کد خبر: ۹۲۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 08 September 2019

حشمت الله فلاحت پیشه در توئیتی صریح پاسخ توهین های پناهیان به نمایندگان مجلس را داد و او را «منبرنشین های پاکتی» خطاب کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، علیرضا پناهیان، اخیرا اظهارات تندی را علیه نمایندگان مجلس مطرح کرده و گفته بود: «مردهایی که در مجلس هستند و نامرد نیستند، تا وقتی رأی‌ها شفاف نشده، در هر رأی‌گیری رأی خودشان را صریحاً اعلام کنند و الا دارند از این فرصتِ پنهان‌کاری سیاسیون سوءاستفاده میکنند. چرا با شفاف سازی رای تان در مجلس مخالفت می کنید؟ بگویید چه غلطی می‌کنید!»

اظهارات این روحانی تندرو با انتقاداتی همراه شد، آنچه که حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی نوشته است؛

شخصا با مصاحبه های هر روزه ام، هیچ رای پنهانی نداشته ام اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می کنند. کاش خودشان جهت روشنگری ملت شفاف بگویند برای پراکندن این عربده های غیراخلاقی، پاکت چند میلیونی دریافت می کنند؟

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱۷
مولا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
سخنان آقای پناهی هر چد که کمی بی ادبانه بود ولی واقعیت مجلس و اشکال شفافیت آرا بود.
پاسخ ها
خواب نمایندگان در مجلس را سرچ کنید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
بنده حق دارم بدانم نماینده ام وقتی در مجلس چرت میزد موافق یا مخالف لوایح بوده // حق دارم بدانم نماینده ام چرا موقع گرانی دلار در مجلس حضور نداشته است // حق دارم بدانم نماینده ام موافق وزارت فلان وزیر بی کفایت بود یا خیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
داداش مجلس فعلی دستپخت همین منبرنشینان پاکتی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
نماینده مجلس جزو ارکان کشور و از طرفی قسم به قرآن می خورد پس مرتبه اش خیلی بالاست. و آقای پناهیان نباید اجازه دهد به خود چنین کاری را انجام دهد. البته ایشان به قرآن قسم نخورده است در مورد کارش. بهر حال دادسرا ایشان را احضار کند حتی بصورت صوری بخاطر قسم نماینده در مجلس.
ن.ج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جناب ارکان نظام ، اشتباه متوجه شدید ارکان نظام ما خدا و قران و امام زمان هستن ،فقط اینها هستند که غیر قابل انتقاد
. هستن نه جناب عالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
بله باید ب حال و روز مجلس گریست اما چرا؟چون افرادی همچون فلاحت پیشه نماینده آن است.من ی عمر مث کبک گفتم اصلاح طلبی آخر آرمان ماست.نفهم بودم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
آقای ارکان نظام دوره قران سر نیزه گذاشتن به سر رسیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
باشه! !هم نماینده ها شفافیت اعلام کنند هم منبری ها
اما اون چیزی که معلومه خروجی مجلس به درد ملت نخورده است.
حاج رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
عالی جواب دادی .
حسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اینو نگی چی بگی ؟ نمایندگان خودشان با پولهای کسانی که اسپانسرشان هستند به مجلس آمده اند تا پس از نشستن بر روی صندولیوکالت جبران کنند کدام پاکت ؟ چرا دروغ می گی
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جناب فلاحت پیشه ولی نگفتید چرا نمایندگان مجلس با شفاف شدن رای ها شان مخالف هستند چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
چون با حرفهایی که می زنند دورو می شود و دستشان رو می شود و دیگر نمی توانند هر حرفی رابزنند یا هر رای را بزنند
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
حق با پناهیان هست، چون هنوز شفاف نیستین، موکل شما از آرا شما در برجام هنوز آگاه نیست.
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
کجای این حرف تندروی بوده، اینکه مطالبه جدی مردم هست. چرا یه عده از شفاف سازی میترسن؟!
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
دارایی های تان میزان حقوق تان چرا برای ملت شفاف نیست؟ این شفاف سازی ها خیلی جواب محکم تری است برای امثال پناهیان، تا اینکه بگویید روحانی پاکتی،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
آی نوکرتم واقعا گل گفتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
نوکر رانتی هستی؟
یا شفافیت؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
با سلام
بنده نمی خواهم وارد این بحث ها بشوم
انچه که از گفتگو ها مشخص می شود به نظر بنده صحبت های آقای پناهیان به واقعیت نزدیک تر است
بی اخلاقی هستش آقای فلاحت پیشه اینطور آفای پناهیان را این گونه خطاب می کند. بهرحال شایشته نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
کلمه عربده که زشت تر است!
از یک نماینده این کلمات نا زیبنده تر است
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اقای فلاحت پیشه چرا بهت فشار امده گفته رای نماینده ها شفاف باشه تا مردم بفهمن نمایندگانشان در مجلس چی کار میکنند تو چرا ناراحت شدی تو مگه کار پنهانی توی مجلس انجام میدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جواب دندانشکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
احسنت رحمت بر پدر و مادرت که یکی پیدا شد جوابشان را مثل خودشان بدهد
پاسخ ها
محمدرضا
| United Arab Emirates |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
عمرا ، پناهیان منتطقی گفت و فلاحت پیشه احساسی
پناهیان خواست مردم رو گفت و فلاحت پیشه انتقام گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود! احسنت بر جناب آقای فلاحت پیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
فکر کنم خود فلاحت پیشه باشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خلایق هرچه لایق
عبدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خلایق هرچه رایق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
درود بر فلاحت پیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
پناهیان زده به خال.فلاحت پیشه بد و رفقاش بد جور سوختن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اگه شما رای پنهانی نداشته اید پس با نظر آقای پناهیان موافقید ، پس دیگه جای گله و شکایت نیست
وانگهی اگر نمایندگان بر اساس منافع ملت رای میدهند نه منافع شخصی ، پس ابایی از شفافیت نباید داشته باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اقای فلاحت پیشه دروغ نگفته و عین واقعیت است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
هرچند لحن آقای پناهیان مناسب نیست ولی بی ادبی آقای فلاحت پیشه که آشکارتر است!!!
موسوی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اینکه ایشان و یا جنابعالی چقدر پول دریافت میکنید در حال حاضر مورد بحث نیست الان پاسخ شما به ایشان در جهت عملکرد دولت و مجلس وابسته به دولت باشد نه با حرفهای افکار عوامفریبانه ، موضوع را عوض کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اقای محترم ایا پاکتشو شما دیدید.چرا تهمت می زنید وضع رفاح زندگی ایشان رو با خیلی از مجلسی ها مقایسه کنی متوجه میشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
آقای با انصاف، از کجا فهمیدی ایشون پاکت می گیرن! از همینجا معلومه آقای پناهیان زده به هدف.
شیخ علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
امام علی علیه السلام در نهج البلاغه می فرمایند، همانطور که شهید مطهری در کتاب حکمت ها و اندرزها آورده است:
من چیز مخفی از مردم نباید داشته باشم مگر اسرار نظامی.
حال نماینده مجلس باید پاسخ بدهد که چرا رای به شفافیت آرا نمی دهد.؟!
در ضمن من به عنوان یک روحانی، هر جایی منبر رفتم، هر چقدر به ما پاکت داده اند. بعضی وقت ها صفر ، بعضی وقت ها سال بعد و ...
نمایندگان مجلس، آیا شما هم همین طورید؟! اگر حقوقتان را ندادند، خدا می داند چه می کنید! برای یک سفر کاری، خدا می داندچقدر می گیرید؟
در ضمن عزیزانی که این نماینده مجلس را تایید می کنند، بدانند، این گونه افراد برای انحراف افکار از سمت خودشان، آن ها را به سمت مسائل سطح پایین تر سوق می دهند.
مریم گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
فلاحت پیشه یه کم‌ جنبه داشته باش.
به جای این کارا یه کم به فکر مشکلات مردم باشید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ایشون هر مبلغ میلیونی می گرد دارد فقط حرف می زند ولی امثالی مثل شما یک قانون را رد و یا تصویب می کنید به کل ملت ضربه یا سود میرساند
فرقش همین است جناب فرار رو به جلو
دستتان دیگر برای مردم رو شده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
آقای پناهی حرفش کاملا درسته و حق رو گفته .فلاحت پیشه به جای پاسخگویی به مطالبه به حق ایشون حرفی جز توهین نداشته
ققنوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
لقمان را گفتند ادب از که آموختی ؟ گفت از بی ادبان درخواست شفاف سازی از سوی هر کسی باشد ایرادی ندارد اما خطاب قرار دادن مجلس با کلمه توهین آمیز چه غلطی میکند ؟ نهایت بی ادبی است و از این نظر پاسخ آقای فلاحت پیشه به این روحانی هتاک و بی ادب را درست و بجا میدانم
پاسخ ها
حسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
آی مردم ساده اندیش شتر را با بارش خوردند شما هنوز بفکر اساعه ادب به آقای فلاحت پیشه هستید واقعا میدانید توی مجلس چه خبره
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جواب دندان خوردکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ایشون بهتره همون رای خودشو شفاف کنه و سوال رو با سوال جواب نده. زرنگ شدن همه.
بندرعباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خدایی خیلی وقاحت لازمه واسه اینکه با رای مردم نماینده بشی ولی حاضر نشی به هیچ وجه با شفافیت نظر و رای خودتو به همون مردم اعلام کنی!!!! خدایا به همه ما رحم کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است چرا از شفافیت آرا ترس داره ملت حق داره بدونه نماینده چکار میکنه برای اینکه تو انتخاب بعدی سرش کلاه نره جناب فلاحت پیشه شما که ادبیاتت بدتر از پناهیان بود مگه نمیگی آرا شما شفافه پس چرا ناراحت شدی صداقتم خوب چیزیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
یکی مردم رو دریابه.
آریو سوئد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
در اکثر کشورهای جهان رای نمایندگان شفاف است و مردم این کشورها اطلاع دارند که نمایندگان چطور رای می دهند و به چه چیزی رای میدهند. ایران متاسفانه جزء معدود کشورهایست که نمایندگان ملت رای خود را به طور مخفی میدهند که خود خلاف مردم سالاری و شفافیت است.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
آقای فلاحت پیشه چرا انتقاد بجا را نمی پذیرید
واقعا حاج آقا پناهیان زدن به هدف، دمشون گرم، ان شاءالله خدا برکت عمر و زندگیشون را زیاد کنه.
آقای فلاحت پیشه، چرا حرف ایشون شما را خراب و عصبی کرده،
مگه کاسه ای زیر نیم کاسه دارید!!!!
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است!!!!!
در این مجلس ، متاسفانه حساب همه پاک نیست که دردتون اومده...
حرف آقای پناهیان، حرف مردم هست، توهین شما به آقای پناهیان ، توهین به مردم هست.
منتظر عذرخواهی شما هستیم
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
با سلام
با حرف آرام که نماینده ها کاری انجام نمی دهند، فقط حرف صریح و واضح باید گفت البته بدور از تندی
حالا از این حرف ها بگذریم آقای فلاحتی در فضای آرام و صمیمی جواب بده عزیز دلم
چرا نماینده ها با شفاف سازی رای شان مخالفند؟؟؟؟؟؟؟؟
به غیر از این است که نمی خوان هزینه رای شون رو بدهند؟؟
شما که خوبی اما منظور من اون نماینده هایی بود که با شفاف سازی مخالفند.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
سلام به همه...ایا در مجلس پاکت نیست..؟؟.منبر نشین پاکتی با کرسی نشین پاکتی.. فرقی .دارند؟؟؟.و شباهت چی؟؟دارند؟؟..پاکت بگیری راست بگی؟؟یا دروغ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
راست این منبریان انقلابی برای جوانان و اینکه مردم به اسلام بیشتر اشنا شوند چکار کرده اند
اگر وظایف خود را انام داده بودند امرو شاهد این ناهنجاریا در جامع اعم از
اختلاس ، بیحجای ، گرانفرموش و هزان مشکل دیگر بودیم
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
سلام
پیشنهاد می شود هم آقایان نمایندگان آرای شان علنی شود هم منبری ها مبلغ پاکت های شان را بگویندو مالیات شان را بدهند.و......
تا رسوا شود هر آن که در او غش باشد .
علی
|
Germany
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
.
۱. انصافا استاد پناهیان در این سخنرانی دقیقا نقطه زنی کرده اند
۲. عدم رای شفاف نمایندگان مجلس میتواند فضای درویی و ریا را را در مجلس دامن بزند و نماینده را در مسیر دو رویی که ظاهر و علنی یک جور باشد و در هنگام رای گیری غیر شفاف و جور دیگری شود.
۳. فضای عدم شفافیت اراء نمایندگان زمینه رانت و رانتخواری را فراهم میکند.
۴. اگر نماینده ای ریگی در کفش ندارد که ان شاءالله ندارد، چرا باید از شفافیت آراء خود نگران شود.
۵. ایا در مجلس بخاطر عدم شفافیت در رای گیری میتواند شرایطی رقم بخورد که نماینده با مردم یک جور حرف بزند اما در رای گیری به نفع رانت و رانتخواران رای دهد؟
۶. کسانی از نمایندگان در مجلس از شفافیت اراء و سخنان استاد پناهیان آشفته میشوند و دست به واکنشهای انتحاری میزنند که اولا این دوره، دوره آخر آنان است و میدانند که در مجلس آتی جایی ندارند دوما اینکه شاید ریگی به کفش دارند که از این سخنان برآشفته میشوند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
با سلام
بازی انتخابات مجلس شروع شد (تنور گرم کن‌ها آمدند).
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
به حال این مجلس باید تاسف خورد بخاطر اینکه نمایندگانش حتی جرات اعلام رایشون رو ندارن اقای فلاحت پیشه. چرا حرف حق رو با تهمت جواب میدید؟ الان که داره مشخص میشه نمایندگانمون بیشتر پاکتی هستن تا منبری هامون. درست میگه ما میخواهیم بدونیم نمایندگانمون به چه قانونی چه رایی دادن.. از چی میترسید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
آقای نماینده عوام فریبی نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
توهين آقاي پناهيان به نمايندگان منتخب مردم توهين به انتخاب مردم است حتي اگر درانتخابشان اشتباه کرده باشند بهتراست هم نمايندگان محترم وهم منبريان محترم ماداميکه درمسندانظارمردم هستنددرکرداروگفتارادب رارعايت فرمايند
منوچهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
دوستان عزیز تو این کشور همه از شفافیت میترسند حتی من و شما . مساله را سیاسی نکنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
چی رو سیاسی نکنیم . خود مساله سیاست هستش
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
حق با آقای پناهیان بود چرا شفافیت آرا درمجلس نیاورد چه کسانی رای ندادند چرا شفاف بگویید
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
پناهیان حقیقت رو گفته
و میدونسته چی باید بگه که برخی امثال فلاحث پیشه بسوزن
چرا در مقابل حرف حق جهبه میگیری جناب!!!!
دوتا از نمایندگان مجلس دستگیر شدن حالا مونده گند بقیه دربیاد
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
پول پاکتی پناهیان(اگر بگیره)مردم با اختیار خودشون میدن
که مبلغش کمتر از پول یه کارگر سادست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
نه بابا، کسی پول از جیبش به ایشان نمی دهد بلکه از جای دیگر می باشد.خیلی ساده نباش.
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
تا وقتی یقین ندارین تهمت نزنین جناب ناشناس
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جناب فلاحت پیشه، به جای این فحاشی ها پیگیری کنین ببینین چه کسانی و از چه راه هایی پالایشگاه کرمانشاه رو بالا کشیدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خوب به نظرم شورای نگهبان و نمایندگاه و روحانیون همه شفاف بشوند برای مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
.واقعا تمام مسعولبن باید درحضور مزدم شفاف سازی نمایند وبه و تعهدات خودشان عمل کنندالبته باحفظاحترام سلام .
م.س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جناب نماینده ای که غیر محترمانه اظهار نظر میکنید ، شما نماینده ها از کجا آمدید که هیچ کس اجازه نداره از گل نازکتر به شما ها بگه ؟ مگه شما ها نماینده های همین مردم نیستید ، اگر مردم شما رو انتخاب نمیکردند شما ها کجا میتونستید وارد مجلس بشید ؟؟؟ مردم ولی نعمت شما هستن ،حق اعتراض دارند حق دارند بدونند نماینده شون یا به عبارت بهتر خادمشون در مجلس چه کاری انجام میده .
آقای پناهیان هم هیچ توهینی به شماها نکرده حرف حق گفته ، به جای پاسخگویی ، حمله میکنید و توهین می کنید ؟ باید به حال این ملت گریست که نماینده های مجلسش این همه بی ادب ، خود بزرگ بین و هتاک هستن .
یادتون نره شما ها انسان هستید نه خدا .
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
شماهابه دست همین مردم عادی ومنبرنشین های پاکتی به مجلس رفته ایدخودتان راگم نکنیدبایدجوابگوی تمام مردم این مملکت باشیدچون داریدازبیت المالی میخورید که مال همه مردم است واجازه توهین به هیچ شخصی رونداریدپس اگرحرف پناهیان اشتباه هم هست که نیست باید قانعش کنید چون حرف خیلی از مردم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
روحانی به منبر میرود پاکتی بگیره درست ...شما چی نمایندگان مجلس چی زمین جدا جدا. خانه جدا جدا. ویلا جدا جدا امتیاز های خاص جدا جدا.حقوق جداگانه از شهرکت نفت جدا شفافیت نداریم جدا جدا مردم کیلو چندن
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خطاب به کسی که نوشته کاش آقای پناهیان میگفتند از کجا تغذیه میشند، میگم که: اولا که آقای پناهیان یک فرد انقلابیه، یعنی نه چپیه نه راستی، نه از جریان اصولگرا ارتزاق میشه نه از جریان اصلاح طلب. مثل حسن عباسی مظلومه که پیرو هیچ جریانی نیست، فقط حرف حق را میزنه. ثانیا، فرض میگیریم از بهش پول دادند تا اینطوری حرف بزنه، باز هم داره حرف حق و درست را میزنه، کدوم عقل سلیمی پنهان کاری و عدم شفافیت نمایندگان را منطقی میدونه؟؟
یه خرده به عقلت فشار بیار بعدا نظر بده.
اگه مدیریت کشور به دست افراد انقلابی همچون استاد علیرضا پناهیان، استاد حسن عباسی و امثال اینها بود، الان پیشرفته ترین کشور دنیا بودیم... به امید فرج امام زمان و جانشین شدن افراد محق و لایق به جای افراد پست و نالایق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
از حاشیه ها که بگذریم مهمترین گزاره های این دو کلام این است:

پناهیان:
1- رای شفاف تفتیش عقاید نیست.
2- چون رای باید بر اساس کار کارشناسی باشد نه عقیده.
3- لذا باید رای گیری شفاف باشد.


فلاحت پیشه:
1- منبر نشین پاکتی توهین میکند.
2- برای عربده غیر اخلاقی چندمیلیون گرفته است.


قضاوت با خوانندگان.
محسن چابهار توجه توجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
عاقلان دانند اقای فلاحت پیشه -تا زمانی رای قیام و قعود بود به فرصت طلبا افسار زده شده بود از زمانی با فشار دکمه ها شد گندزدید آقا گند زدید که با هیچ شوینده ای پاک نمیشه حرف حق که جیغ بنفش نمیخاد تازه اگه پاکت هم بگیرند یک میلیاردم سال نوری شما هم نمیشه-خاک تو سر آی تی مجلس که رای شون رو شفاف نمیکنه جلو باند بازی هارو نمیگیره-که البته عدم پخشش جای تعجب هم نداره آقای به ظاهر مومن
سعید
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
پاکت اینجا پاکت اونجا ...پاکت همه جا ....
پس پاکت کارگر کو ؟؟؟پاکت بازنشسته؟؟؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
تا زمانی که یک حزب بر امورات و فکر و ذهن مردم تسلط داره شفافیت ارا مفهونی ندارد . چه بسا که سر نمایندگان بابت ارای مخالف با حزب حاکم به باد رود.
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
سلام
آقای فلاحت پیشه! تو چرا بیشتر از همه نماینده ها سوختی؟ اگه ریگی توی کفشت نیست؟ خب شفاف بگو تا بدونیم رأیت چیه؟ حقوقت چنده؟ و...
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
کجای این مجلس عصاره فضائل ملت است مجلسی که هیچ نظم و نسقی ندارد نماینده ای به هنگام نطق همکارش درحال جرت زدن آن دیگری سرشدر گریبانش مشغول بازی با گوشی تلفن همراه جمعی درحال رفت و آمد در راهروها جمعی هم مشغول پچ پچ در گوشی وجمعی هم مترسک سر جالیز
شاهپرک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
هرسخنی مخاطب خود را راحت پیدا میکند
چگونه؟؟؟... با واکنشی که مخاطب انجام میدهد....
مشخص شد آقای فلاحت پیشه مخاطب این سخنان است...و امثال او دنبال پنهانکاری هستند که اینگونه برآشفته شده اند....وگرنه اینهمه نماینده سالم هستند که هیچ عکس العملی نشان ندادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
پناهیان حرف بدی نزده ولی شاید تند حرف زده . رای یک وکیلی که مردم انتخاب کردن چرا باید برای مردم مشخص نباشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
هر چند به نمایندگان مجلس نقدهایی وارد هست اما:
چرا رای نماینده ها باید شفاف باشه؟؟؟
چرا پناهیان با اون سابقه افراطی طرفداره شفاف شدن رای نمایندگانه؟؟؟
از شفاف شدن رای کی سود میبره و کی ضرر میکنه؟؟؟
اگه به شفاف سازی هست خیلی چیزای دیگه باید ابتدا شفاف سازی بشه. مثلا عملکرد نهادهایی که در این 40 سال از بودجه استفاده کردن و پاسخگو نبودن و معلوم نیست پول ها رو چجوری خرج کردن
یا درآمد صدا و سیما از تبلیغات
یا درآمد میهمانان سخنور صدا و سیما مثل پناهیان و و... از صدا و سیما
یا درآمد سالانه مداح ها و
یا اصل و نسب خیلی از دوآتیشه ها
یا چرایی همنوایی و همصدایی مخالفان برجام با اسرائیل و ترامپ
پاسخ ها
م.س
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
هرکسی باید پاسخگوی عمل خودش باشه .فرافکنی نکنید جناب نماینده
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
از نظر شما درآمد سالانه مداح ها اول باید شفاف ساری بشه بعد رای نماینده ها؟؟؟
واقعا تفاوت اینها رو متوجه نیستی عزیز؟
خدای من با کیا طرفیم ما..
الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقا..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
حرف حق رو روبه زمینم دیدی بردار...شما بهتر جواب منطقی برای آقای پناهیآن داشته باشی.
سحاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اگر پاکتی هم در کار باشه مردمیه ولی شما از بیت المال می خورید من موندم ایران با این همه جوون خوش استعداد و خوش فکر چرا مجلس اینجوریه مگه قحط الرجاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
چرا فکر می کنند انقلابی بودن یعنی بی نزاکت بودن !
پاسخ ها
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
البته ظاهرا در اینجا اونی که بی نزاکته ارتباطی با انقلاب نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
چرا فکر میکنید مطالبه حق کردن یعنی بی نزاکتی ؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکندبی ادبی بود؟ دارن با متهم کردن منتقدین جو رو عوض میکنن.مردم اگه به روشنگری امثال آقای پناهیان گوش میکردند وضع اینطوری نبودو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
نماینده ها از چی میترسن که مردم رایشون رو بدونن؟ مگه همین مردم بهشون رای ندادن؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
شفافیت خیلی سخته که این آقا به خاطر اینکه از شفافیتش انتقاد شده تهمت میزنه
امیر علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
در هر صورت نماینده چه خوب چه بد با رای بخشی از مردم به این مسند نشسته است و نبایستی یک اخوند منبری که قطعا عمده مردم او را قبول ندارند و در صورت کاندید شدن نصف او رای نخواهد اورد جرات توهین به او را داشته باشد.
پاسخ ها
یاس احمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
درخواست شفافیت توهینه؟تا امثال شمای بی بصیرت هستید و رای میدید اوضاع کشور همینه
روشنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
این که اینها به هم می‌تازند خیلی مایه تعجب نیست.چند روز قبل بزرگتر از اینا هم به هم تاختن!و اما شفافیت...شفافیت اساسا عالیه.اما اینجا دنبال کنندگان این قانون قصدشون اینه نمایندگانی رو که رای شوند مطابق نظرشون نیست رو در دوره جدید مجلس رد صلاحیت بنمایندددد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
سلام آقای فلاحت پیشه چرا برآشفته شدی آقای پناهیان حرف دل مردم را زده ، در این فتنه اقتصادی مجلس که با دولت همراه بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
چرا وزارت دارایی به قضیه پاکت های وعاظ و مداحان ورود نمی کند؟ چه مبلغی این وسط دارد جا به جا می شود بدون ثبت در جایی. چقدر مالیات دارد؟یک موقع پولشویی صورت نپذیرد؟
محمد رضا همتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
آقای فلاحت پیشه راست میگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
همشوش یکی هستن مردمو بازی میدن
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
اگر خیلی مردی بیا جواب بده چرا به شفافیت آرا رای ندادی به جای اینکه ده برابر اهانت کنی!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
دیگه باید ادبیات "فریاد" بر سر مسئولان بی مسئول تو مملکت باب بشه. مردم به اینجاشون رسیده.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
اقای فلاحت پیشه این نظرات و خواست مردم جامعه ایست که تو خودت رو نماینده شان میدانی،
بیش از 90 درصد درخواست شفافیت رای دارند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
این که مجلس شورای اسلامی کارش را را درست انجام نمیده درست.
اما یکی نیست به این آقای محترم پناهیان بگه وقتی هزاران هزار میلیارد بیت المال را چپ و راست به غارت بردند چرا رگ گردنش باد نمیکنه؟ چرا کفن نمی پوشه؟
پاسخ ها
یاس احمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
باد کرده تو خبر نداری
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
سلام آقای فلاحت پیشه استاد پناهیان حرف دل ملت را زده ، موضع گیری غلط کار بدخواهان نظام است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
تقوی پیشه کنید و صادق باشید و به الله توجه کنید تا اینگونه فکر نشود.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
امر شفافیت دراموری که با سیاست وسرنوشت مردم کشور سروکار دارد برای ادمهاییکه ریگی به کفش ندارند جزو حقوق ملت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
حشمت جان وقتی همکارت نماینده سراوان به کارمند قانون مدار کمرک گفت '..........'هم این همه داغ کردی ؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
اقای پناهیان چرا واسه مجلس قبلی که اصولگر اها بودن شفافیت نخواست
ک.ع
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
من به شخصه دیدم بهترین و باسوادترین و باتقوا ترین و کارشناسترین کاندیداها که چندین جلد کتاب در موضوع اقتصاد نوشته بود در منطقه ما رای نیاورد و در عوض یه آدم کم سواد که حرف زدن بلد نبود و برادرش به جاش حرف میزد فقط بخاطر پول خرج کردن و آرای تعصبی و بدون تعقل مردم حوزه انتخابیه رای آورد
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
خدا پناهیان را حفظ کنه حرف حق زده به ناحق‌ها فشار آمده است همه ما مردم حامی پناهیان هستیم

#پناهیان_صدای_ملت
رضا
|
Germany
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
اقای نماینده محترم چرا به شخص حمله میکنی؟
یاس احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
شفافیت ارا خواست قوی همه ی ملت است.خیلی از مشکلات کشور با شفافیت ارا نمایندگان حل میشه.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
الشعراء
وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ
ﻭ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺳﺘﻢ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﺑﻪ ﺯﻭﺩﻱ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﻧﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﮔﺎﻫﻲ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﮔﺸﺖ ؟ !(٢٢٧)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
مگه افتضاح نماينده ها جايي هم براي دفاع گذاشته !
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
جفتشون درست میگن هیچ کدومشون شفاف نیستن
پ - ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
از آقای فلاحت و دیگر نمایندگان مجلس که با شفافیت مخالفند میشه بپرسیم شفافیت چه مشکلی داره ؟
آیا اگر شفافیت بود هر کسی حاضر بود نماینده بشه ؟ نمیخواد به مردم جواب بدین به وجدانتون جواب بدین .
تقی
|
United States
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
چرا آقایان از حرف حق اینقدر رنجیدید؟
مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
شفافیت ارا باشد تا امثال آقای پناهیان وقتی تصویب طرحی بر خلاف نظر و خواسته ایشان و همفکرانشان در مجلس تصویب شد و یا بالعکس .نمایندگان مخالف خود را با انواع تهمتها والقاب کلیشه ای و وهمچنین حواله به استخر فرح مستفیظ نماید در کنار ان برخورد استصوابی شورای نگهبان باعث شود تا دیگر هیج نماینده ای جرات مخالفت با خواسته جماعت تندرو را نداشته باسد.
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
آرامکو عربستان حسن درویشیان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید طرح شناور شدن ساعت کاری