بازدید 5932
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

وقتی مسئولان‌فاسد باشند،‌جامعه به فساد کشیده‌می‌شود

کد خبر: ۹۲۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ 07 September 2019
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: وقتی مسئولان فاسد باشند، جامعه به فساد کشیده می‌شود و برای معالجه هر بیماری باید شایستگی طبیب احراز شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از قوه قضاییه، آیت الله صدیقی در گردهمایی فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ابتدائاً بعد از حمد الهی با همه وجود خوشحالم که در گام دوم انقلاب خداوند کرم فرمود: و پرچم مبارزه با فساد، ناهنجاری‌ها و پلیدی‌ها را به دست سیدی پاکباخته، عالم، مردمی و شجاع سپرد.

وی افزود: حضور آیت الله رئیسی بحمدالله در همین مدت کوتاه امواج امید را در دل اقشار مختلف مردم ایجاد کرد که این امید نشانه عنایت خداست.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خطاب به آمران به معروف و ناهیان از منکر تصریح کرد: شما به عنوان پرچمداران جذب دلها، حمایت از خوبان، برجسته کردن خوبی‌ها، مبارزان و مجاهدان در برابر شرک و کفر و الحاد و ظلم و فساد و هرزگی و تباهی برای اولین بار در همایشی حضور پیدا کرده‌اید تا همدیگر را پیدا کنید و ان‌شاءالله راهی نو در پیش گیریم.

صدیقی اضافه کرد: ما باید دعوت به خیر را جزو باور‌های قطعی خودمان قرار دهیم و با اعتقاد به میدان بیاییم. اگر ظلم غده سرطانی است معالجه آن روش دارد و آمر به معروف و ناهی از منکر بمنزله طبیب است واگر ابزار نجات مریض را دارد باید به میدان بیاید وگرنه نباید ورود کند و برای درست کردن ابرو چشم را هم کور نکند.

وی تصریح کرد: وقتی مسئولان فاسد باشند، جامعه به فساد کشیده می‌شود و برای معالجه هر بیماری باید شایستگی طبیب احراز شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر اخلاق عمومی و مستمر بودن جریان امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: تابلو‌ها را برداشته‌اند، تابلو نصب کنید و چراغ قرمز‌ها را مشخص کنید. امروز تابلو‌های دین و فقه متعالی ما از یاد رفته است، تابلو‌های اخلاق و فقه باید در مدارس، کانون‌های تربیتی و دانشگاه‌ها نصب شود.

صدیقی اضافه کرد: مردم از فساد جانشان به لب رسیده و فریادشان بلند است و تا پول و پارتی نداشته باشند در هیچ کجا آغوشی برایشان باز نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از آیت الله رئیسی می‌خواهیم شعب ویژه‌ای در دادگستری همه شهر‌ها ایجاد شود و این پایگاه‌های قضایی دست قضات آموزش دیده باشد واز آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند و مبارزه با خلاف شرع را جزو وظایف وجدانی، اخلاقی و قانونی خود بدانند. دادستان‌ها مدعی العموم هستند. ما چشم آن‌ها می‌شویم وگزارش می‌دهیم. باید فضایی ایجاد کنیم که عرصه برای فساد، بی‌عفتی و بدی ناامن شود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
هیچ امیدی به این وعده وعیدها نیست
وقتی تو ادارات همه با همدیگه فامیل هستن. نمیشه با کسی برخورد کرد.همیشه آدم بی پارتی مجازات شده.امضای طلایی تو هر سازمان زمینه ساز فساد هستش
دلار ۴۲۰۰ مملکت به فساد کشانده بسه دیگه
چرا اینقدر صحبت از فسادِ تو این مملکت ؟ مگه پایه و اساس حکومتِ ما ، اسلامی نیست ؟؟
پس اینقدر فساد چرا ؟؟؟؟
خداوندحافظ همه مبارزین در راه فساد باشد
حالا کدام مسئول فاسد نیست دست بلند کند
نه بابا عجب .کشفی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کشیده می شود درست نیست.کشیده شده و اونقدر همهی مسولین از منسوبین خود نفر اول و شایدهم خودش فاسد شدن که دیگه اصلاح پذیر نیستن
مرگ بر مسئولان فاسد
چرا فاسدان را اعدام نمی‌کنند؟
وقتی قانون برای همه یکسان نباشد و حکومت همه مردم را به یک چشم نگاه نکند و جامعه از نظر حکومت طبقه بندی شود این فسادها بوجود می اید .
انگار چشم بسته غیب میگوید
گفتن چیزی که مردم میدونن و واقعیته ، مشکلی رو حل نمیکنه - باید کاری کرد
تازه فهمیدید؟
به كي ميگه؟؟
به مردم
يا به خودش؟؟؟..................
چشم بنده اب نمیخورد...
آیت الله تازه حرفی را زده که مردم عادی چندین سال است به آن اعتقاد دارند
الان که جامعه فاسد شده معناش چیه آقا؟
اذا تفسد العالم ؛ یفسد العوالم .
ايا نظررئيس امر به معروف و نهى از منكر مبنى بر اينكه اگر مسئولين فاسد باشند جامعه هم فاسد مى شود ، جهت معكوس هم دارد ؟ يعنى اينكه اگر در جامعه فسادى هست نتيجه بگيريم كه قطعا مسئولين فاسدند؟
همه این رو میدونن. چیز جدیدی نیست.
وزرای میلیاردر، مسوولین فاسد، آقازاده های....
امکان نداره مسولان ما فاسد باشند
امکاان نداره

فرد انتخاب شده در حکومت عدل علی
عکس این فرضیه هم درست میباشد ؟
خدا کنه اینگونه شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی