بازدید 4249

آزادی پیش از موعد دو فوتبالیست ملی پوش از زندان

کد خبر: ۹۲۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 07 September 2019

آلکساندر کوکورین و پاول مامائف دو فوتبالیست روس که مدتی است در زندان حضور دارند به زودی آزاد خواهند شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این دو بازیکن در اکتبر ۲۰۱۸ یک فرد در وزارت بازرگانی را با صندلی مورد حمله قرار دادند و در ادامه یک راننده را مورد ضرب و شتم قرار دادند. دادگاه آن‌ها را به دلیل اوباشی‌گری مجرم شناخت و کوکورین و مامائف را به ترتیب به ۱۸ و ۱۷ ماه حبس محکوم کرد. این دو بازیکن در نهایت در ماه می ۲۰۱۹ روانه زندان شدند.

اکنون دادگاه بلگورود روسیه اعلام کرده که به دنبال درخواست تجدید نظر موفق، با درخواست آزادی پیش از موعد آن‌ها موافقت شده و مطابق اعلام یوری پادالکو، وکیل این پرونده (که این خبر را به خبرگزاری TASS گفته) این دو بازیکن تا پایان ماه جاری میلادی از زندان آزاد خواهند شد. پادالکو همچنین از بازگشت سریع آن‌ها به فوتبال خبر داده است.

جرم‌های مورد ارتکاب توسط این دو بازیکن، در قوانین روسیه می‌تواند حداکثر ۷ سال زندان برای فرد مجرم به همراه داشته باشد. کوکورین ۲۸ ساله که پیش از این اتفاقات برای تیم زنیت به میدان می‌رفت، در ۵۸ بازی ملی ۱۲ گل برای روسیه به ثمر رسانده است. او که روسیه را در یورو ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۴ همراهی کرده، جام جهانی ۲۰۱۸ را به دلیل مصدومیتی در ماه مارچ از دست داد.

مامائف ۳۰ ساله نیز که در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶، در مجموع ۱۵ بازی ملی برای روسیه انجام داده و عضوی از ترکیب این تیم در یورو ۲۰۱۶ بود، پیش از این اتفاقات ۶ سال برای کراسنودار بازی کرده بود. پیش از حضور در کراسنودار، او به همراه زسکا مسکو به یک قهرمانی لیگ و ۳ قهرمانی در جام حذفی روسیه رسیده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل