بازدید 22709

مهران مدیری و رامبد جوان نمایش خانگی را رها می‌کنند و به تلویزیون بازمی‌گردند؟

شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که با این دو چهره برای بازگشت به تلویزیون و تولید برنامه‌هایشان مذاکراتی شده که فضا را برای ازسرگیری فعالیت‌هایشان فراهم کرده است. از این منظر دور از انتظار نیست که شاهد بازگشت مهران مدیری و رامبد جوان در آینده‌ای نزدیک باشیم
کد خبر: ۹۲۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 16 September 2019

مهران مدیری و رامبد جوان شبکه نمایش خانگی را رها می‌کنند و به تلویزیون بازمی‌گردند؟پس از مذاکرات صورت پذیرفته با سازندگان برنامه‌های مهران مدیری و رامبد جوان، دور از انتظار نیست که این دو چهره به فعالیت‌هایشان در شبکه نمایش خانگی پایان دهند و برنامه‌های پیشین‌شان را در قاب تلویزیون از سر بگیرند و بار دیگر از این مدیوم برابر مخاطبان‌شان ظاهر شوند؛ اتفاقی که با توجه به اراده متولیان رسانه ملی تحققش در کوتاه مدت محتمل است.

به گزارش «تابناک»؛ «انیمیشن‌های نی‌نی و دادا کار جدید من و مقداد عزیز است که برای بچه‌ها داریم تولیدشون می‌کنیم...» این بخشی از پیام رامبد جوان در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام همزمان با تغییر عنوان کانال تلگرامی خندوانه به نام انیمیشن جدیدش بود! شواهد نشان می‌داد که قرار نیست جوان به تلویزیون بازگردد و در روزهای اخیر نیز از تئاتر تازه او سخن به میان آمده و ظاهراً او نیز شرایطی مشابه مهران مدیری یافته بود؛ اما شاید این وضعیت نه برای او و نه برای مهران مدیری تداوم نیابد.

پس از قطع منابع مالی برنامه «دورهمی» ساخته مهران مدیری، او نیز همچون اتفاقی که برای قهوه تلخ رخ داد، این بار برنامه‌ای مشابه «دورهمی» را با نام «شب نشینی» برای شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های وی او دی طراحی کرده و یک قسمت نیز ضبط شد اما در ادامه با ایراد حقوقی سازمان صداوسیما، روند تولید این برنامه متوقف شد؛ اتفاقی که می‌تواند با بازگشت مدیری همراه با رامبد جوان به تلویزیون و پخش فصل‌های تازه برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» شکل تازه‌ای به خود بگیرند.

مهران مدیری و رامبد جوان شبکه نمایش خانگی را رها می‌کنند و به تلویزیون بازمی‌گردند؟

شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که با این دو چهره برای بازگشت به تلویزیون و تولید برنامه‌هایشان مذاکراتی شده که فضا را برای ازسرگیری فعالیت‌هایشان فراهم کرده است. از این منظر دور از انتظار نیست که شاهد بازگشت مهران مدیری و رامبد جوان در آینده‌ای نزدیک باشیم؛ هرچند تجربه اتفاقاتی نظیر کلاه قرمزی باعث شده نتوان موضع‌گیری قطعی داشت و تا زمان تولید و قرارگیری دوباره این برنامه در کنداکتور، نمی‌توان با قطعیت از این رویداد سخن به میان آورد!

برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» با وجود آنکه از شبکه نسیم پخش می‌شدند و در کنداکتور شبکه‌های اصلی قرار نداشتند، به واسطه آنکه همچون برنامه «عصر جدید» کپی یا گرته برداری از برنامه‌های امتحان پس داده به لحاظ جذب مخاطب در شبکه‌های تلویزیون غربی بودند، در زمره پرمخاطب‌ترین برنامه‌های رسانه ملی قرار گرفتند و اکنون نیز بازگشتشان به تلویزیون یک اتفاق مثبت برای مدیران کنونی تلویزیون محسوب می‌شود که زیر رگبار شدیدترین نقدها هستند.

بنابراین دور از انتظار نیست آنها از هیچ تلاشی برای بازگرداندن سریع مدیری و جوان به تلویزیون فروگذار نکنند. باید اندکی صبر کرد و دید، مدیران مرتبط در هفته‌های پیش روی موفق می‌شوند کار را به جایی برسانند که این دو به تلویزیون بازگردند یا این داستان تا پس از تغییر و تحولات محتمل در برخی بخش‌ها تحقق نمی‌یابد و تصمیم‌گیری و کم و کیف آن به زمان دیگری موکول می‌شود؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳۴
برای صدا و سیمایی که آبروی خودش براش ارزشی نداره،بازگشت رامبد جوان به اون هیچ عجیب وبعید نیست.دوتاییشون با هم خوب جور هستن!!
اینها هنربندند نه هنرمند.
اين خيانت به ملت است
این دو به جایی میروند که پول باشه
من عهد کردم به هیچ عنوان برنامه های رامبد جوان را ببینم. چون برام ثابت شد یک فرد ریاکار است. هر شب ترانه ایران ایران سر میداد و برای تولد بچه اش را کانادا. این اگه اسمش ریا نیست پس چیه؟
میگفتن به عمروعاص گفتن تو چرا پشت سر حضرت علی نماز میخوانی و سر سفره معاویه میشینی؟ گفت: علی بسیار زیبا نماز میخوانه ولی پلوی معاویه هم خیلی خوشمزه اس.
ایشون زیر پرچم ایران سینه میزنه ولی بچه اش را کانادا بدنیا میاره
رامبد با چه رویی میاد تلوزیون
جوونهای قدیمی خوب یادشونه که چگونه، برنامه شبکه صفر را در تلویزیون نشوندند!
هر کار دلشون می خواد می کنند بعد هم با سلام و صلوات بر می گردند سر جای اولشون
رامبد جوان بهتره بره کانادا برنامه بسازه و خرج خودش رو دربیاره.
خانومشون وقتی بچه خودشو کانادا به دنیا آورد و کشته مرده اونجان خب برن همونجا کار کنن و پول دربیارن.
مملکت شده بهشت اینجور افراد و کسب پول های مفت میلیاردی.
دریغ از ذره ای لیاقت.
نکنه همگان شیرین کاری آقای جوان و همسرشون در کانادا رو فراموش کردن؟!!!!! دوباره میخواد برگرده تلویزیون؟!!!!!!
فکر نمیکنم مردم اینقدر فراموشکار باشن که دوباره پای برنامه ای(خندوانه) بشینن که حتی مجری برنامه به حرف هایی که میزنه اعتقادی نداشته باشه
خداوکیلی دیگه حق ندارن به رامبد جوان آنتن بدن
اگه مرده بره همون شبکه خانگی برنامه بسازه
نه اینکه جلو تلویزیون ایران ایران کنه بره اونور بچه شو بدنیا بیاره
بابا خیلی رو میخاد خیلی رو میخاد ها ...
سلام
هر دوتاش نیان بهتره
بزارین چند نفر جدید غیر از اینها
رامبد برود کانادا برای مردم محترم کانادا برنامه بسازد . البته اگر به عنوان کارگردان یا مجری بتواند خودش را معرفی کند. مردم کانادا شما خیلی اولین.
رامبد جوان بعلت داشتن دوتابعیتی فرزندش وخودش وهمسرش حق ورود به رادیو وتلویزیون ایران را ندارد ولیاقت وشایستگی این را هم ندارد که در تلویزیون برنامه اجرا بکند.کسیکه خاک وطنش را به کانادا بفروشد نباید در تلویزیون ایران جایی داشته باشد.
دارید مقدمات برگشت برخی از دورویان رو برای کسب هزینه سفرهای خارجی آینده شون فراهم میکنید؟؟!!
شما با چه رویی از بازگشت کسی صحبت میکنید که پول این مردم گرفتار را نوش جان کرده و میکندد.
گول زنک های قدیمی . ملت گشنه بشینن سرشون گرم بشه
اینکه مهران مدیری و رامبد جوان چه کار می کنند و چه کار خواهند کرد کوچکترین ارزش و اهمیتی برای مردم ندارد.
رامبد جوان نه تنها برنامه اش مضحکه بود بلکه مردم ایران را هم مضحکه خود کرد. داستانش با آقای مدیری فرق دارد!
اسپانسرهای آن دو برنامه خواستن
لطفا جوان رو با اقای مدیری مقایسه نکنید. جوان می تونه بنشینه تا یک نقشی همچون امین عباسی در سریال امام رضا بهش پیشنهاد بشه چون ظاهرا به شخصیت واقعی اش خیلی شبیه بود.
من از موقعی که 90 را تعطیل کردند یک ثانیه هم برنامه های تلویزیون ایران را نگاه نکرده ام اما وقتش رسیده که این و دورو را از تلویزیون بزارند کنار. همینطور مسئولین دورنگ و دوروی صدا و سیما را که با امثال مدیری و جوان همکارند بزارند کنار.
می خوان کام روا شن
من که رامبد جوان و مهران مدیری رو از قبل هم قبول نداشتم. ولی کامنت ها نشون میده که مردم انصاف ندارن. حالا همه می خوان سر به تنشون نباشه..
از شمایی که عرق ملیتون زده تا مخچتون یه سوال دارم. اگر شرایط این رو داشتین که برید بچتون رو خارج بدنیا بیارید و مزایای شهروندی اونجا رو واسه بچتون فراهم کنید این کار رو میکردید یا نه؟
پاسخ ها
هدایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
این کار رو می کردم ولی دیگه پامو تو تلویزیون نمی زااشتم و ایضا عربده وطن دوستی سر نمیدادم
من که رامبد جوان و مهران مدیری رو از قبل هم قبول نداشتم. ولی کامنت ها نشون میده که مردم انصاف ندارن. حالا همه می خوان سر به تنشون نباشه..
از شمایی که عرق ملیتون زده تا مخچتون یه سوال دارم. اگر شرایط این رو داشتین که برید بچتون رو خارج بدنیا بیارید و مزایای شهروندی اونجا رو واسه بچتون فراهم کنید این کار رو میکردید یا نه؟
حضور رامبد جوان در تلویزیون ، یعنی دهن کجی صدا و سیما به مردم، بابا ول کنید این بازیگر عوام فریب رو.
دوباره رامبد جوان . مگه قحط آدم و به اصطلاح هنرمندها.
چرا به دیگران میدان نمیدهیم ؟شاید بقیه کارشون از این دو نفر بهتر باشه مثلا عطاران که نشون داده کارشو بلده،قحطی ادم که نیست رامبد و مدیری تکراری شدن
نکته مهم این است که مسئولین صدا و سیما این کارایی را نداشتند که در عوض کنار گذاشتند این افراد برنامه هایی پر بیننده جایگزین کنند . گویا اصلا مثل اکثر مدیران در جاهای دیگر اینکاره نیستند . مثلا فردوسی پور را برمیدارند و کسی را با سابقه کم جایگزبن میکتند که فن بیان زشتی دلرد . گویا خصومت شخصی جای خود را به شایسته سالاری داده . بحرحال این دو هنرمند بخصوص اقای مدیری در سرگرم کردن مردم و پای تلویزیون نشاندن مردم بجای ماهواره موفق بودند .
زمانی که شبکه خانگی محل بزرگی برای پولشویان و پولشویی بود و ریخت و پاش فراوان در آنجا می شد حساب ها مثل مدیری ، جوان و ... رفتند اونجا اما حالا فیلم و سریال سازی در شبکه خانگی به دلیل فاش شدنبرخی از پولشویی ها و خلافها کم سودتر و پرمخاطره نر شده، حضرات بر میگردن به تلویزیون البته با تغییر ژست ها و شخصیت‌ها و موضع گیری ها .
همه مردم میخواستن فردوسی پور برگرده نگذاشتن برگرده حالا همه مردم میخوان رامبد رو دیگه تو تلویزیون نبینن برعکس عمل میکنن بعد ادعای مردمی بودن هم میکنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل