بازدید 3577

خطر امنیتی برای تیم ایران در میان معترضان هنگ کنگی

کد خبر: ۹۲۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 10 September 2019

یک رسانه چینی خبر داد که معترضان دولت هنگ کنگ برای دیدار با ایران در مقدماتی جام جهانی برنامه ریزی کردند و اعتراضشان را در ورزشگاه نشان خواهند داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت «scmp» خبر داد که در صفحات مجازی مخالفان دولت هنگ کنگ وارد عمل شدند و می‌خواهند در بازی هنگ گنگ با ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در استادیوم حرکت اعتراضی خود را به نمایش بگذارند. معترضان در بیانیه‌های خود اعلام کردند که در ورزشگاه از آغاز بازی به جای سرود ملی سرود جایگزین دیگری را می‌خوانند و در هنگام پخش سرود چین هوهو خواهند کرد.

همچنین قرار شده یک زنجیره انسانی در ورزشگاه ایجاد شود تا از دانشجویان معترض حمایت شود. قرار شده بود تمام هواداران پیراهن‌های سرخ تیم ملی هنگ کنگ را بپوشند، اما معترضان درخواست کردند که هر هوادار پیراهن مورد علاقه تیم خارجی اش را برتن کند تا یک دهن کجی به مقامات دولتی باشد.

قرار شده تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه حکم فرما شود تا بازی هنگ کنگ با ایران بدون مشکل برگزار شود. پیش از این نیز رئیس فدراسیون فوتبال هنگ کنگ از هواداران خواست تا جو ورزشگاه را با شعار‌های اعتراضی و خلاف قوانین فیفا خراب نکنند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد خواهد شد. دیدار تیم ملی کشورمان با هنگ کنگ امروز از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی معترضان برای بازی با ایران/شاگردان ویلموتس در گودال امنیتی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل