بازدید 4137

الزام نام نویسی سرویس مدارس استان تهران

کد خبر: ۹۲۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 05 September 2019

معاون استاندار تهران: همه رانندگان سرویس مدارس در شهرستان‌های استان تهران باید در سامانه سپند نام نویسی کنند.

به گزارش صدا و سیما، آقای محمد تقی زاده افزود: ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزی در قالب سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) در شهر تهران در حال انجام است، اما در مجموعه شهرستان‌ها و دیگر شهر‌های استان خیلی ضابطه‌مند نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان تهران گفت: امسال در همه شهرداری‌های شهرستان‌های استان تهران، کمیته‌ای را در سطح استان با محوریت فرمانداری، شهرداری و راهور شهرستان تشکیل دادیم تا سامانه حمل و نقل دانش آموزی در شهرستان‌ها نیز راه اندازی شود.

وی افزود: خوشبختانه بیشتر شهر‌های ما زیرپوشش این سامانه است و الزاماتی نیز هم برای وسیله نقلیه و هم برای رانندگان سرویس‌های مدارس در نظر گرفته شده است؛ وسیله نقلیه حتما باید معاینه فنی لازم را داشته باشد، استعلام‌های لازم از مراجع ذیصلاح گرفته شود و بعد از اینکه صلاحیت شان تایید شد، رانندگان می‌توانند در سامانه سپند ثبت نام وسرویس دهی کنند.

معاون استاندار تهران گفت: برای اینکه دانش آموزان جابه جایی ایمنی داشته باشند و والدین دانش آموزان در آن مشارکت کنند، نرم افزاری راه اندازی کرده ایم که زمان سوار شدن و پیاده شدن دانش آموزان در ان قابل پیگیری است.

آقای تقی زاده افزود: همه این اقدامات به منظور تامین ایمنی و سلامت دانش آموزان است تا بموقع در مدرسه و خانه حضور داشته باشند.

وی گفت: ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در شهر‌ها و شهرستان‌های استان تهران در این سامانه الزامی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان