسولین سیمای میلی همچون اکثر مسولین کشور خودشان از این آموزه ها بی بهره و در بد ترین شرایط و استانداردهای حداقلی قرار دارند
و خودشان ، شدیدا نیازمند مشاوره های روانی و رفتاری و اخلاقی و دینی و آداب و معاشرت هستند
ولی هیچ وقتی برای تجدید نظر در رفتار اشتباه دیر نیست
و میتوان به راه راست و درست برگشت و مردم حتما انها را می بخشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دقیقا علی جان درست گفتی
رحمت بر پدر ومادرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
علی چند گرفتی اومدی اینقدر متن نوشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
چیکار داری علی چند گرفته ؟ میخای ببینی سرت کلاه نرفته باشه؟
تصمیم گرفتم دیگه سوال نپرسم. چرا نگم. همیشه اشتباهات نابود کننده بوده و هست. نمیشه با اطمینان گفت چون ما بهترین ادمهای روی زمین هستند و بقیه بد هستند نابود نمیشی. دلیل نداره. پس بگذاریم اشتباهات قابلیت نابود کنندگی خود را داشته باشند.
برنامه مزدک چه روزی و چه ساعتی پخش می‌شود تا ببینیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
پس خوش باش با پول جنایتکارانی که شبکه تاسیس کردن
یک وقت جنایت کار نشوی و خانواده ات رو......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
عزیزم فعلا شروع نشده ما هم به کوری چشم دلواپس های ساندیس خور بیصبرانه منتظریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
بزودی مردک عزیز را خواهیم دید
و برایش از ته دل آرزوی خوشبختی و کامیابی را داریم
حالا انگار کل مردم ایران مشینند کشتی می بییند ما که از فوتبالش هم بدمون میاد چه برسه به کشتی هروقت ورزش از شبکه سه پخش میکنه فحشش میدیم پس شبکه ورزش به چه درد میخوره کسانی که علاقه به ورزش دارن برن همون شبکه رو ببنند ولمون کنید این شبکه سه رو بزارید برای ما که خوشمون از پخش مستقیم مسابقان نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
راست می گی ما اصلا یادمون نبود کشتی جهانی هست تا این که این خبر رو زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شما میتونی بری شبکه یک و دو و چهار ببینی
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
ورزش چیزخوبی است
نکنه ازموادمخدرپخش کنه خوشت مياد
تواولین نفری هستی که ازکشتی جهانی خوشت نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
قصد شماها این است که کلا ورزش قهرمانی را از زندگی جوانان پاک کنید
و وقتی ورزش قهرمانی را از جوانان بکیرید
فقط خشونت و نفرت و لعن و نفرین و جنگ و دعوا و اعتیاد و فحشاء را به آنها میدهید
کشتی ورزش ملی کشور و جزو پر افتخار ترین ورزش های مدال آور کشور بوده است
ولی شما قصدتان بسیار خطر ناک است و شکست خواهید خورد
كشتى جوانان و نوجوانان و .............دهها تورنومنت مهم و صداوسيما فقط به پخش خبر والسلام.در صورتى كه اين رده هاى سنى بايد تبليغ بشوند و تشويق.
تابناک چکار داری این مشکل کل کشوراست
نرود میخ آهنین در سنگ
دست اندرکاران ورزش کشور عمدتا غرق در فسادهای جورواجورند, تابناک خبر نداری دنیای ورزش کشور امروز پر از تباهی است و ناز دارد پالایش اساسی شود مفسیدین را دور ریخت که البته متاسفانه تعدادشان خیلی خیلی زیاد است.
اینها مافیا نیستند...
اینها دستهای استعمار هستند تا جامعه را از درون تهی و دلسرد کنند...
اینها ادامه نابودی برنامه ۹۰ است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
جوانان از طریق کانالهای ماهواره ای دنبال میکنند و قهرمانان کشورشان را تشویق می کنند
اهداف شما نابودی نسل جوان است و اشغال کشور بدست اعراب بیگانه
ولی کور خوانده اید
همین الان کلیپی پخش شد که در مورد کارافرینی با واشت درخت خرما بود اما تصویر درختان نارگیل را نشون میداد.مشت نمونه خرواره
کی تیوی. ملی میبینه؟دلت خوشه؟ اخبارش ک همش تحلیل سیاسیه و ادم بهش ۰۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اتفاقا چون همش سیاسی و جناحی و یه طرفست ما دلمون به همین ورزشش خوشه
از صدا و سیمایی که مدیرانش را پدر عروس تعیین کند چه انتظاری دارید؟ باید خون گریست به کشوری که پدر عروس توصیه کند پسر باجناقش با بی کفایتی تمام و بی عرضگی و بدون تعهد و تخصص مدیر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
تابی جون واقعا دست مریزاد که این نظر تاپ رو منتشر کردی ... یواش یواش دارم امیدوار می شم ... پدر عروس ....خخخخ
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
باید خون گریست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
سازمانی که رئیسش داماد فلانی باشد، رئیس شبکه اش هم می شود باجاناق آن یکی.
تشکر ویژه دارم از حداد عادل بابت اهدای این ژن خوب نابغه کاربلد...علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
روزی در دادگاه های مردمی محاکمه خواهند شد
سک نکنید
وقتی افرادی نالایق و ناشایست را به صورت دستوری به مدیریت شبکه های تلویزیونی (به ویژه شبکه سه) منصوب می کنید انتظاری هم جز این نیست. جناب آقای حداد عادل ترا به هر کسی می پرستید بگوئید این باجناق زاده شما را از مدیریت کانال سه بردارند و آنرا در یکی از بنگاههای تجاریتان مشغول کنند و فرد لایق تری را به مدیریت این شبکه منصوب کنند.
بزرگان اگر وقت بگذارند ملاحظه میکنند که اغلب کسانی که به اسم خودی پست های مدیریتی مملکت را در دست دارند اگر مستقیما عامل بیگانه نباشند، فرامین سازمانهای اطلاعاتی بیگانه را اجرا میکنند. دلسوزان واقعی کشور هم از تپمم عرصه ها طرد و حذف شده اند به خاطر نداشتن توصیه و پارتی. این کشور را خودی ها به باد خواهند داد.
من نمیفهمم مگه این صدا سیما اقا بالا سر نداره هرکاری میخواد میکنه؟ خودش نمیفهمه مخاطبش کی هست؟ چطور بیننده جذب کنه؟ کل صدا سیمای ایران به اندازه یک کانال ایرانی غربی بیننده نداره. ول و بی صاحب
دیگه تابناک از حمله پهبادی موشکی حوثی ها به عربستان نمی نویسی؟؟؟؟ معلومه بدجوری قضیه به مشکل برخورده اما خطابم به کسانی است که فرمان حمله موشکی حالا از یمن یا هر جای دیگری به تاسسات نفتی عربستان را صادر کرده اند این است : آن کسی که این پیشنهاد را داده است قطعا جاسوس است و خواسته است با حمله به تاسیسات نفتی ارامکو برای شما تله درست کند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
حالا چرا از انگلیس رجز می خونی؟ بیا پیش خودمون
اين هم نتيجه به اصطلاح جوانگرايي با روش سفارشي در مديريت شبكه 3 صدا و سيما !!! بهترين گزارشگرها و مجريان فوتبال را فراري داده و حالا سر گذاشته به جان ورزش كشتي . خوب مردم ميرن سراغ شبكه " ايران اينتر نشنال " و پخش مستقيمش رو نگاه مي كنن اونهم به انظمام كشتي زنان !!!! تابناك جان ، بذار كارشون رو بكنن و نتيجه اش رو ببينن . اين آقا همون رياست حراست هم زيادش بوده چه برسه به مديريت شبكه سه سيما !!!.
این چیزا مهم نیست،مهم اینه که به قول خودشون بیننده هاشون بیشترم شده!!!ارواح ....!!
کشتی برای زنان تحریک کننده است.ممکنه کشتی ما را هم معلق کنند.خوب به درک!!!
مردم از همون اول کشتی نبینند بهتره!!!
این سیمای به قول شما حکومتی را فقط شما می بینید و مخاطبی ندارد.
مردم. رو احمق فرض كرديد!!؟؟؟
صدادسیمااز توعی معلولیت ذهنی رنج می برد!
شبکه سه مدیریت بسیار ضعیفی داره
تبریک به جناب فروغی و تسلیت به جامعه ی ورزش ایران .
خیلی هم خوب کاری کردن کشتی رو‌پخش نکردن . یعنی چی بدن برهنه کشتی گیرا رو زنان ببیند !! باید به حجاب مردان هم رسیدگی بشه . به جای کشتی چند تا برنامه مذهبی پخش کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
موافقم چه معنی داره که اذان فقط به افق تهران پخش میشه وظیفه تلویزیون آینه که اذان رو به افق تمام شهرهای جهان و در صورت امکان تمام سیارات منظومه شمسی پخش کنه
متاسفانه شبکه های ایرانی در راستای اهداف دف مخاطب حرکت میکند وقتی مدیری ناپخته و نا کارامد ریاست یک شبکه ای که کلی ببینده جوان و ورزش دوست و علاقه مند به برنامه نود را داشته و الان ندارد اندک تماشاگری که هم دارد باید دفع شوند و زمان برجام هم همین داستان بوده ،البته زیاد هم نباید خرده گرفت شاید همین برنامه نفوذ هم در سیما شکل گرفته باشد و نیاز باشد وزارت اطلاعات قوه قضایه مجلس ویا ارگان مسولی دست بکار شوند فراری دادن مجریان ،تعطیلی برنامه های جوان پسند اینها همه با حساب و کتاب هستند قران بر نیزه کردن برای دشمن کاری ندارد ،
مدیران بی لیاقت شبکه های صدا و سیما منصوب چه کسی هستند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
منصوب پدر شوهر دختر پدر عروس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
منصوب من که نیستند
تابناک خود شما از بس تبلیغ میکنی دیگه نمیشه به راحتی سایتت رو نگاه کرد ،چرا احترام به مخاطب رو از خودت شروع نمیکنی؟ ما به عنوان مخاطب از دست اینهمه تبلیغات شما ناراحت هستیم ایا حاضری درمورد این هم نظر سنجی بزاری؟ایا این مطلب تایید میکنی
شما که ۴۰۰ میلیارد دلار با چین قرارداد دارید دستور بدید چند تا مدیر چینی وارد کنند .
بی گمان از تاسیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی این رسانه متعلق به قشری خاص و جهت راضی کردن بعضیا بوده ؛شما به اقبال شبکه های ماهواره ای که کارمندهایشان به تعداد انگشتان دو دست هم نمیرسند نگاهی بیاندازید به عمق فاجعه در هدررفت بودجه عظیم در رسانه میلی پی خواهید برد
چه مافیایی پشت این بچه هست که این همه انتقاد نمیتونه تکونش بده
سیسیل شده این مملکت
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
ماکه ماهواره میبینیم
شماهم ماهواره ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شوهر خاله‌اش
آخه مگه کسی هم دیگه پیدا میشه که تلویزیون ایران رو ببینه
هیچ خونه ای رو نمیتونی پیدا کنی که ماهواره نداشته باشه حتی تو روستاها هم همه ماهواره دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
خدا قبول کنه
حالا از فروغی و شوهر خاله اش دفاع کنید !!
آب رو بریز همونجایی که میسوزه ههههههههه
بسیار کار خوبی کرده متاسفانه نوع پوشش کشتی گیران در هنگام کشتی گرفتن تحریک آمیز است و داد مراجع را هم در اورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
مراجع نگاه نکنند اجازه نگاه کردن به اعضای خانواده خود را هم ندهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
وقتی صدای یک زن از پشت دیوار هم برای عده ای تحریک آمیز است !؟
خودت بفهم چه خبره ؟
بابا اینقدر خرما و موز و شقاقل و گرمی نخورید
چقدر فکرتان بیمار است ؟
زرشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اینقدر 2 پهلو نوشتی نفهمیدم + بدم یا منفی
مثبت زدم واسه کامنت 14:44
شبكه سه اينقدر درگير پخش برنامه هاي سياسي و جهت گيري هاي سياسي هستش كه وقتي براي برنامه هاي ورزشي نداره!
با سلام.
واقعا صدا و سیما به چه نهادی پاسخگوست؟ نهادی انتصابی که رهبری نیز از آن انتقاد دارد. این یک اصل است، همیشه فسادها در عدم نظارت ها شکل می گیرد. تا وقتی این نهاد پاسخگوی احدی (حتی نمایندگان مجلس) نباشند، همین آش است و همین کاسه. ما نیز باید آب شدن شمع فرهنگ را به نظاره بنشینیم.
این همه پارتی بازی ورشوه درکشورامام زمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
خداوند قبول کند.
از وقتی فروغی این فردوسی پور رو انداخته بیرون این حرفا شروع شده قبلش هم برنامه های تلویزیونو کسی نمیدید ولی از وقتی این بسیجی شده مدیر همه ایران میخان کله اش کنند. خب این همه هجمه به این عزیز جای تفکر و تامل و سوال داره. خاهشا اینقد دهن بین نباشین
چرا شماها اینقد با بسیجی مشکل دارین. این همه مملکت و مدیریت دست شما بود چه غلطی کردین حالا به یه بچه بسیجی که نمیخاد مسامحه کنه و زدو بند بهش گیر میدین. به نظرم 40 تا بچه خوب بسیجی مدیریتها رو دست بگیرن همه چی حل میشه. هجمه علیه این بنده خدا به نظر من اظهر من الشمس سازماندهی شده هست.
از فروغی میخام کارشو همینطوری انجام بده و توجهی به اینا که خودشونو متخصص میدونند اما بی تعهد نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
چون ما بسیجی های زمان جنگ ۸ ساله را دیدیم
و اینها فرسنگها و بلکه هزاران سال نوری با ان بسیجیان فاصله دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شما ندیدین جانم شما اصلا به بچه بسیجی فرصت نمیدین شما اصلا حاضر نیستین و اجازه نمیدین حتی یک لحظه بچه بسیجی رو ببینید. شماها عوض شدین. پول سرمایه دارا عوضتون کرده. دیدتونو کور کرده متاسفانه وگرنه به یه بسیجی هم فرصتی میدادین بتونه خدمتی بکنه. من الان بسیجیم. . کوچکترین بهره ای از بسیج نبردم.و نخواهم برد. حق کسی رو هم نه خوردم و نه کسی رو کتک زدم.تحصیلات عالی دارم 15 تا کتاب دارم ولی مسافرکشی میکنم خداروشکر چون شماها اصلا اجازه نمیدین افرادی مثه من که خاک کف پای فروغی هم نیستم یه خدمتی به جامعه بکنیم. فورا یا زیراب زدین یا گفتین این غیر خودیه اهل لودگی و وقت تلف کنی که نیست.و یا رشوه نمیگیره آخرش هممونو کله میکنه
رئیس صدا وسیما ومدیرشبکه سه باید برکنارشوند.این سازمان عریض طویل را یا به بخشهای خصوصی که کارشان است بسپارید ویا به یک هنرمند زبده تاازاین وضع کسالت بارخارج شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
هنرمندا رو دیدم متاسفانه نون به نرخ روز خور هستند. به هر طرف باد بیاد اونطرفی هستند. مرام و مسلکی هم ندارن. هدفم واسشون وسیله رو توجیه میکنه. به صفحات اینستای اینا مراجعه کنین اکثرشون همینطورن.کمتر هنرمندی متعهده متاسفانه
رئیس صدا وسیما ومدیرشبکه سه باید برکنارشوند.این سازمان عریض طویل را یا به بخشهای خصوصی که کارشان است بسپارید ویا به یک هنرمند زبده تاازاین وضع کسالت بارخارج شود.
صدا وسیما حکومتی و رانتی و فامیلی آخرش میشه همین ...
شاید دوست دارن مردم بیشتر ماهواره ببینن و به ابتذال کشیده بشن. مگه برنامه ۹۰ با چندین میلیون بیننده نبود که تعطیل شد؟
ببینم منظورتون رسانه میلیه؟
با سلام و آرزوی بهروزی.
صدا و سیما تا کنون به چه نهادی پاسخگو بوده است؟ نهادی انتصابی که رهبری هم منتقد آن بوده است و پاسخگوی هیچ نهادی از جمله مجلس نیست. این یک اصل است، عدم نظارت زمینه ساز فساد است. وقتی مدیری نو سبیل براحتی استاد پرستویی را مورد شماتت و بی احترامی قرار می دهد، باید فاتحه شبکه 3 را خواند. متاسفانه کماکان باید شاهد آب شدن شمع فرهنگ باشیم.
فقط همينطور كه ثابت شده تاحالا اينها ميخان شادي ونشاط ازمر م بگيرن والسلام
چی رو نشون بده؟ بقل کردن مردان کشتی گیر توسط داوران زن رو نشون بده که داور می خواد چک کنه که بدن چربه یانه؟ به نظرم همون فینالشم خجالت آوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
تعداد بیمار جنسی در این ۴۰ ساله هزاران برابر شده
وقتی بچه ۵ ساله در این کشور بارها در شهرهای مختلف مورد تجاوز قرار گرفته
باید تجدید نظر کرد
بهزاد
| Sweden |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
بخاطر طرز فکر مریض شماست که توی هر مسئله ای دنبال نکات مستهجن میگردی وگرنه مردم ایران اونقدر که شما فکر کردی کف کرده نیستن که با این چیزا منقلب بشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
با این طرز فکر تورو چه به ورزش. برو همون سایتها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
به روان شناس خودتو نشون بده
از فروغی و شوهر خاله اش بپرسید!!
تابناک جون این که تعجب نداره
وقتی اعتبار فروغی از شوهرخاله اش باشه نتیجه اش میشه همین زیاد حرص نخور
قبل انقلاب درباریان بر مسند قدرت بودند الان نزدیکان ...
بجاش داريم از اينترنشنال مي بينيم با كيفيت HD
این صدا‌و‌سیما بهترین رادیو و تلویزیون جهان می‌باشد!
از مدیریت گودکانه بیش از این نباید انتظار داشت. مخاطب که برایشان مهم نیست هیچ رفتارشان تحقیر کننده و توهین امیز است
هر چیزی که انحصاری یا دولتی شد نتیجش همین میشه. مدیرانش اصلا نیازی به برنامه ربزی و جذب مخاطب و پیشرفت ندارند و حقوق و بودجه شون در هر حال تامینه. اگر مثل صدها شبکه ی آمریکایی هر ماه رتبه بندی میشدند و دائم در تلاش بودند که یک پله بالاتر برن اونوقت اولا امثال علی‌عسگری و فروغی رو حتی اجازه نمیدادند که وارد جام جم بشن و ثانیا صبح تا شب مشغول جلسه گذاشتن با برنامه سازان و افراد خلاق بودند. کلا امیدی به اینها نیست و بهتره بیخیالش بشین و حرص نخورین چون گوش شنوایی نیست.
به نظرم اين روش تك نظري و تنگ نظري با قبل انقلاب هيچ فرقي نداره بدتر هم شده
تا كي ميخواهيد با مردم لج كنيد جناب فروغي بيا تو خيابون پياده راه برو و نظر مردم رو درباره خودت بشنو
از کشتی گیرهای قدیمی اندیمشک هستم اما سالهاست که کشتی ها رو از تلویزیون تماشا نمیکنم
اصلا تلویزیون کشورمون دیدن نداره
خودمونو گول نزنیم شبکه های ماهواره بهترین ورزش های دنیا رو نشون میدن چرا نگاه نکنیم اخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
یاشاسین اندیمشک
به امید تحریم صداسیما از سوی آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
امیدواریم این اتفاق بیفتد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
چقدر خوب می شود پخش صداوسیما از ماهواره قطع شود.
اصلا رونق این شبکه های ماهواره ای به خاطر عملکرد سوال برانگیز و مشکل دار صدا و سیماست. یعنی واقعا این رو نفهمیدن یا خودشون رو به نفهمی می زنند. ....
اخیرا مدیر سبکه ۳ از امار ۶۵ درصدی بینندگان این شبکه گفته.بنظر میاد لازم باشه برای روشن شدن این امار سایتهای خبری معتبر از جمله همین تابناک یه نظر سنجی راه بیندازه در مورد دیدن شبکه های سیما.تا روشن بشه واقعا مردم چه نظری در مورد شبکه های سیمای اینها دارند.
دوستان بقدر کافی بابت معضل صدا و سیما حرف زدن. من فقط میخوام بابت انتشار اینهمه نظر که خیلی هاش تند و بی پرده اس تشکر کنم. باور کنید سابقه نداشته براحتی در مورد مسئولین همچین حرفایی توی رسانه داخلی بدون سانسور زده بشه. دمت گرم تابناک گل کاشتی. توقیفت نکنن صلوات
خداوند نگهدارد این شبکه های من و تو و ایران اینترنشنال را . ما نیازی به به شبکه و ورزش و صدا و سیما نداریم هر چه بخواهیم ببینیم ماهواره دارد ورزش و اخبار و فیلم و سریال همه چی در حد اعلا دارد .
به خدا که راست گفتن!
"آمریکا هیچ غلطی نمی‌تونه بکنه!"

آمریکا اصن در توانش نیست این حجمِ ضربه رو از داخل به ایران بزنه!
تابناک تو خودتم از همون قماشی، الکی رگ غیرتت بالا نزنه
صدا وسیما ارث پدری وملک شخصی است بدیگران چه مربوط !!!
حالا تو خودت از هپکو چرا چیزی نمیگی
وقتی در ایران اینهمه دختر و پسر مجرد داریم که سرشار از میل جنسی هستند با نشان دادن کشتی‌گیرهای مرد و زن نیمه برهنه چرا می‌خواهید کبریت به آتش بزنید؟ نمایش انسان به صورت برهنه یا نیمه برهنه یا با لباس چسبان کاری غیر اخلاقی و ضد‌بشری می‌باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شما در اسرع وقت به پزشك مراجعه كن .
مهدی
| Germany |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
یعنی می فرمایید تمام جهان غیر بشر و فقط شما وهم نظراتتان بشر تشریف دارند!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
ایتهمه دختر وپسر که گفتی اینقدر بلد هستند که اگر خواستند بروند سایتهای آنچنانی را ببینند.
باید هم پخش نکنه. اون موقع سایت آنتن چطوری پخش مستقیم کنه؟؟؟!!! یکی میتونه جواب بده؟؟؟
پاسخ ها
کامران نبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
داداش دست گذاشتی رو مافیای پخش زنده اینترنتی :دی
بیاد داشته باشیم که عوامل نفوذی از بین مردم عادی انتخاب نمیشوند بلکه از خانواده ها و افرادی که در سیستم دولتی حضور دارند استفاده میشوند . مگر خبرنگار سینه چاک و افشاگر دو تابعیتی ها را ندیدیم که امین صدا و سیما بود در سوئد پناهنده شد .
بهتر بذار پخش نشه
ملت هم از اون شبکه لندن نشین میبینن
بازی والیبال ایران کره جنوبی از امتیاز ۴ به ۲ به سود ایران شروع شد و کلی مسخره بازی دیگر در صدا و سیما که همش هم بخاطر مسئولان بی تدبیر است!چرچیل گفته بود اگر میخواهی کشوری را نابود کنی احتیاج به جنگ نیست مسئولین خوب و کار بلد را کنار بزن و بجای آنها مسئولین بی تدبیر جایشان بگذار خود به خود آن کشور اگر نابود نشود چنان هرج و مرجی پیدا خواهد کرد که از نابودی بدتر باشد!
ساده نباشیم ، این بی کفایتی نیست بلکه حساب شده و یک عمل مافیایی محض است !!! همین مدیر ادعای زیاد شدن بینندگان شبکه 3 را دارد ، متاسفانه .
صداوسیمایی که هدیه شده به جریان اصول گرا برای تاختن به رقیب ودیگر هیچ
خدا به شبکه ماهواره ای اینترنشنال خیر و برکت بده هم بطور زنده پخش کرد هم تبلیغات اعصاب خردکن ۷ هشتاد نداره هم عالیس و پنیر تبلیغ نمیکنن و خدایی کارشناسانش مودب و با سواد و کیفیت عالی پخش کرد و لذت بردیم و انشالله همیشه سلامت و شاد باشیند
اینا همه بخاطر تحریمات ظالمانه آمریکاست.
بايد دست اين آقاي فروغي را بوسيد كه باعث شده دو تا بيننده كه مي شستند و برنامه هاي ورزشي را از شبكه سه مي ديدند را پراند و عملا تلويزيون ميلي ايران را فشل كرده است. زنده باد!
چه توقعاتی از رسانه میلی دارید.مشکل این است که هنوزباورمان نشده این رسانه ملی نیست بلکه میلی و متعلق به یک جریان سیاسی خاص است
صدا و سیمای میلی دیگر خریداری ندارد و در کل شاید 10% مردم ایران آنرا نگاه کنند!!!
حالا گوش شنوا وچشم بینایی هست نطرمیدین؟!!!!!
اينترنشنال خيلي عالي وحرفهاي پخش كرد ورزشدوستان هم لذت بردن وكامل بدون سانسور وباحاشيها ديدن
اينترنشنال سنكتمامكذاشته همه راضي هستن شما هم نا احت نباش
كسي با اين پخش با كيفيت وحرفهاي اينترنشنال با همه حواشي كه هيچوقت ايران پخشنميكنهدنبال روشن كردن شبكهاي ان هم نميره
تابناک عزیز این ماجرای دشمنی تو با صداسیما ریشه اش کجاست؟چرا فقط بدیهارو بزرگ میکنی چرا جذب ۶۰درصد مخاطب بعضی برنامه هارو نمیبینی ؟میخای با این کارها تعداد بینندهات بالا ببری من اززمانی که اسمت بازتاب بود مشتری پروپا قرصت بودم ولی دیگه اون تابناک صادق نیستی خبرهات بوی غرض ورزی میده ،خیلی خبرای مهم رو هم که اصلا پوشش نمیدی
پاسخ ها
مهندس
| United States of America |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
چرا هذیان میگی داداش...............
من که اصلاتلویزیون ندارم
پدرعروس گفت من درجریان این انتضاب نبودم فکرکنم کارمادر عروسه
حداد عادل و یارانش هر جا پا گذاشته اند هزینه های مالی و سیاسی اجتماعی روی دست مردم گذاشته اند از صدا وسیما تا فرهنگستان
صدا و سیما نه خواب است ،و نه بی علاقه به ورزش ؟‌فقط خیالش راحت است که مستقیم از ماهواره بخش میشود ، گزارشگر هم که ایرانی میباشد ،، ؟،،،
در اینده نزدیک ورزش ایران و مخصوصا کشتی در مقابل اسراییل قرار میگیرد دوستان دارند دستورات را اجرا میکنند و درحال کمرنگ کردن حاشیه هایی میشوند که در صورت برخورد با این کشور ایجاد میشود یعنی دارند بی اهمیت جلوه میدن رخداد های ورزشی رو تا باز خورد کمتری هم داشته باشن در صورتی که دقیقا بر عکس این جریان اتفاق میافته ومردم از طریق شبکه های اجتماعی بیشتر دنبال میکنن
اونهمه کشته ندادیم و الکی انقلاب نکردیم که بیکفایت ها به سمتی برسن
زمان شاه ملعون همه ی نخبه ها در راس امور بودن ولی باز انقلاب شد
الان که جای خودش
اي تابناك توام داري مثل عادل فردوسي پور و پرويز پرستويي نفوذي ميشه يعني نميفهمي همه كشتي گيرامون نفوذي هستن كه اين حرفارو در باره پسر باجناق ميگي البت باجناق مثل درختی ميمونه که نه ميشه ميوشو خورد نه زير سايش نشست
ولي حالا تابناك خودمونيم لباس كشتي گيرا هم مناسب نيست يعني ضد اعتقادات ماست بايد كشتي گيرامون كت شلوار بپوشن كه مشت محكمي بكوبيم تو دهن فيلا مستكبر كه ميخواد باعث فساد بشه فيلا بي حيا!!درود به شبكه سه دسته فيلا رو روكرد
ولي حالا تابناك خودمونيم لباس كشتي گيرا هم مناسب نيست يعني ضد اعتقادات ماست بايد كشتي گيرامون كت شلوار بپوشن كه مشت محكمي بكوبيم تو دهن فيلا مستكبر كه ميخواد باعث فساد بشه فيلا بي حيا!!درود به شبكه سه دسته فيلا رو روكرد
الحمدلله همه گفتند و اونی که باید بشنود ، شنیده. اینم از انتخاب همتای غول برره بر ریاست شبکه سه با پشتیبانی افرادی که در یالا نام برده شده و به قول آقای پرستویی خام و بی تجربه است.
در صدا و سیما رو باید گل گرفت همین ................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
حیف گل و خاک
خیر ، مشکل سایت آنتنه ، از وقتی این سایت اومده حتی بازی های حساس رو هم یه وقتاییی تلوزین پخش نمیکنه
معلوم نیست این سایت مال کدوم آقا زاده ایه که حتی الان ورزش 3 داره تبلیغشو میکنه
خیلی جای تاسف داره که کشتی ورزش اول ایران، ورزش پهلوانی و باستانی ایران است چنین مورد بی مهری قرار می گیرد.مسابقات جهانی از تلویزیون پخش نمی شود. اگر مساله ای در یکی از کشورهای آفریقایی و یا آسیایی پیش بیاد و آگاهی از آن بدرد ملت نمی خورد ساعت ها برنامه زنده روی آنتن می برن . خدا رو شکر که با این کارهای تلویزیون دولتی آب به آسیاب شبکه های فارسی زبان خارج از کشور ریخته می شود!
زنده بادماهواره تمام فرت
امثال فروغی را آورده اند برای همین کار ، مشخص است کاملا . مهم نیست ، مهم مردم هستند که قهرمانانشان را می شناسند و قهرمان هستند که مردمشان را می شناسند . این وسط چند تا واسطه که به دلیل ارتباطات و نه تخصص ، یک پست ملی را اشغال کرده اند جز چند لعن و نفرین میلیون ها نفر ، چیزی به دست نخواهند آورد .
آنقدر منفور هستند این گروه مدیریتی صدا و سیما که حتی دیدن چهرشان هم کراحت. دارد .
خودتو ناراحت نکن ما ملت هم به صدا سیما اهمیت نمیدیم و تماشاش نمیکنم.صدا سیما بنگاه تبلیغاای ی عده مخصوص است. در پی تیاز جامعه نیست.
بنابر قوانین اسلام نشان دادن بدن نامحرم حرام است
احتمالا قراردادی فی مابین شبکه اینترنتی و آقای شبکه 3 وجود دارد که بایستی پیگیری شود! مثل همان قراردادهای قبل از مدیریت یعنی در اختیار داشتن انحصاری فروش بلیط اینترنتی ورزشگاه ها و . . .
مگه صدا و سیما از پول بیت المال اداره نمیشه؟؟؟ . مگه مملکت ارث پدرشونه .
سی ام شهریوره.خدا کنه امروز حقوقمونو صدا و سیما بده!
صدا و سیمای میلی از خود هیچ اختیاری ندارد.
واقعا دیگه خسته شدیم.چقد بنالیم از دست این صدا و سیمای ملی!!!مگه ماله همه مردم نیس ؟ پس چرا فقط سعی داره یه عده قلیلی رو راضی نگه داره؟بقیه چی میشن؟چرا باید مردم شبکه های ماهواره ایو ببینن ؟چرا کاری نمیکنن؟یه آماره خیلی معمولی نشون میده هیچکس راضی نیس از صدا و سیما.
من میگم صدا و سیما خیلی وقته مرده روح سرگردانش در ایران سیر میکنه
صداوسیما خواب است یا خودش را به خواب زده؟ :
صدا و سیما خودش را به خواب زده
فعلا با پخش زنده قرعه کشی "رفاه" خوش باشید و بعد از خوردن "بیسگوئیت جوین" با "دوغ آلیس" با "سردوش سوبان" حمام کنید و بخوابید.
صبح تا شب دارن اخبار دروغ و برنامه های چرت پرت صد من یه غاز تحویل میدن کرور کرور هم پول مملکت میگیرن میخورن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی