بازدید 3355

دعوای فدراسیون و اداره کل ورزش تهران برسر انتخابات هیات فوتبال

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که تخلفاتی در خصوص بحث برگزاری انتخابات صورت گرفته و از همین‌رو تصمیم به لغو این انتخابات گرفته، اما فدراسیون فوتبال نظر دیگری دارد.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 04 September 2019

دبیر هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد که مجمع انتخاباتی این هیئت فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برگزاری یا عدم برگزاری مجمع هیات فوتبال استان تهران، به حاشیه‌ای جدید تبدیل شده است. از طرفی رضا گل‌محمدی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرده انتخابات روز پنجشنبه لغو شده و از طرفی مسئولان هیئت فوتبال و برخی مسئولان فدراسیون می‌گویند، انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که تخلفاتی در خصوص بحث برگزاری انتخابات صورت گرفته و از همین‌رو تصمیم به لغو این انتخابات گرفته، اما فدراسیون فوتبال نظر دیگری دارد. 

با این حال عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال استان تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد: ما دو هفته قبل به تمام اعضای مجمع، تاریخ، ساعت و محل برگزاری مجمع را اعلام کردیم. فردا هم با حضور رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع و آقای گل‌محمدی به عنوان معاون مجمع هیات فوتبال استان تهران، انتخابات را بدون حاشیه برگزار خواهیم کرد.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در حالی خبر از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت می‌دهد که به نظر می‌رسد اختلافی میان فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران وجود دارد. اختلافی که باعث دو تصمیم متفاوت شده و در نهایت هم مشخص نیست تکلیف برگزاری انتخابات چه خواهد شد. در تکمیل این اتفاقات تیموری با تأکید بر برگزاری مجمع انتخاباتی در روز پنجشنبه گفت: با توجه به تماسی که اعضای مجمع و رسانه‌ها در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مجمع با من داشتند، در آخرین صحتبی که با مسئول امور استان‌های فدراسیون، آقای کاظم طالقانی داشتم، مجمع برگزار می‌شود و هیچ نامه رسمی برای عدم برگزاری این مجمع به بنده که دبیر هیئت فوتبال هستم، نرسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل