بازدید 2773

صعود باشگاه ژاپنی به جمع ۴ تیم برتر آسیا

روز گذشته نیز شاگردان ژاوی در تیم السد موفق شدند در مجموع دو دیدار و با نتیجه ۴ بر ۳ النصر عربستان را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شوند. الهلال عربستان و الاتحاد عربستان یکی دیگر از دیدار‌های یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان را امشب ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌کنند
کد خبر: ۹۲۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 17 September 2019

تیم فوتبال اوراواردز ژاپن موفق شد با تساوی یک بر یک برابر شانگ‌های SIPF چین و با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم اوراواردز ژاپن و شانگ‌های SIPG چین از ساعت ۱۵ در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا باتوجه به تساوی ۲ بر ۲ تیم در بازی رفت و قانون گل زده در خانه حریف، این تیم ژاپنی باشد که جواز حضور در نیمه نهایی این فصل لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند. در این دیدار ابتدا جون لینگ به اشتباه دروازه تیم خودی یعنی شانگ‌های را در دقیقه ۳۹ باز کرد و سپس شنچائو بود که توانست در دقیقه ۶۰ بازی را به تساوی بکشاند.

روز گذشته نیز شاگردان ژاوی در تیم السد موفق شدند در مجموع دو دیدار و با نتیجه ۴ بر ۳ النصر عربستان را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شوند. الهلال عربستان و الاتحاد عربستان یکی دیگر از دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را امشب و در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌کنند که بازی رفت دو تیم با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. در آخرین دیدار این مرحله نیز فردا (چهارشنبه) دو تیم کاشیما و گوانژو اورگرانده در ژاپن برابر هم صف‌ارایی خواهند کرد؛ دیدار رفت این دو تیم نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار