بازدید 2804

تساوی ذوب‌آهن با تراکتور و پیکان با شاهین در هفته سوم

کد خبر: ۹۲۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ 15 September 2019

هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر نوزدهم با تساوی در دو دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدار‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال امشب (یکشنبه) دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۹:۴۵ در شهر‌های اصفهان، بوشهر برگزار شد که هر دو دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

نتایج کامل این دو دیدار به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان صفر - تراکتور تبریز صفر
تیم ذوب‌آهن با تساوی مقابل تراکتور همچنان در حسرت برد در فصل جاری لیگ برتر باقی ماند و تیم تراکتور هم با پنج امتیاز فرصت صعود به رده‌های بالای جدول را از دست داد. بازگشت رشید مظاهری به فولاد شهر با نمایش فوق العاده او همراه بود. به طوریکه توانست مانع از برد ذوب‌آهن شود و یک امتیاز حساس برای تیمش به ارمغان آورد.

شاهین بوشهر یک - پیکان تهران یک

دو تیمی که دو هفته ابتدایی را با شکست دنبال کرده بودند، اینبار به تک امتیاز فصل نوزدهم دست یافتند و نوبرانه خود را از فصل جدید با یک امتیاز استارت زدند. با این حال اتفاق ویژه این بازی می تواند صحنه منجر به گل تساوی پیکان لقب گیرد که توپ در شرایطی راهی اوت شد که داور آن را کرنر تشخیص داد و زمینه گل تساوی شاگردان فرکی را رقم زد.حسن نجفی بازیکن شاهین بوشهر در دقیقه ۹۱ از زمین بازی اخراج شد. 

شرح گل

شاهین ۱ پیکان ۰: (دقیقه ۸۱، حسن نجفی): ضربه ایستگاهی از فاصله تقریبا ۳۵ متری برای شاهین بوشهر را نجفی به قصد دروازه نواخت که توپ با برخورد به سر فراز امامعلی در دیواره دفاعی راهی دروازه امینی شد تا شاهین به اولین گل بازی دست یابد.

شاهین ۱ پیکان ۱: (دقیقه ۸۶، مهران موسوی): پیکان روی یک کرنر پر حرف و حدیث و در شرایطی که شاهینی‌ها اعتقاد داشتند ضربه منجر به اعلام کرنر به بازیکن پیکان برخورد کرده بود، روی ارسال این کرنر و پرش بلند موسوی به گل تساوی دست یافتند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل