بازدید 2570

ابراهیموویچ: بدون شوخی من بهترین بازیکن تاریخ MLS هستم

کد خبر: ۹۲۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 16 September 2019

ستاره سوئدی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی بهانه دیگری برای به رخ کشیدن اعتماد به نفس بالایش به دست آورد و خود را بهترین بازیکن تاریخ لیگ دسته اول آمریکا دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، زلاتان ابراهیموویچ در حالت عادی کوه اعتماد به نفس است چه برسد به اوقاتی که دست به کاری تحسین‌برانگیز هم می‌زند، کاری مانند هت‌تریک شب گذشته‌اش (یکشنبه) در پیروزی ۷ بر ۲ لس‌آنجلس گلکسی مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی در لیگ MLS آمریکا.

این مهاجم سوئدی با هت‌تریکش برای گلکسی تاریخ‌ساز شد، چون رکورد گلزنی در یک فصل MLS را ارتقا داد. او در ۲۵ بازی‌اش در ترکیب اصلی گلکسی در این فصل ۲۶ گل زده است و رکورد کارلوس رویس که سال ۲۰۰۲، ۲۴ گل زد را شکست.

ایبرا پس از ثبت این رکورد، خودش را لایق عنوان بهترین بازیکن تاریخ MLS دانست و گفت: فکر می‌کنم که من بهترین بازیکن تاریخ MLS هستم و در این باره هم شوخی ندارم. زلاتان که سال ۲۰۱۸ به عنوان بازیکن آزاد منچستریونایتد را برای پیوستن به لس‌آنجلس گلکسی ترک کرد، در ۵۱ بازی‌اش در لیگ دسته اول فوتبال آمریکا ۴۸ گل زده است.

مهاجم سابق تیم‌های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان و پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: همه چیز خوب است. از روز اولی که به آمریکا آمدم، گفتم که برای تعطیلات و خوشگذرانی نیامده‌ام. من اینجا هستم تا بازی کنم و به همه نشان دهم که فوتبال یعنی چه. فکر می‌کنم در دو سالی که اینجا بوده‌ام کار‌های خوبی انجام داده باشم، کار‌های حیرت آور، کار‌هایی بی‌عیب و نقص. فقط باید همین روند را ادامه دهم و به تیمم به بهترین شکل ممکن کمک کنم و آن گلزنی است.

گلکسی با پیروزی مقابل کانزاس، در حالی که هنوز ۴ هفته دیگر به پایان مرحله گروهی MLS باقی مانده، جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کرد. این در حالیست که تیم شهر لس‌آنجلس فصل را با ۴ بازی بدون برد آغاز کرد و از جمع ۷ تیم برتر جدول کنفرانس غرب خارج شده بود. لیگ دسته اول فوتبال آمریکا از سال ۱۹۹۶ تحت عنوان MLS شروع شد و از آن زمان تا کنون ستاره‌هایی مانند دیوید بکام، آندره‌آ پیرلو، استیون جرارد، فرانک لمپارد، وین رونی، داوید ویا، تیری آنری و رابی کین در آن بازی کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر