بازدید 16012
پدر جانباز دختر استقلالی:

واقعا زنان نیازی به حضور در ورزشگاه ندارند!

کد خبر: ۹۲۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 11 September 2019

روزنامه کیهان با پدر دختر فوتبال دوستی که براثر خودسوزی فوت شده مصاحبه‌ای انجام داه است.

به گزارش «تابناک»، پدر این دختر دیروز در گفتگو با خبرنگار کیهان با تأیید موضوع مراجعه دختر مرحومش به استادیوم با لباس مبدل و ممانعت نیروی انتظامی از حضور وی، گفت: در ماجرای اخیر اساساًً احضاریه‌ای برای دخترم صادر نشده بود و وی روز حادثه، خود برای پیگیری پرونده اسفندماه به دادگاه مراجعه کرده بود.

وی افزود: دختر من که ۳۰ سال سن داشت پیش از این موفق به کسب دو لیسانس شده بود، اما پس از آن و طی ۵- ۴ سال اخیر دچار مقداری مشکل روحی روانی شده بود و دارو مصرف می‌کرد.

این پدر با رد برخی اظهارنظر‌ها درباره صدور حکم ۶ ماه حبس برای دخترش، گفت: اصلا تا کنون حکمی صادر نشده بود.
وی افزود: دختر من طی سال‌های اخیر علاقه‌مند به فوتبال شده بود و حتی موقع تماشای بازی‌ها با تسبیح برای پیروزی تیم مورد علاقه‌اش صلوات می‌فرستاد.

این پدر که از جانبازان جنگ تحمیلی نیز است، با تأکید بر اینکه من و خانواده‌ام فدایی انقلاب هستیم، از سوءاستفاده برخی افراد از مرگ دخترش با اهداف خاص ابراز گلایه و ناراحتی کرد.

مرگ دخترم نباید مورد سوءاستفاده افراد خاص قرار گیرد

وی در پاسخ به اینکه آیا افرادی که چه در جایگاه مسئولیت و غیرآن با طرح موضوعات حاشیه‌ای و غیراولویت‌دار همچون طرح موضوع ورود زنان به ورزشگاه، دختران و جوانان را تحریک می‌کنند، در مرگ دختر خود مقصر می‌داند یا خیر، اظهارداشت: بله این افراد را مقصر می‌دانم، واقعاًً زنان چه نیازی به حضور در ورزشگاه دارند، حال اگر خودشان ورزش کنند موضوع دیگری است.

پدر دختر جان‌باخته در پایان تأکید کرد: مرگ دخترم نباید باعث سوءاستفاده کسانی که اهداف دیگری دارند شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۳۶
معلومه این مصاحبه ساختگیه ...

چطور پدری میتونه درباره فرزندش اینطور صحبت کنه ...

مگر اینکه پدر رو مجبور به بیان این مطالب کرده باشن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
چرا این پدر هست دخترش شوهرش ندادهکه دچار افسردگی شده . دوتالیسانس بزاره در کوزه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
احتمالا ترسیده حقوق جانبازیش قطع شود.
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اصلن بیخودی رفته جلوی دادگاه انقلاب عشقش کشیده خودشو آتیش بزنه، چون آدم بی سوادی هم بوده دوست داشته خودکشی کنه بکسی چه اصلن، ؟!؟!
ناشناس
| Australia |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
مصاحبه نیست بازجویی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کیهان جان اگه فکر کردی کسی این مصاحبه ها رو باور میکنه کور خوندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
احتمالا مثل اون زنه که کشف حجاب میکرد و معروف شد و رفت کانادا این هم میخواسته بره کانادا اما بلد نبوده
خودسوزی خطرناکه
این راهش نبود
علت مرگ دخترتان تفکری است که میگوید زنان چه نیازی به رفتن به ورزشگاه دارند . موضوع این است که بخشی از جامعه مانند شما فکر نمی کنند و جالبتر اینکه پدر گرامی در جهان هم رسم بر رفتن زنان به ورزشگاه است و دخترتان مانند جهان فکر میکرد
واقعاً برای این پدر متاسفم. حتی یکی از دلایل خود سوزی دختر این پدر همین عقاید تنگ نظرانه پدر است که خواست دخترش را برای رفتن به ورزشگاه را نادیده می گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
پدر باغیرت وارزشی هست اما اشتباهش اینه به اعتقادش که شوهر دادن بچه بود عمل نکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
نا شناس 11:31
یعنی زنان متاهل در اوج خوشبختی هستند ؟؟
یه نگاه به آمار طلاق و افسردگی زنان بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
احتمالا مثل اون زنه که کشف حجاب میکرد و معروف شد و رفت کانادا این هم میخواسته بره کانادا اما بلد نبوده
خودسوزی خطرناکه
این راهش نبود
اصولا حضور زنان در هیچ عرصه ای ضروری نیست.زنان برده وکنیزمردانند.زنان بایددرخدمت مردان باشندوبچه های زیادی بزایندفقط همین
واقعا هنوز نفهمیدن که این جور مصاحبه ها رو دیگه کسی باور نمیکنه؟
عجب از این کیهان !!! چرا نمی خواهید بفهمید زن هم یه آدمه ، علایق داره مگه میشه هیچ زنی دوست نداشته باشه فوتبال را از نزدیک ببینه و تیم مورد علاقه خودش را تشویق کنه ؟!
حتما باید چند نفر از این کارها بکنم تا شما از خواب بپرید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
وقتی آقای کیهان از مکینتاش استفاده میکنه دیگر لازم نیست بقیه مردم جامعه از رایانه مکینتاش و مشابه اون استفاده کنند. بروند از همون رایانه های معمولی و استوک استفاده کنند.این است منطق آقای و رئیس کیهان.
ناشناس
| Australia |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اینها می فهمند.از زنان می ترسندعزیزم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
فوتبال رو از تلویزیون ببینه ضمنا میتونه وتبالیست های زن رو دوست داشته باشه یاحتی خودش فوتبالیست باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
از زنان میترسند چون عامل نفوذ دشمن وخودباختگی فرهنگی هست
وقتی کل فوتبال ایران را تحریم کردند، حالتان جا می آید، دور نیست آنروزی که با زور مجبور شوید زنان رو به ورزشگاه ببرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کل فوتبال تحریم بشه چه بهتر صدهامیلیارد بودجه بیت المال به باشگاههای ورشکسته تزریق می کنند که چی
برید فکر اب ونون کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
برو بذار باد بیاد البانی
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
ناشناس 11:32 عزیز
از دید شما فوتبال که بودجه حرام کن هست، کنسرت هم که باعث ترویج فحشا،سینما هم که با این ممیزی مسخره جذابیت نداره و بینندش کم شده، شهر بازیها که پر از سانحه آدم جرات نمی کنه یکیشو سوار شه، دیسکو و امثال اینها هم که به کل حرام هست و... میشه دقیقا بفرمایید که بنده و خانواده برای تفریح دقیقا چه غلطی باید بکنیم؟ اصلا قبل از حرف زدن فکر می کنید؟ توجه کردید که همون فوتبالی که می فرمایید پول بیت المال حروم میشه میلیونها طرفدار داره و خیلی ها رو سرگرم می کنه؟ اینکه شما بهش علاقه نداری یعنی باید جمع بشه؟ آب و نون دقیقا چیه؟ توجه کردی کلی بازیکن
علاوه بر بازیکن های میلیاردی) و مربی و بدنساز و مترجم و راننده و هتل و کارگر خدماتی و چندین چند شغل دیگه از کنار همین فوتبال دراومده؟ تازه اگه درست مدیریت بشه می تونه کاملا درآمدزا هم باشه؟ پس اگر نمی دونی لطفا حرف نزن.
خوب خود کیهان هم الان داره با این مصاحبه سوء استفاده می کند!
با نشستن یا ننشستن بانوان در ورزشگاهها چه جایگاه اجتماعی به خانومها می دهید؟ مانده ام چرا بدیهات را مثل زنجیره ی آنقدر بیان می کنید که مملکت منتظر جلوس بانوان در ورزشگاه ست؟ اگه رضایت بدهید جایگاه و شخصیت زن رو صرفا به عنوان جنس مخالف نبینیم به عنوان شخصیتی ببینیم که در بیمارستانها الان دارن زحمت می کشن، آموزگارن، رانندگی می کنن، سرپرست خانوارن و آزادانه در مملکت مثل ما زندگی می کنند و صد البته در معرض تعرضات مردان!؟...تفکر مرد پوشش و دیدگاه زنان را شکل می دهد، تا مرام مرد و نگاهش به جایگاه زن درست نشود! می شود این همه ظلم درحق زن، طلاق و آسیب های بعدی آن که آن هم در نگاه مردان شکل می گیرد....مرد و شیوه مردانگی و مروت را در ورزشگاه بسازیم تا مثل تجمعات مذهبی و غیر مذهبی زنان دوشادوش مردان برای چیزی اعتقاد دارن حضور پیدا کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
راستش مردان هم نیازی به رفتن به ورزشگاه ندارند.
خیلی مسخره است که هر روز یه مطلب جدید و در راستای اهدافی که خودشون دارن با روش های غیر متعارف از اطرافیان طرف می گیرند و همینجوری میگذارن رو خط اخبار !
از رو نوشته ای که بهش دادن خونده اینا رو؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
حتما اعتقاداتش بوده.
تعارضات تو خیلی از خانواده ها هست.
باید جوونها رو بیشتر درک کرد.
ناشناس
| Australia |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
12:02 آهان.اون وقت به جای عزاداری بچه اش دویده اومده اعتقاداتش رو اونهم با روزنامه معلوم الحال مطرح کند؟
پدر دختر جان‌باخته در پایان تأکید کرد: مرگ دخترم نباید باعث سوءاستفاده کسانی که اهداف دیگری دارند شود مثل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثل همین کیهان که کلا با یک مصاحبه ( ... ) کل جریان محکومیت و نیز روانی بودن مرحومه را علم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
دیگه این حناها رنگی ندارند.
از یک پدر چنین حرف هایی بعیده . مگر اینکه ... خودتون بهتر میدونید.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
چون خودت مشکل داری
خب مسوول حالت روحی خراب دختر مشخص شد
اگر کیهان درست می گوید و نظر پدر این دختر موافق مواضع این روزنامه و مخالف حضور زنان در ورزشگاه است چرا مسئولین به خانواده وی اجازه برگزاری مراسم خاکسپاری ندادند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
چی می گی؟
قبل از همه باید جلوی خانم .... که صاجب منصب نیز هستند بگیرید که دعوت به اعتراض توسط تیم های فوتبال می کند .
الان پدره اگه شخصا بیاد با تک تک مردم هم مصاحبه کنه یه عده میگن نه بیخود کرده این یا تطمیع شده یا تهدید شده. اینا حرفای خودش نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
از این جماعت اینترنتی هر چیزی بر می اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
من خدا خدا می کنم که اینا حرفای خودش نباشه. وگرنه با این ذهن خشک و بسته معلوم نیست اون دختر بیچاره چی تو این 30 سال کشیده.
ناشناس
| Australia |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
نه ! مردم می شینند و هر چی کیهان و فارس گفتند رو دربست قبول می کنند.شما نگران نشو
درود خدا بر تو مرد حق گو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
بسم رب شهدا و صدیقین
معلومه تو هنوز جایگاه حق و باطل رو نمی شناسی
حتی موقع تماشای بازی‌ها با تسبیح برای پیروزی تیم مورد علاقه‌اش صلوات می‌فرستاد.

دیگه بالا بردن تا کجا کسایی که در اینستا با مرحومه دوست بودن و تصاویر رو دیدن میدونن
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
چی رو می دونند.تسبیح گردوندند هم انحصاری است ؟ شما باید بگی کی تسبیح بگردونه کی نگردونه؟
چطور می توان باور کرد که ... ؟
کیهان معلوم الحال.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
مهر چطور؟
چون دستتون رو شده داری می سوزی نه؟
حسین آقا هیس!
کیهان به یک خانواده داغدار هم رحم نمیکنه.
آقای عزیز از دخترتان هم سوال شد ؟ازجانب دخترتان چه کسیصحبت می کند پدری که درک ی از نیاز دختر خود نداشته ودختر خود به تنهایی به دادگاه آمده و.....در ضمن آقایان کیهان نشین یارانه خور تا کی وکالت همه مردم از دوشتان برداشته می شود شرم کنید
پدر محترم شما لطفا فقط در مورد خانواده خودت نظر بده گرچه درمورد اون هم نمی تونی نظر بدی چون آنها به سن رای دادن رسیدن .درموردمابقی جامعه زنان خودشون تصمیم می گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خواهر محترم شما هم سریع برو ازدواج کن که عاقبت مجردی وفوتبال ودوتالیسانس وبیکاری وانپریشی وخودکشی هست
کیهان هم اصلا در راستای اهدافش ازش سوء استفاده نکرده
هم باید دخترت کشته بشه، هم باید مصاحبه کنی و بگی همه چیز خوبه.

خیلی شرایط بدیه.
مرحومه مشکل روانی داشته و اگر این ماجرا هم نبود شاید در شرایط دیگر اقدام به خودکشی می کرد سو استفاده از این جریان و افزودن بر مشکلات خانواده داغدارش نه تنها غیر اخلاقی بلکه غیر انسانی هست اینکه یه عده عیاش خودروشنفکرپندار دایه مهربانتر از مادر شده اند و به خانواده اش توهین می کنند و برایشان تعیین تکلیف می کنند بویی از انسانیت نبرده اند در ضمن پدر ایشان واقعا حرف درست و عقلانی زده اگر خانم ها می خواهند مسابقه فوتبال تماشا کنند بروند فوتبال بانوان را تماشا کنند مگر مردا برای تماشای فوتبال زنان اجازه دارند؟ کدوم زن با حیایی هست که دوست داشته باشه پسران جوان بیان فوتبال بازی کردن اونو تماشا کنن؟ کدوم مرد باغیرتی دوست داره مردای جوان برن بازی کردن خانموشو تماشا کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اولا عیاش خود شخص جنابعالی است. ثانیا کسی از شما نپرسید خانم های علاقمند به فوتبال چکار کنند. ثالثا کسی نگفته مشکل روانی داشته.مثل میلیون ها نفر شاید افسردگی داشته .... عقلانیتت رو هم بعد از خوندن این کامنت برو درمان کن.وضعت بدخراب است
یاد راننده استپ افتادم کیهان از این همه احساس مسولیت خسته نشده ای ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کیهان یک روزنامه هست درمقابلش شبکه های لوس انجلسی چقدر تبلیغ وهیاهو کردند غیر از منافقین شبکه مجازی داخل
.
اگر بخواهیم حرفهای این پدر درمانده از همه جای زیر فشار را قبول کنیم باید اذعان کرد که خود روزنامه کیهان نیز یکی از سوء استفاده کنندگان از این رخداد در لیست خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خوب بقیه روزنامه های اصلاح طلب وشبکه های اونور ابی ولشکر مجازی سوء استفاده هاشون رو کردنداین بدبخت هم حقی داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
شماها وانبوه شبکه های مجازی تویتر ویوتیوب وفیسبوک وحتی تلویزیون های لوس انجلسی وامصیبتاه گفتید حالا چشم ندارید یک روزنامه مصاحبه کنه ونه تحلیل !!!
کاش کیهان این گزارش را درج نمی کرد و مردم را یاد خیلی از موارد مشابه نمی انداخت!!!
این پدر عمملا اعتراف کرد دخترش روانی بووده
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خوب بنده خدا مریض بوده حالا با هر ریشه ای وگرنه آدم عاقل جانش رو که هدیه ای از طرف خداست برای این چیز بی ارزش نمی داد وگرنه راههای دیگه ای هم برای اعتراض هست.
خانواده شهدا و جانبازان رادریابید. واقعا آسیب دیده اند
ناشناس
| Australia |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خود گفتی دیگه اعتراف کرد... مثل هزاران اعتراف معتبری که تاحالا گرفته شده.....
من هم پدر هستم و اولا به پدر و نزدیکان این خانواده میهن دوست تسلیت می گویم. باید اعتراف کنم که خشم آنی و سطحی نگری یکی از خواص نسل جوان فعلی است و من در فرزند خودم آن را به وضوح می بینم. اما سربسته بگویم برای این نظرات که پدر مرحومه دادند بیشتر غمگین شدم. تفریح سالم حق تمام ایرانی ها است و حکومت موظف است که لوازم آن را بدون تبعیض فراهم کند و از افراطگری ها به نفع عقل و شعور و منطق دوری کند. متاسفانه عده ای کج فهم از یک طرف و عده ای عجول از طرف دیگر با هم سر یک موضوع کاملا منطقی به صورت تعصبی و احساسی برخورد می کنند و در این میان عمر ما در حال سپری شدن است. عقلای جامعه که حرفشان به جایی ممکن است برسد (البته اگر شجاعت دارند) باید بجنبند و کاری بکنند. من از روزی می ترسم که ده ها هزار دختر در مقابل استادیوم های ورزشی اجتماع کنند. آن روز خیلی دیر است و مطمئن باشید آن همه از تعلل امروز پشیمان خواهند بود.
پدری که هنوز شب هفت دخترش هم نشده این چنین در مورد دخترش حرف بزنه مسلما پدر دختر نیست بلکه شخصیت مورد علاقه ی داستان های فانتزی کیهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
تو حق نداری به یک پدر دیگر فقط بخاطر اینکه عقایدش متفاوت از عقاید توست توهین کنی خودتو چی فرض کردی عقل کل؟ عزیزم نیستی
حاشا به غیرت این دختر بخاطر یک اتهام خیلی کوچک تاب نیاورد وخودش را سوزاند ولی آقا زاده ها سرمایه های این نسل وچندین نسل را می دزدند وثابت هم می شود ولی همچنان خود را پیروز میدان می دانند یا برای ارشاد کشورهای غربی به آمریکا وانگلیس می روند .راستی اونجا به استادیوم هم می روند برای ارشاد!!!!؟؟؟؟؟؟
کیهان صبح بعد از تعطیلات، مطلب رو به سمع و نظر بقیه روزنامه ها رسوند که هواستون باشه پدر دختره اینو گفت. چیز دیگه بنویسید من مدرک رو میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اول خبرگزاری مهر مصاحبه کرده
یک کمی بیدار شوید براتون خوبه
زنان چقدر بیچاره هستند حتی پس از مرگ هم باز پدرشان بجایشان حرف می‌زند. بنده خدا دخترت تماشای فوتبال دوست داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
بیچاره جان قبل زا همه با خواهرش مصاحبه شده بود. برو دردتو چاره کن دردت اینه که بدون فکر و بدون کمک گیری از عقل قضاوت می کنی
مردها چه نیازی به حضور در ورزشگاه دارند؟ زنها هم همان نیاز را دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
زنها برن مسابقات زنونه را تماشا کنن
الان می خواین بگین پدر اون خانم حق داره ولی خودش که با جانش در برابر این تبعیض ایستاد نه !!!!!!!!
چرا قوانین جامعه باید طوری باشد که افرادی به خود اجازه دهند برای نیمی از جامعه تصمیم بگیرند که نیاز یه چیزی دارند یا نه ؟؟
در کل دنیا بسیاری از امور اختیاری است
افراد خود تصمیم می گیرند که علاقه و نیاز به انجامش دارند یا نه
ولی جامعه امکانات برابر برای همه ی افراد جامعه فراهم کرده
این چه تحجر و عقب ماندگی است که ما در آن گرفتاریم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خوب بگو ببنیم کجا اختیاری است؟ اختیاری وجود ندارد قانون وحود دارد
این پدر درباره رفتار ماموران با دخترش در استادیوم و لزوم رافت در چنین مواردی چرا هیچ چیزی نگفته؟! کی اصلا به ایشون گفته راجع به لزوم یا عدم لزوم رفتن زنان به ورزشگاه نظر بده؟! عجیبه واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
مهر را بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کی به توا گفته نظر بدی؟ بعدش یعنی شما یه نظر دهی ساده یک پدر رو که فرزندش فوت کرده و همه درباره اش نظر می دن رو اجازه نمی دی؟عجب روشنفکری هستی
ناشناس
| Australia |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اصلا عجیب نیست اگر چیز دیگری در کیهان از طرف پدر می خواندید قطعا عجیب بود.احتمالا از پدر خواستند حرفهای دیگری هم پشت دخترش بزند ....
لااقل دست از سر خانواده اشت بردارید. چی از جونشون میخواید.
ضرورت حضور در ورزشگاه برای مردان هم وجود ندارد. مگر همه کارها بر اساس ضرورت باید انجام گیرد. اعتراض بانوان برای بی عدالتی است. از همه مردان سرزمینم خواهشمندم تا هنگامی که مادران، دختران و خواهران آنان را به ورزشگاه راه نداده اند از حضور در استادیوم های ورزشی خودداری کنند.
تابلوی که حرف دلش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اره چون با بازی رسانه ای رو دست خوردین باید هم این چیزها را بگویید
ما اجازه نداریم ورود خانم ها را به باشگاه ورزشی ممنوع کنیم.
خود خانم ها می توانند تصمیم بگیرند که به باشگاه ورزشی بروند یا نه.
ما برای خودمان کار تراشیده ایم. برای خودمان بیخودی دردسر درست کرده ایم.
انشالله که بیشتر فکر خواهیم کرد.
اخي ! چقدر كيهان خوبه ! خبرداري قاضي پرونده در محل كارش نبوده ؟ خبرداري گوشي طرف رو گرفته بودن ؟ يا همين جوري ديمي يه حرفي مي زني .
شاید حکم غیابی صادر کردند و این پدر خبر نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خبر مهر را بخون و گفته اصلا قرار نبوده بازداشت شود
اصولا خواسته مردم از هر جنسی جزو اولویت نیست !!!!
احتمالا یکی از عوامل خودسوزی این دختر پدرش است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
گفته هر کس سو استفاده کند از دخترش حلالش نمی کند
ان یکی هم خود شما هستی
ضمن عرض تسلیت به پدر این دختر ناکام و ابراز همدردی، 30 سال سن با دو لیسانس حتما مشکلات اجتماعی که یکی از آنها اجازه شادی نکردن به بانوان مثل آقایان است، باعث این بیماری شده است. طرفدار فوتبال زن و مرد یا پیر و جوان نمی شناسد، چرا در امور مردم انقدر دخالت می کنید؟! به جای اینها، استادیوم ها و روش بلیط فروشی را برای بانوان درست کنید.
معلوم نیست در به اصطلاح دادگستری به این دختر چی گفتند که رفته خودش را سوزانده!
باشه
تو خوبی کیهان!
پدربیچاره از ترس اینکه مبادا خود و دیگر اعضاء خانواده اش دچار همان سرنوشتی شوند که سحر شد مطالبی را بیان کرده است که به هیچ عنوان نمی تواند صحت داشته باشد. البته اگر خبرنگار کیهان هم این مطالب را درست نوشته باشد که در آن هم با توجه به سابقه کیهان و در راس آن شریعتمداری شدیدا شک وجود دارد.
یعنی خدا رو شکر سریع روزنامه کیهان ماله کشی رو شروع کرد...مشکل روانی داشته،قرص مصرف می کرده،همینجوری 120 کیلومتر راه رو اومده برای پیگیری پرونده اش،اصن خودسوری نبوده که یهویی خود به خود آتش گرفته...
پ فهمیدیم مقصر باباهست که با تفکر تحجری این بلارو سر اون اورده
با این دیدگاه اصلا مردم چه نیازی به فوتبال دارند ؟؟
همینطور که رفتن به ورزشگاه از نظر بعضی ها ضرورت زندگی زنان نیست کلا بازی فوتبال ضرورت زندگی بشر نیست
اگر هدف از تماشای فوتبال در باشگاه سرگرمی و تفریحه این سرگرمی و تفریح برای همه لازمه از جمله خانم ها
دست از تبعیض های بی منطق که در هیچ جای دنیا سابقه نداره بردارید
خوب شما بفرمایید مرگ ایشون دلیلش دقیقا چی بود که کسی سو استفاده نکنه دلیلش یک چیز ساده که نبوده که مورد قبول نیست چون خودسوزی نهایت فشار روحی را نشان می دهد انهم برای شخصی که تحصیلکرده است و مسائلی به قول شما بی اهمیت نمی تواند بر این افراد تاثیر داشته باشد
ترسیدی و داری خون دخترت را پایمال می کنی
این مصاحبه بود یا بازجویی ؟!!!!!!!!!!!!!!
"واقعا زنان نیازی به حضور در ورزشگاه ندارند!"
واقعا چه نیازی است که زنان به و حتی مردان به سینما بروند. می توانند چنانچه شرع اجازه دهد از طریق تلویزیون فیلمهای مورد علاقه خودشان را ببینند.
واقعا چه نیازی است.
نیازی نیست جز اینکه فکر این پدر و امثلهم را با اصل عدالت آشنا کرد. متاسفانه حرفهای ایشان ظلم بزرگی در خق دخترش است.
حالا بماند که نحوه مصاحبه کیهان کمی سؤال برانگیز است ، اما چرا باید دختری که دوتا لیسانس دارد و برای پیروزی تیمش صلوات میفرستد یعنی هم باسواد است هم معتقد ، به بهانه مناسب نبودن مشاهده بازی فوتبال برای بانوان در ورزشگاه ، از ورود به استادیوم منع شود؟ متأسفانه بعد هم مرگ او را به افسردگی و دوقطبی بودن و .... ربط میدهند!
روزنامه بی طرف و امانت دار تری نبود برای مصاحبه و ارائه گزارش ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
مصاحبه دیگر هم بوده ولی تابناک دوست داشته کیهان را پر رنگ کند تا امثالی مثل شما دچار توهم بشوید که مجبور شده!!!!!!
ناشناس
| Australia |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
نه . برای اینکه تو این شرایط هیچ روزنامه دیگه ای به خودش اجازه نمی دهد مزاحم عزاداری مردم شودو بازجویی کند.اگر این پدر هم نگران پرونده سازی برای خانواده اش نبود قطعا زیر باراین بازجویی نمی رفت
به نظرم این شما و روزنامه کیهان هستید که دارید سو استفاده میکنید.
ورزش اولویت است. یکی از تفریحات سالم دیدن مسابقات است
اینکه با دلایل واهی جلوی آزادیهای مدنی مردم را بگیرند این نوعی ذلیل کردن است که باید جلوی آن گرفته شود.
اگر بصورت خانوادگی مردم در ورزشگاه ها شرکت کنند همه حرف و حدیث ها برطرف می شود. مراجع را هم به نظرم درست به آنها نگفته اند و برای اینکه درست متوجه شوند باید خودشان در ورزشگاه ها شرکت کنند.
بروید در بقیه کشورها ببینید هیچوقت همچین مشکلی وجود ندارد. شما باعث شدید این قضیه اولویت دار شود وگرنه در تمام کشورهای حتی مسلمان هم اصلا چنین مشکلی وجود ندارد.
باورمان نمی‌شد اما شد!!؛؛؛
من که نخوندم چون اساسا اعتمادی به این مصاحبه نیست. فقط اومدم بگم دست از سر مردم بردارید. دست از سرخانواده دلسوخته مرحومبردارید.
آنچه ما از تاريخ اسلام مي دانيم پيامبرص جهاد را براي زنان لازم نمي دانست ولي همين زنان در جنگها شرکت جسته و به تيمار مجروحان مي پرداختند آن فقيهاني که اشکال به ورود زنان به ورزشگاهها مي گيرند استنادشان چيست؟! مگر زنان در فروشگاهها، مراکز تفريحي و.... حضور ندارند مگر در مکه حضور نمي يابند؟
سلبیریتی ها و خام اندیشان دوباره که رو دست خوردین
دختران نیاز به:
شوهر مناسب با شخصین زن ذلیل
شغل مناسب با درامد مکفی
ورزش ها به خصوص از نوع ریتمیک
مسافرت به اقصی نقاط جهان
و...
و هیچ نیازی به دیدن فوتبال آقایان و یا اصلا آقایان که هیچ سودی برای آنها ندارند. ندارند.
رفتن زنان به استادیوم نیاز مقامات است بدلیل فشار فیفا خودتان را رنگ کنید و این قدر از خانمها سوء استفاده نکنید.
خوب از مصاحبه ی کیهان معلوم شد که دارد چه چیزی را مخفی می کند یعنی همان افکار پوچ و موهوم ضد خانواده ای که اجازه نمی دهد حداقل یک خانواده با هم بتوانند به یک مکان عمومی وارد شوند
در مورد سطح درک و شعور مردم چه فکر می کنی آقای شریعتمداری؟!!
به کدامین گناه این دختر کشته شد؟ اعمال سلیقه های نانوشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
جان چی گفتی؟
ورود زنان به ورزشگاه غیر قانونی است این کجاش سلیقه ای است؟
پدر عزیز پدر محترم به جای اینکه دختر از دست رفته رو ملامت به اونی که به خاطر استادیوم رفتن دختر 6 ماه براش زندان صادر میکنه رو ملامت اخه ادم از چی شکایت به کی شکایت کن حالا اصلا کار خلاف کرده یواشکی رفته تو ورزشگاه اخه بی انصاف 6 ماه زندان؟ میدونی هر یه روز زندان چقدر سخته اخه بی انصاف ها
ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه درست نیست چرا باید بی خود و بیجهت سوژه جهانیان شویم یک قسمتی از ورزشگاه را به خانمها اختصاص دهید تمام. اما درد این دختر و هزاران دختر سرزمینم دیدن فوتبال نیست ازدواج است که ابتدایی ترین نیاز موجود زنده است. چرا ازدواج دختران این قدر سخت شده اصلا نباید دختر در سن سی سالگی مجرد بماند هزار مشکل روحی برایش پیش خواهد آمد. من خودم خواهرم در همین سن و سال در بیمارستان روانی بستری شد می گفتند دو قطبی است اما من از بچگی با او بودم از اول این جوری نبود فشار مجردی عامل بیماریش بود او الان چهل و چهار سالش و هنوز مجرده و من شاهد ذره ذره سوختنش بودم الادن دیگه بی خیاله اما بیماره و دارو مصرف می کنه. لعنت به جامعه ای که فکری به حال جوانهاش نمی کنه.
مردم رو چی فرض کردین با این مصاحبه های ساختگی و دستوری ؟
من یک پدرم و می دانم که هیچ پدری بچه فوت کرده اش را برای کاری که دیگران مقصرش بودند، محکوم نمی کنه . بنابراین مصاحبه حاج حسین تقلبی هست
این کیهانیها خیلی واردن، ببین چطوری از یارو سئوال و جواب میکنن که خودش خودشو محکوم میکنه دست آخر هم خودکشی رو گردن خودش میندازه.؟!
دختر 30 ساله خودش راهشو آگاهانه انتخاب کرده، پای عقیده اش هم جوونشو داده! دیگه نظرات پدرش به چه دردی میخوره؟ یکی از مخاطبین این اقدام این خانم، اتفاقاً خود همین پدر محترم هست!
هرچند خیلی وقته تو ایران هرکی خودکشی میکنه، یا روانیه یا فرزند طلاق!!!!!!!!!!!!!!
متاسفانه کیهان که خود را عقل کل میداند و ملت را نادان فرض میکند و گرنه اینگونه مصاحبه ها در کیهان و صدا وسیما برای مردم نخ نما شده است و تاریخ گذشته. باید این تبعیض برداشته شود و نه اینکه فقط از ترس فیفا بگوئید که در ورزشهای ملی خانمها هم حق شرکت در ورزشگاهها را دارند. به ملت خود که باید از فیفا ارزش داد.
منتظر شوی تلویزیونی اعترافات باشید
پدراین دخبر هم مثل بقیه افراد جامعه دارای عقیده ایه و اون رو بیان کرده . ظاهرا از نظر فکری هیچ سنخیتی با دخترش نداشته . به عنوان یک شهروند نظرش محترمه ولی نماینده دخترش نیست ....
قبول دارم که مواضع کیهان تند وتیز است ولی شما با انتخاب این تیتر دوست دارید خواسته خودتون رو به حق جلوه بدید و طرف مقابل رو تحقیر کنید . متاسفانه وسط دعوا رسانه ها به جای درست کردن اوضاع آتش بیار معرکه میشن . نمیدونم این عزاداری ها به چه دردی می خوره وقتی از منش امامان تو زندگی روزمره استفاده ای نمیشه
واقعاًً زنان چه نیازی به حضور در ورزشگاه دارند؟!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه تو چکاره ای که در مورد ورزشگاه رفتن یا نرفتن خانمها نظر میدی ؟
من خود يك پدر واستفاد دانشگاهم،و أين گفته هايم سياسي نيست ،اخلاقي وتربيتي است، ميدانية ميزان افسردگي خانهما در شهر قم بالاست، مصاحبه أين پرده بلافاصله پس إز فوت دختر باكيهان وسابقه جبهه وسن سي سالگي دختر ووبا لباس مبدل وفتن به ورزشگاه و اقدام به خود سوزي كه مهيب ترين خودكشي هاست، همه وهمه نشان دهنده تضاد در بينش وتربيت درون خانواده ها به خصوص در خانواده هاي مذهبي ومشابه أين خانواده است، و ميتوان گفت مقصر اصلي أين عمل همين پدراين دختر وأمثال تفكر انهاست كه قبول نميكنند دوران تربيت دستوري وتحكم گذشته واگرجوان در حد منطقي به خواسته آش ميرسيدولو مخالف نظر پدر ومتوليان سنتي چه بسا ، به اينجاها نميرسيد،توجه كنيد حجاب مانتو يي را ميتوان به جاي چادر مديريت كرد ولي اگر أين مانتو به مايو پوشي ختم شود ديگر نميتوان حجاب را اداره نمود
احتمالا برای رضای خدا خود کشی کرده
همین کیهان و شریعتمداری از دور خارج بشن نصف مشکلات مماکت حل شده
به به چه مصاحبه ای. دست خط کیهان ار همه جاش زده بیرون
در پناه این پدر روح روان هر دختری معلوم نیست چه وضع ایی پیدا کنه
این پدر هم نیاز به مشاوره روانشناسی داره . به خصوص الان که داغ فرزند هم دیده .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی