بازدید 4347

محکومیت پنج میلیاردی تراکتور با شکایت یک پرسپولیسی

در پی شکایت نوری از تراکتور ، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۵ خردادماه ۹۵، و مبلغ یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۵ خرداد ۹۶ که جمعاً به میزان ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به انضمام پرداخت مبلغ ۱۰۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 18 September 2019

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به محمد نوری محکوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمد نوری از باشگاه تراکتور تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۵ خردادماه ۹۵، و مبلغ یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۵ خرداد ۹۶ که جمعاً به میزان ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به انضمام پرداخت مبلغ ۱۰۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت داود نوشی صوفیانی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال بابت مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۶ خرداد ۹۶ در حق خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم درخواست خواهان در خصوص هزینه دادرسی، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* در پرونده شکایت محمد اوسانی از باشگاه ماشین‌سازی شهریار تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بابت مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۱۲ دی ماه ۹۵ در حق خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم درخواست خواهان در خصوص هزینه دادرسی، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

بیشتر بخوانید
۳ باشگاه خوزستانی محکوم شدند

* بر اساس رای صادره شده در پرونده شکایت صادق غفاریان رضوی از باشگاه شهر خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۳ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۹۱ ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم درخواست خواهان در خصوص هزینه دادرسی، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* با توجه به شکایت آرمان ایازلو از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. (رای قطعی است)

* در پرونده شکایت سعید نوروزی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰ میلیون ریال بابت توافق‌نامه پرداخت نشده در حق خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم درخواست خواهان در خصوص هزینه دادرسی، کمیته با تکلیفی مواجه نیست (رأی قطعی است).

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها