بازدید 3461

نایب قهرمانی ایران در کاراته وان ژاپن با پنج مدال

برای تیم ملی ایران در این پیکار‌ها سارا بهمنیار، مدال طلا، ذبیح الله پورشیب و صالح اباذری مدال نقره، مجید حسن نیا و بهمن عسگری مدال‌های برنز را کسب کردند.در این مسابقات ۶۴۹ کاراته‌کا از ۷۹ کشور شرکت داشتند.
کد خبر: ۹۲۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 08 September 2019

تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی نایب قهرمانی لیگ جهانی کاراته وان ژاپن قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان به میزبانی توکیو ژاپن امروز (یکشنبه) به پایان رسید و تیم ملی کشورمان در بخش مردان و بانوان پس از تیم ژاپن بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت. برای تیم ملی ایران در این پیکار‌ها سارا بهمنیار، مدال طلا، ذبیح الله پورشیب و صالح اباذری مدال نقره، مجید حسن نیا و بهمن عسگری مدال‌های برنز را کسب کردند.

در خاتمه این رقابت‌ها تیم ژاپن با ۸ طلا، ۳ نقره و ۹ برنز قهرمان شد، تیم ایران با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز نایب قهرمان شد و تیم آذربایجان با یک طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاد. تیم اوکراین با یک طلا و یک برنز چهارم شد و تیم‌های مصر، قزاقستان و آلمان با یک طلا پنجم شدند.

تیم‌های فرانسه با ۳ نقره و یک برنز و ایتالیا با ۲ نقره و یک برنز به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم قرار گرفتند. ترکیه و اسپانیا با یک نقره و ۲ برنز در مکان دهم ایستادند. چین تایپه با یک نقره و چین با ۳ برنز به ترتیب دوازدهم و سیزدهم شدند و تیم‌های فنلاند، یونان، ویتنام، کرواسی، برزیل و گرجستان هر کدام با یک برنز در جای چهاردهم قرار گرفتند. در این مسابقات ۶۴۹ کاراته‌کا از ۷۹ کشور شرکت داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار