بازدید 2869

خبر خوب برای استقلالی‌ها قبل از بازی با پرسپولیس

شنیده‌ها از اردوی استقلال حکایت از این دارد که وضعیت مچ پای مهدی قائدی چندان نگران کننده نیست و این بازیکن بعد از ۴۸ ساعت ریکاوری و کار‌های اختصاصی به تمرینات گروهی بازخواهد گشت تا برای دربی آماده باشد.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 16 September 2019

علاوه بر دو امتیاز از دست رفته استقلال در مسجدسلیمان این تیم در آستانه دربی ۹۰ پایتخت دو مصدوم هم داد تا تلفات زیادی روی دستش باقی بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، شیخ دیاباته، سازنده گل و مهدی قائدی زننده تنها گل استقلال مقابل مسجدسلیمانی‌ها در جریان این بازی با مصدومیت روبرو شدند تا حضور آن‌ها در بازی حساس هفته آتی برابر پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و نگرانی را در اردوی آبی ها به اوج برساند.

در شرایطی که گمانه زنی‌ها پیرامون وضعیت این دو بازیکن به اوج خود رسیده است، آخرین اخبار قائدی و دیاباته از آغاز روند درمانی آن‌ها در اهواز و متعاقبا در تهران حکایت دارد. شنیده‌ها از اردوی استقلال حکایت از این دارد که وضعیت مچ پای مهدی قائدی چندان نگران کننده نیست و این بازیکن بعد از ۴۸ ساعت ریکاوری و کار‌های اختصاصی به تمرینات گروهی بازخواهد گشت تا برای دربی آماده باشد.

اما وضعیت شیخ دیاباته چندان امیدوارکننده نیست، چون مهاجم اهل مالی با ضربه شدیدی که به دنده هایش وارد شده با وجود این که شکستگی ندارد، اما با درد شدید ناشی از این ضربه حداقل به چند جلسه فیزیوتراپی و کار‌های اختصاصی نیاز دارد که این روند ممکن است بین یک تا دو بازی او را از ترکیب استقلال دور نگه دارد. با این وجود کادرپزشکی در تلاش است شانس بازگرداندن او به ترکیب دربی را افزایش دهد که بسیار بعید به نظر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل