بازدید 3992
بازتاب

توافق فوری برانکو با یک تیم چینی بعداز حکم اخراج !

محمد النمری روزنامه نگار سرشناس عربستانی در یکی از این واکنش‌ها دست به افشاگری عجیبی درباره برانکو زد و تاکید کرد که این مربی کروات قبل از دیدار برابر الوحده با یک باشگاه چینی به توافق رسید و راهی لیگ این کشور خواهد شد. این اقدام مشابه همان کاری است که برانکو با پرسپولیس کرد!
کد خبر: ۹۲۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 15 September 2019

روزنامه نگار سرشناس عربستانی دست به افشاگری شوک آوری علیه برانکو زد و از توافق قبلی او با یک تیم چینی خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از از so3ody ، برانکو ایوانکوویچ بعد از روز‌های درخشانی که با پرسپولیس پشت سر گذاشت، به طرز اختلاف برانگیزی راهی الاهلی عربستان شد و خیلی ها گفتند که او از قبل با الاهلی و سعودی ها بسته بود که این ادعا را خود برانکو هم در مصاحبه ای تایید کرد. این مربی کروات تا سال ۲۰۲۱ با الاهلی قرارداد سنگین و هنگفتی امضا کرد، اما جالب اینکه بعد از تنها ۵ بازی و ۸۸ روز از هدایت تیم عربستانی اخراج شد تا بدترین کارنامه دوران مربیگری خود را به ثبت برساند.

توافق فوری برانکو با یک تیم چینی بعداز حکم اخراج !

واکنش‌ها به اخراج برانکو بسیار زیاد است. محمد النمری روزنامه نگار سرشناس عربستانی در یکی از این واکنش‌ها دست به افشاگری عجیبی درباره برانکو زد و تاکید کرد که این مربی کروات قبل از دیدار برابر الوحده با یک باشگاه چینی به توافق رسید و راهی لیگ این کشور خواهد شد. این اقدام مشابه همان کاری است که برانکو با پرسپولیس کرد!

الاهلی در هفته سوم لیگ عربستان به مصاف الوحده رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و همین باعث شد تا برانکو از هدایت این تیم اخراج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها