بازدید 11028

نماینده مجلسی که ادعای مستضعفی دارد!

کد خبر: ۹۲۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 04 September 2019

انتخابات که بدون هزینه نمی‌شود؛ این دیگر یک اصل مسلم است اما وقتی هزینه‌ها بالا می‌رود این سوال هم مطرح می‌شود که نمایندگان این پول کلان را از کجا آورده‌اند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، برخی نمایندگان وقتی با سوال خبرآنلاین درباره هزینه‌کردشان در انتخابات مواجه شدند به بهانه وارد شدن به بحث انتخابات زودرس از پاسخ شانه خالی کردند؛ «نادر قاضی‌پور» نماینده مردم ارومیه یکی از همان‌هایی بود که حاضر نشد بگوید هزینه انتخاباتش چقدر تمام شده است و مبلغش را از کجا آورده است.

«غلامرضا کاتب» هم که سال‌هاست نماینده مردم گرمسار است، شفافیت را یک کار بیهوده معرفی می‌کند و وقتی از او درباره میزان هزینه‌ کردش در انتخابات می‌پرسیم می‌گوید «شما افراد بیکاری هستید ولی ما (نمایندگان) کار زیاد داریم»

نماینده‌ای با ادعای مستضعف بودن

هادی شوشتری نماینده مردم قوچان که به نسبت نمایندگان دیگر سر و صدای کمتری‌ دارد وقتی با سوالی درباره هزینه انتخابات مواجه شد گفت از نمایندگان مستضعفی است که هیچ پولی برای انتخابات خرج نکرده است. او می‌گوید: من اصلا پولی ندارم که در انتخابات بخواهم هزینه کنم. همه هزینه‌ها را مردم و دوستان کمک کردند که همه این‌ها به صورت خودجوش بود. او می‌گوید: من مستاجر هستم و اگر مجلس حقوق ندهد نمی‌دانم باید چه کار کنم و اخیرا تصمیم گرفتیم وسایلمان را جمع کنیم و به شهرستان برگردیم چون پول پرداخت این هزینه ها را نداریم. شوشتری می‌گوید ما جزو مستضعفین و دهک‌ پایین جامعه هستیم.

انتخابات با ارث پدری

هدایت‌الله خادمی می‌گوید چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان در انتخابات هزینه کرده است. او می‌گوید با وجود هزارو ۲۰۰ روستا و پراکندگی منطقه‌ای با دشواری‌های زیادی برای انتخابات مواجه بوده است اما با این حال هیچ کمکی از جایی نگرفته. او درباره اینکه هزینه انتخابات را از کجا تامین کرده است گفت وقتی انتخابات به دور دوم رسیده، املاک پدری را فروخته و آن را هزینه کرده است. او گفت: باقی رقم پرداختی را نیز از محل پس‌انداز ۳۰ سال فعالیت در حوزه صنعت نفت پرداخت کردم. او می‌گوید حاضر است تمام جزئیات هزینه‌کرد مالی‌اش را به نهادهای مسئول ارائه دهد.» خادمی دوباره تاکید می‌کند: «من از خودم هزینه کردم و خوشبختانه نه پیمانکاری پشت سرم بود و نه کسی تأمین مالی‌ام کرد و نه وامدار کسی هستم»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲۰
ادعاست دیگه
جناب آقای خادمی
همکار گرامی برادران صنعت نفت و خانواده انها بهت رای داداند که از انها تو مجلس دفاع کنی از جمله به غیر قانونی بودن واگذاری پتروشیمی ها ، که متاسفانه شما هم هیچ کاری نکردین .


بله می دونم رای اوردین اما این شهامت همکاران نفت نو که شما را به پله ترقی رساند .

اما شما ....؟؟؟


موفق باشید
آی ملت جمع بشین به این نمایندگان بدبخت کمک کنین ! دارن از گرسنگی می میرن.!!
شماره حساب بدهید تا مردم که ولی نعمت این آقایان مستضعف هستند کمک کنند .برای مردم ننگ است که نمایند ه ای با این همه زحمتی که برای آنها می کشد مستاجر باشد و خودشان در رفاه . دنیا چه خواهد گفت تاریخ را بی خیال
آقای هدایت اله خادمی نماینده مجلس می گوید ؛
"وقتی انتخابات به دور دوم رسیده، املاک پدری را فروخته و آن را هزینه کرده است. او گفت: باقی رقم پرداختی را نیز از محل پس‌انداز ۳۰ سال فعالیت در حوزه صنعت نفت پرداخت کردم"

سوال؛
مگر حقوق مجلس در ماه و سال چقدر است که شما علاوه بر 500 میلیون نقد رفتید املاک پدری تان را هم فروختید و هزینه تبلیغات کردید؟!
یعنی باور کنیم که شما یک میلیارد خرج انتخابات کردی برای دریافت ماهیانه 6 میلیون حقوق از مجلس؟!
در این مجلس ظرف 4 سال نمایندگی مگر شما نمایندگان چه بهره برداری می کنید که به هزینه یکی دو میلیاردی تبلیغات انتخاباتی می ارزد؟!
یعنی مردم باور کنند که شما از شوق و ذوق خدمت رفتی 500 میلیون پول نقد و املاک پدری ات را دادی تبلیغات کردی تازه شاید انتخاب بشوی و شاید نشوی و ریسک این کار و این همه بذل و بخشش را قبول کردی برای شیفتگی به خدمت؟!

شگفتا
عجبا از این همه شیفتگی خدمت شما نمایندگان ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
به خاطر عشق به خدمت املاک پدری رو فروختن
آقای خادمی نفرمودن که ارث پدری و 30 سال پس انداز رو هزینه کردن که چی به دست بیارن؟
پاسخ ها
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
توفیق خدمت برادر ، چیز کمی نیست اگر اهل دل باشی .
یک نماینده من می شناسم که ترفیع گرفت به درجات عالیه رسید. سال نود 18 کارخانه دار پشتش بودند و کل روستاهای محدوده انتخاباتو چلوگوشت داد و در نهایت 55 هزار تا رای اورد.
پیشنهاد می کنم مجلس یک شبکه اجتماعی برای معرفی نماینده ها راه اندازی کند تا هزينه نماينده ها برای کثيف کاری خیابان و دیوار و ... و هدر رفت وقت و کاغذ و جوهر و پارچه و ... به حداقل برسد. پس این همه ابزار الکترونیکی کی باید به درد این کشور بخورد. فقط تلگرام و ... که نیست.
البته که اینا دارن راست میگن و اکثر مردم هم فرق راست و دروغ رو میفهمن
کاش یه گلریزان برای کمک به این مستضعفین خانه ملت راه مینداختین تا شاید گره از مشکلات زندگیشون باز شه
مستضعف یعنی کسی که به استضعاف کشانده شده یعنی با تحمیل و زور حقوق طبیعیش ضایع شده و از و کسب شده...
یه سوال آقایان پاکدستی که از محل هزینه های شخصی و انشاالله تماما پاک و طاهر برای رسیدن به این پست تلاش کرده اند واقعا دنبال چه چیزی هستند ؟ فقط خدمت ؟؟؟
اونوقت هیچ توقعی ندارند که سرمایه خرج شده آنها برگردد ؟ و این برگشت از چه محلی خواهد بود ؟ حقوق نمایندگی ؟
می خواهید براش گلریزون بگیریم یه پولی جمع کنیم
نماینده‌ای با ادعای مستضعف بودن

کاش ما هم این جوری مستضعف بودیم....................
همشون راست میگن !
یک شماره حساب از ایشان بگیرید کمکشان کنیم.
خب این 500 میلیون رو چطوری دراورده؟
حقوقش درماه چقدر وبده مگه؟


یه جای کا رنمیلنگه ؟؟
چرا فکر میکنید باید ارث پدری و پس انداز 30 ساله خودتان را بدهید یا از دوستان کمک بگیرید و بروید مجلس در حالی که هیچ برنامه ای برای پیش برد این کشور ندارید و فاقد توان لازم هستید ! در وضع کنونی کشور شما مسئول اول هستید . با این وجود آیا فکر میکنید دوباره باید با همان روشها و هزینه ها به مجلس بروید ؟ آیا فکر نمی کنید ارث پدری و پس انداز 30 ساله را برای خودتان نگه دارید در عوض اجازه دهید افرادی به مجلس بروند که توان کار و خدمت بهتری دارند ؟ چرا فکر می کنید در هر حال باید خدمت کنید ؟ خدمتی که نتیجه ای برای کشور نداشته باشد بهتر است اصلا انجام نشود چرا با این وجود همچنان شیفته خدمتید ؟ میشود بیشتر توضیح دهید ؟
از ماست که بر ماست. اگر موقع انتخاب نماینده ها دقت بیشتری کنیم قطعا تعداد افرادی که صلاحیت ندراند و وارد مجلس می شوند کمتر میشه. میدونم هیچ موقع به صفر نمیرسه ولی قطعا می تونه کمتر بشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی