بازدید 8454

شکایت مرسدس، ردبول و رنو از موتور فوق قدرتمند فراری!

فکرمی‌کنم موتور ماشین‌های تیم فراری بسیار قدرتمند هستند. ما درباره ۴۰ کیلووات قدرت موتور (۵۴ اسب بخار) در یک گرندپری فرمول یک صحبت می‌کنم. تفاوت‌های موتور‌های فراری در گرندپری‌های اخیر بلژیک و ایتالیا مشهود بود.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 18 September 2019

تیم‌های مرسدس آلمان، ردبول اتریش و رنوی فرانسه از موتور بسیار قدرتمند ماشین‌های فراری به سازمان فرمول یک شکایت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از GrandPX، هلموت مارکو، مشاور فنی تیم ردبول افشا کرد بر خلاف اخبار منتشره در رسانه‌های جهان تیم‌های مرسدس و رنو نیز علاوه بر آن‌ها از موتور بسیار قدرتمند ماشین‌های تیم فراری به سازمان فرمول یک شکایت کرده بودند. کریستین هورنر، رئیس تیم ردبول پیش از این اعلام کرد بار‌ها نامه‌هایی درباره موتور بسیار قدرتمند تیم فراری ایتالیا به سازمان فرمول یک فرستادند، اما تاکنون هیچ پاسخی به آن‌ها داده نشد.

هلموت مارکو، مشاور فنی تیم ردبول در این رابطه اظهار داشت: در قضیه شکایت از فراری به سازمان فرمول تیم ردبول تنها نیست. می‌دانم تیم‌های مرسدس و رنو نیز شکایت‌های مشابهی ارسال کردند. فکرمی‌کنم موتور ماشین‌های تیم فراری بسیار قدرتمند هستند. ما درباره ۴۰ کیلووات قدرت موتور (۵۴ اسب بخار) در یک گرندپری فرمول یک صحبت می‌کنم. تفاوت‌های موتور‌های فراری در گرندپری‌های اخیر بلژیک و ایتالیا مشهود بود. شارل لکلرک، راننده ۲۱ ساله تیم فراری ایتالیا فاتح گرندپری‌های فرمول یک در بلژیک و ایتالیا شده بود.

شکایت مرسدس، ردبول و رنو از موتور قدرتمند فراری!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان