بازدید 3124

شانس دو برنز دیگر برای فرنگی کاران ایران در نورسلطان

کد خبر: ۹۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ 15 September 2019

نمایندگان اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم ایران راهی گروه بازنده ها شدند تا برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک تلاش کنند اما رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در قزاقستان، دنیس کودلا دارنده ۲ مدال نقره جهان و یک برنز المپیک از آلمان که پیش از این موفق به شکست رامین طاهرینماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران شده بود، در نیمه نهایی برابر ژان بلنیوک از اوکراین با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

به این ترتیب و با توجه به ناکامی کودلا در رسیدن به فینال، رامین طاهری نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران از دور این رقابت‌ها کنار رفت تا پس از پویا ناصرپور در ۵۵ و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم، سومین حذف شده ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ باشد.

طاهری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس به مصاف زاخاری برگ از سوئد رفت و در یک مبارزه نزدیک با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید. وی در این مرحله به مصاف اسلام عباس‌اف دارنده ۲ مدال برنز امیدهای جهان از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله ۲ بر یک مقابل دنیس کودلا از آلمان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم نیز که در دور نخست مقابل اسماعیل بوررو از کوبا ۹ بر صفر شکست خورده بود با توجه به صعود حریفش به فینال، وی نیز راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند. البته مسیر تاب بسیار دشوار است و کشتی گیرانی مانند فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان و ریو هان سو دارنده چند مدال جهانی از کره جنوبی نیز در گروه بازنده ها حضور دارند.

همچنین محمد هادی ساروی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران که در یک چهارم نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان 4-3شکست خورده بود با توجه به صعود این کشتی گیر به فینال، ساروی راهی گروه بازنده ها شد تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.اگر ساروی و تاب بتوانند به دیدار رده بندی برسند، حتی اگر مدال برنز نگیرند، باز هم با عنوان پنجمی سهمیه المپیک را بدست خواهند آورد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار