بازدید 4105
۱

دستگیری ۲ تن از اعضای باند سند نمره کار خودرو

کد خبر: ۹۲۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶ 16 September 2019

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ تن از اعضای باند سند نمره کار خودروهای سواری خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی گفت: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که فردی به نام «ک» اقدام به خرید چند دستگاه خودرو تصادفی پژو از شهر مشهد کرده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی خودروها را باز سازی و به فروش رسانده و اکنون خودروها در حال تردد در شهر تهران هستند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با بررسی دقیق‌تر و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد شغل فردی که کامران با وی در شهر مشهد ارتباط دارد، خرید خودروهای تصادفی است.

وی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که اخیرا این فرد تعداد خودرو تصادفی به کامران فروخته است.

سرهنگ میرزکی افزود: در پایش های اطلاعاتی کارآگاهان این معاونت به دست آوردند که خودروهای فروخته شده پس از گذشت مدت زمان کوتاهی توسط متهمان بازسازی و به فروش رسیده است.

وی توضیح داد: با توقیف خودروها و انجام اقدامات کارشناسی مشخص شد: خودروها فاقد اصالت و دارای ارکان غیر فابریک از نوع خودروهای سرقتی سند نمره می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شناسایی محل سکونت و اختفای «ک» در دستور کار کارآگاهان معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه قرار گرفت و مشخص شد که متهم اصلی پرونده اهل و ساکن شهرستان بناب است.

سرهنگ میرزکی افزود : پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی های قضائی و اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران اداره دوم پلیس آگاهی پایتخت به شهرستان بناب اعزام شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، وی را قبل از ورود به محل سکونتش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفگیاه متهم تعدادی اسناد و مدارک مربوط به خرید و فروش خودرو کشف شد، ادامه داد: علاوه بر این مدارک تعدادی قطعات خودروی سواری تصادفی نیز کشف شد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تاکنون ۴ دستگاه خودرو سرقتی سند نمره کشف و مال باختگان آنها شناسایی شدند.

وی در انتها اعلام کرد: تحقیق برای شناسایی همدستان وی و کشف سایر جرائم مشابه از متهمان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سند نمره کار ... چیه ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان